Part 5

682 47 3
                                    

× Гледната точка на Джъстин ×

Мамка му.Ударът си беше доста силен.Продължавах да държа мястото на удара.Изправих се,но ми се зави свят.Майко,тая кучка ще е пречукам!Подпрях се до стената докато се съвзема.

-Леле,брат кво ти е?-Хилеше се като идиот.

-Ъгх,малък инцидент с една кучка,брат.-Махнах ръката от главата си и отидох до него.

-И ти си й позволил да те удари?-Продължаваше да се смее.

-Ако не млъкнеш аз ще ударя теб.-Казах през зъби.

-Спокойно тигре.

-Тръгвай.-Превъртях очи и го забутах към изхода.

Пъхнах ключа и двигателят изръмжа.Настъпих педала и тръгнах с мръсна газ.

× Гледната точка на Микаела ×

Хвърлих ключовете на масата и се простнахме на дивана.

-Ти беше мъртво пияна.Как успя да ме намериш и да го удариш?

-Ами,когато се обърнах теб те нямаше и започнах да те търся.Обиколих цялата дискотека и накрая чух как някой вика от тоалетните.Взех една бутилка от бара и тръгнах натам.Тогава разбрах,че писаците бяха твои,и че онзи задник беше на път да те изнасили..Не се замислих,а направо действах!

-Не мога да разбера какво иска от мен..

-Ти си поредната,това е.

-Хахаха,не е познал.Няма да му позволя да си играе с мен и после да ме заебе!

-И аз няма да го позволя,спокойно.Тъпото е,че Мат се връзва на акъла му и прави същите неща като него.

-Ако не го споменеш,не можеш.-Погледнах я и се засмях.

ямам вина,че е толкова секси и не може да излезне от главата ми.

-Да,да.-Превъртях очи.-Хайде да лягаме.

Нашите ги нямаше,затова Белс щеше да преспи тук.Подадох й един потник и къси панталонки.Тя ги зве и отиде в стаята за гости.Съблякох роклята хвърляйки я за пране.Облякох една широка тениска и вързах косата си на небрежен кок.Простнах се на леглото и започнах да премислям случилото се.

Бих се радвала,ако кажете какво мислите за фанфикса.:)

Don't play with fireحيث تعيش القصص. اكتشف الآن