Part 3

776 50 6
                                    

× Гледната точка на Микаела ×

Оставих чантата на леглото си и седнах потънала в мислите си.

-Мики?-Започна да щрака с пръсти пред лицето ми.

-Аа,какво?Разтърсих глава прогонвайки мислите си.

-Къде витаеш?-Започна да се смее.

-Не,никъде..

-Кой си седнала да лъжеш бе.Казвай какво ти има!-Започна да се ядосва.

-Очите му Бела,очите.Толкова красиви и в същото време опасни.

-Чакай малко..казваш ми,че харесваш Джъстин Бийбър?-Очите и се разшириха.-Ти да не си полудяла?Искаш да свършиш в някой бардак ли,кво?

-Може просто да съм се заблудила..-Засмях де нервно.

-Не се опитвай да ме баламосваш.Познавам те много добре!

-Добре,добре..Хей,ъм вместо тази вечер да стоим в къщи нека да отидем в някой бар.Ще се позабавляваме и ще се оттърся от тези мисли.

-Нямам нищо против,хаха.Обаче ще трябва да взема от твоите рокли.-Направи тужна муцунка.

-Разбира се.-Превъртях очи и се засмях.

×××

Беше станало 21:30,а ние бяхме почти готови.Сложих последен слой гланц и се огледах.Не беше зле.Бях облякла червена по тялото рокля,която беше малко под дупепо,а Бела беше със същата но в черен цвят.Бест-френдс гоалс,хаха.Моята коса беше изправена,а нейната на букли.Взехме чантите си и се качихме в таксито,което бяхме извикали 2 мин. по-рано.Опътихме го и не след дълго бяхме пред любимия ни бар.Влезнахме и обичайната гледка беше пред нас.Секси момчета,пияни до козирката се натискаха със няколко момичета.Седнахме на бара и поръчахме най-силното уиски и 20 мин. по-късно Бела беше мъртво пияна.Този път не исках да прекалявам.

-Ела да танцуваме.-Стоеше едвам на краката си и започна да ме дърпа.

-Всеки момент ще се строполиш на земята,но искаш да танцуваме.-Засмях се.

-Не ми пука,хайде.-Хвана ме за ръката и ни заведе на дансинга.Пусна ме и започна да танцува както и дойде на акъла.Едвам сдържах смеха си.Присъединих се към нея и осетих как две силни ръце се обвиха около кръста ми.

Иии 3 глава е на лице...:дд Дано ви хареса.
Баййй.<3

Don't play with fireWhere stories live. Discover now