× Гледната точка на Микаела ×
Слънчевите лъчи нахлуха в стаята и нагло осветиха лицето ми.Отворих бавно очи и се огледах.Обърнах се на другата страна и го видях.Беше толкова сладък като спи,точно като някое малко бебенце.Спомените от предната вечер нахлуха в главата ми.Ще излъжа,ако кажа,че не ми е харесало,напротив.Харесваше ми начина по-който може да бъде ужасен,коравосърдечен задник,но същевременно толкова мил и внимателен.Допирът му ме побъркваше.Самият той ме побъркваше.
Въздъхнах и разтърсих глава.Единственото,което исках сега е малко почивка.Влезнах в банята и пуснах кранчето на водата,чакайки ваната да се напълни.Когато беше пълна,спрях кранчето и сложих някакъв аромат.Вързах косата си на кок и влезнах вътре.Отпуснах тялото си,затворих очи и вдишах дълбоко.Точно от това имах нужда.
× Гледната точка на Джъстин ×
Обърнах се на другата страна и протегнах едната си ръка.Когато не напипах тялото на Микаела се стъписах.Отворих очи и нея наистина я нямаше.Изправих се мигновенно и огледах стаята.Кучката е избягала.Само да я набарам ще я пречукам.Тръгнах към вратата,когато чух шум от банята.Отидох там и я видях.Стоеше във ваната и си тананикаше нещо.Облегнах се на вратата и започнах да я гледам.Вдигна единия си крак и започна да го търка.
-Спокойно,каубой!-Казах на себе си и сложих ръка на малкия.
Няма да лъжа,за разлика от всички курви които съм чукал тя беше най.Имаше огромен бразилски задник,който исках да чукам до пръсване,огромни гърди и адско тяло.Все едно беше излезнала от порно списание.Ако знаеше какво й мисля,щеше да трепери щом ме погледнеше.Но и тя не остава по-назад.Скрита лимонка се оказа.
-Какво правиш там,по дяволите.-Разписка се.
-Наслаждавам се на гледката.-Казах и се усмихнах мазно.
-Ако обичаш се разкарай.
-Проблема е,че не обичам.-Приближих се до ваната.
-Джъстин,моля те остави ме си взема вана на спокойствие!-Погледна ме в очите.
-Сама?Не!-Усмихнах се самодоволно и застанах до нея,оглеждайки я.
Тя потрепна леко и закри тялото с ръцете си.
-О,хайде скъпа нима не съм те виждал гола?Остави ме да се насладя на гледката.-Погалих бузата й,след което спуснах ръката си по врата й надолу.
-Не!-Блъсна ръката ми.-Това,което стана снощи си е за снощи.Запомни го,защото няма да се повтори,така че се разкарай.-Погледна ме гадно.
Усмихнах се самодоволно и поклатих глава.Нямах намерение да споря още рано сутринта,затова излезнах.Кучката не е толкова лесна за колкото я мислех.Аз ще получа своето.Ако мисли,че ще й се размине жестоко се лъже.
Здравейте,сладури!
Съжалявам за голямото забавяне,но не бях влизала от доста време в wattpad и просто не ми се занимаваше.
Но сега съм тук и ще се опитам да бъда редовна,без толкова дълги забавяния.
Моля ви оставете по едно мнение,защото е важно за мен.Искам да знам дали историята ви харесва и има ли смисъл да я продължа.
Благодаря за търпението.
Обичам ви!
ESTÁS LEYENDO
Don't play with fire
FanficТя е едно добро и невинно момиче,с големи мечти и уникален характер. Той е един коравосърдечен задник,който се интересува само от секс. Дали тя ще се влюби в него? Дали той ще омекне и ще бъде момчето,за което тя е мечтала? Дали въобще е възможна лю...