Part 2

794 51 4
                                    

× Гледната точка на Микаела ×

Междучасието свърши и трябваше да влизаме в час.Минахме покрай Джъстин и приятелите му и забелязах с периферното си зрение да следи всяка една моя крачка.
Влезнахме в класната стая и тъпия час започна.

×××

Последният звънец би и всички се изтреляха като ръкети навън.Нормално,беше петък.
-Тази вечер ще спим в нас.Ще си направим от нашите пижамени партита.-Намигна ми.
-Съгласна съм момиче.-Партита ни винаги завършваха зле.Винаги никоя от нас не помнеше нищо.
Когато излизахме навън без да искам се блъснах в някой.
-Съжелявам.-Вдигнах глава и видях Джъстин да ме гледа по-лошо и от преди.
-Гледай къде вървиш.-Изсъска.
-Хей казах,че съжелявам.-Отстъпих една крачка назад.
-Внимавай малката,не знаеш с кой се забъркваш.-Усмихна се самодоволно.
-Яя се успокой.-Изсъска му се Бела след това ме дръпна.
-Благодаря..-Тръгнахме.

× Гледната точка на Джъстин ×

Звънецът би и видях как двете до нас тръгнаха към училището.Тази ниската имаше егати задника.Ако ми падне ще я скъсам.Усетих как Джери започна да се надига.Сложих ръката си на малкия и прехапах устната си.
Всички влезнаха,а ние решихме да останем навън.

×××

Часовете свършиха и всички си тръгнаха по най-бързия начин.Това направихме и ние когато на изхода някой се блъсна в мен.Ой,беше онази с якия задник.
-Съжелявам.-Каза и ме погледна.
-Гледай къде вървиш.-Погледнах я злобно.
- Хей казах,че съжелявам.-Отстъпи крачка назад.Хаха,някой го хвана страх.
- Внимавай малката,не знаеш с кой се забъркваш.-Приближих се до нея и се усмихнах самодоволно.
- Яя се успокой.-Изсъска приятелката й,след което я дръпна и тръгнаха.
Тази дребната изобщо нямаше да има мира.Усмихнах се злобно.

Това е втора глава.:D
Бих се радвала ако изкажете мнение.;)
Чаоо.<3

Don't play with fireDonde viven las historias. Descúbrelo ahora