Part 13

385 27 9
                                    

× Гледната точка на Микаела ×

Исках да бъда в обятията му.Исках да усещам топлите му и меки устни.Исках отново да се губя в онези шоколадови очи.Колкото и да изгарях от вътре нямаше да се дам толкова лесно.Ината и егото в мен бяха по-силни.

Ових около тялото си една кърпа и излезнах.Огледах се,но него го нямаше.Още по-добре!
Застанах пред гардероба и тогава се сетих,че нямаше какво да облека.Мамка му!

Хванах кърпата здраво да не падне и натисках дръжката на вратата.За мой късмет не беше заключено.Огледах се и беше чисто.Слезнах долу в кухнята и гледката ме ужаси.Бутилки,фасове,останки от храна,всичко беше по земята.Този беше ужасен мизерник.

-Какво правиш тук?-Чух мъжки глас зад себе си.

Стреснах се и се обърнах.

-Попитах нещо.-Русокоското беше скръстил ръце.

-Ами..аз няма какво да облека и дойдох да потърся Джъстин.

-Няма го.-Каза и огледа тялото ми.

-Къде е?-Гледах го тъпо.Започваше да ме изнервя.

-Не те интересува.

-Заеби.Има ли какво да облека,защото замръзвам?

Усмихна се ехидно и тръгна.Реших да го последвам.

-Микиииии.-Бела излезна от една стая и се затича към мен,прегръщайки ме силно.

-Боже,момиче,полека.Ще ми падне кърпата.-Казах и се засмях.

-Дай и нещо да се облече.-Каза строго.

Тя просто го погледна и се върна обратно в стаята.След няколко секунди се върна с бельо,тениска и дънки.Подаде ми ги и се усмихна.

-От къде са тези неща?-Погледнах ги странно.

-Мат се е погрижил.-Вдигна рамене.

-Просто се обличай и не задвай тъпи въпроси.-Мина покрай мен и хвана Анабел за ръка,влизайки в стаята.

Това момче беше много досадно.

Върнах се в "нашата" стая и се преоблякох.Съвсем бях забравила за Анабел.Надявам се да е добре и онзи задник да не й е сторил нещо.

Ох,вече започнах да огладнявам.Усещах как червата ми започнаха да се самоизяждат.Не бях яла от 2 дена.

Слезнах долу и започнах да претърсям хладилника.Видях една кутия с пица и я взех.Отворих я и вътре имаше 2-3 парчета.Отворих някой от шкафовете и взех чиния.Сложих парчетата пица и ги мушнах в микроволновата.След като бяха готови,седнах на бар-плота и започнах да ям като невидяла.Ако това момче си мисли да продължава в същия дух,ще изям него!

Съжалявам за кратката и скучна глава.

Не забравяйте да оставите мнение!

Обичам ви.

Don't play with fireWhere stories live. Discover now