Part 1

1.3K 58 6
                                    

Гледната точка на Микаела:

Беше 6:30 сутринта.Алармата започна да звъни.Спрях я и се запътих в банята.Разтърках очите си и се погледнах в огледалото.Шрек,това ти ли си?Измих зъбите и лицето си и отидох пред гардероба.Извадих една небрежна рокля и я облякох.Вързах кестенявата си коса на конска опашка и сложих лек грим.Сега поне приличах на нещо.
Първо май трябваше да ви се представа?Казвам се Микаела Бенет на 16 години от ЛА.Обичам музиката,а танците са моето хоби.Най-добрата ми приятелка (сестра) се казва Бела и сме в един клас.Тя е моята опора.Обичаме да правим всичко заедно.Мисля,че това ви стига.Хаха.
Взех чантата си и слезнах долу.Както винаги нашите ги нямаше.Взех една ябълка,обух сандалите си и тръгнах.

×××

-Микииии.-Изписка се Бела и тръгна да тича към мен.
-Белс.-Гушнахме се и оставих чантата на стола си.
-Боже,да знаеш кой видях.-Започна да подскача.
-Чакай да позная.Матю.-Засмях се на реакцията й,а тя започна да подскача повече.
-Даа.Боже толкова е уникален.
-Държиш се така все едно е някоя известна личност.
-Млъквай.-Засмяхме се и двете.
-Ти си идиотка и го знаеш.
-Знам,че ме обичаш.-Направи сладка муцунка.Засмях се и седнах.Като се сетя,че имаме химия ми прилошава.Това беше един от най-тъпите часове.На първо място си остава математиката,разбира се.
През целия час се смеехме и си писахме бележки.Часът свърши и излезнахме облекчени навън.Седнахме на оградата,когато малко по-далеч от нас се настаниха Джъстин и приятелите му.Започнаха да пушат и Джъстин обясняваше за поредната си нощ със някоя курва.Очите ни се засякоха.Тези очи.Кафяви като шоколад и студени като лед.Отместих погледа си и погледнах Белс,която обясняваше нещо.

Гледната точка на Джъстин:

Обърнах се на другата страна от леглото и осетих,че имаше някой.Отворих очите си и видях момичето от снощния бар.Влезнах в банята и си взех бърз душ.Излезнах с кърпа овита около кръста.Пуснах я на земята и обух черните си боксерки на Calvin Klain.Извадих черните си смъкнати джинси и любимата ми бяла тениска.Облякох ги и отидох пред огледалото.Прокарах ръка през косата си и се напръсках с парфюм.Хвърлих една стотачка на нощното шкафче и тръгнах.Изобщо не ми пукаше какво ще прави оная после.Та,казвам се Джъстин Бийбър на 19 години.Обичам сексът за една нощ.Харесва ми да чукам различна всяка нощ.Това ми е нещо като хоби.Това ви е достатъчно.
Качих се в колата си и след 10 мин. бях пред шибаната сграда наречена училище.Влезнах и видях най-добрият си приятел-Мат.Познавам го още от пеленаче.Той е единственият на който мога да се доверя.
-Хей,брато.-Поздрави ме и се здрависахме.
-Къв ни е първия час?-Попитах оттегчено.
-Музика.-Засмя се.
-Няма да го караме,разбира се.-Намигнах му,а той се усмихна.Извикахме другите и отидохме зад училището.Стояхме докато мине часът.Чухме звънец за междучасие и отидохме отпред.Седнахме на оградата и започнах да им разказвам за миналата нощ.Докато разказвах забелях,че едно от момичета,които бяха до нас ме гледаше.Погледнах я лошо и тя веднага отмести поглед към приятелката си.

Така хорица,това е новата ми история. ^^
Бих се радвала ако изразите мнение! ;))
Чао,ловкам ви. <33

Don't play with fireDonde viven las historias. Descúbrelo ahora