Part 9

656 42 4
                                    

× Гледната точка на Джъстин ×

Това момиче ще го подлудя.Ще я накарам да крещи името ми.Докато не разпоря бразилското й дупе няма да има мира.

-От къде се познавате?-Чух до болка познат глас.Обърнах се и зад мен беше Раян.

-Учим в едно училище,защо?

-Питам,защото изглежда,че има нещо между вас.

-Братле,това не е твоя работа.-Намигнах му.

-Променил си се ужасно много!Това не е най-добрият ми приятел.От както се премести в LA си станал същински задник.Използваш момичетата както ти падне..Старият Джъстин никога не би наранил момиче.Мамка му искам старият Джъстин.

-Той умря.-Казах със самодоволна усмивка.

-Майната ти.-Блъсна ме и се качи горе.

Ъгх,Раян ме мрази,чудесно!Дали това,което каза е вярно?Майната му,хаха.Не ме ебе,може пре спокойно да завре шибаното си мнения отзад.

× Гледната точка на Микаела ×

Седнах до Бела,а тя ме погледна с тъп поглед.

-Уникално тъпо ми е.-Каза и пресуши чашата си.

-Нека да си ходим.

-Защо?Станало ли е нещо?-Погледна ме сериозно.

-Бийбър и неговите глупости.Остави това,искам да легна на мекото си легло.

-Добре,мац.-Изправи се и тръгнахме.

Исках да се сбогувам със Раян,но него го нямаше.Нищо утре сигурно щеше да ми изпрати съобщение.

Къщата ни беше само две пресечки по-надолу,затова решихме да повървим пеш.

Докато вървях осетих как някой обви ръката си около кръста ми,а с другата запуши устата ми.

Погледнах Бела,която вече се бореше със въпросния тип.

Уличните лампи едвам осветяваха улицата,затова нищо не се виждаше.

Започнах да се дърпам,но хватката му стана по-силна.

Съжалявам,че е такава тъпня,но умната ми главица това измисли...

Надявам се да ви хареса.

Don't play with fireWhere stories live. Discover now