Обърнах се и видях онези шоколадови очи.Осетих,че краката ми започнаха да омекват,но се съвзех на момента.
-Здравей.-Мазна усмивка се изписа по лицето му.
-Да,може да ме пуснеш.-Отдръпнах се.
-Знам,че ти харесва.-Намигна ми и ме придърпа към себе си.
-И защо си мислиш така?
-Аз не мисля,а го знам.-Притисна ме в себе си,така че да осетя приятелчето му.Изчервих се и не знаех кво да направя.-Защо замлъкна?-Наведе си започна да целува вратът ми.Мамка му.
-Спри!-Бутнах го.
Изсмя се самодоволно и започна да ме дърпа по-тъмния коридор.Спря се и ме притисна в стената.Погали с палец устните ми и започна да хапе грубо вратът ми.Това означаваше само едно..Започнах да го блъскам,но без успех.
-Джъстин,спри веднага!-Сълзите почнаха да падат.
Игнорира ме и продължи.Плъзна едната си ръка по тялото ми и стисна задника.Друпна деколтето на роклята и започна да целува гардите ми.
-ПОМОЩ!!-Единственото,което можех да направя е да викам за помощ.Дано някой ме чуе.
-Единственото,което ще излезне от устата ти ще бъде името ми и то крещейки.-Запуши устата ми и започна да търка приятелчето си в мен.Вдигна ме увивайки крата ми около себе си.Погледна ме и се усмихна гадно.Наведе се и ме целуна грубо.Първоначално се дърпах,но после започнах да отвръщам.Той се усмихна в целувка и мушна ръката си под роклята ми.Откопча сутиена и тръгна да го маха,когато изведнъж Бела се появи и счупи една бутилка в главата му.Пусна ме и се спрополи на земята хващайки се за главата.
-Кучка.-Държеше се за главата.
-Няма да я докосваш.-Хвана ме за ръката и излезнахме.
-Боже,Белс..
-Добре ли си??-Започна да ме оглежда и очите й се спряха на вратът ми.-Ще го пречукам!
-Да,добре съм.Добре,че се появи..
-Нека да се махаме,че може да излезне всеки момент.-Спряхме първото такси,което видяхме и потеглихме към вкъщи.
Цял месец не бях пускала нова глава..Съжалявам,не ме мразете.:д Ще се опитам поне всяка седмица да качвам по една глава!
Приятно четене.Ловкам ви!<33
YOU ARE READING
Don't play with fire
FanfictionТя е едно добро и невинно момиче,с големи мечти и уникален характер. Той е един коравосърдечен задник,който се интересува само от секс. Дали тя ще се влюби в него? Дали той ще омекне и ще бъде момчето,за което тя е мечтала? Дали въобще е възможна лю...