მისია

48 11 10
                                    

ხელის ერთი მოსმით ლისამ ლი ძირს დაანარცხა, იარაღს ფეხი წაარტყა და მისგან შორს მოისროლა. ხელი ყელში წაავლო და მისი გრძელი ფრჩხილები  ჩააჭირა. ექიმი ყველანაირად ცდილობდა თავი გაენთავისუფლებინა მაგრამ უშედეგოდ.

- მოკვლა გადაწყვიტე? ოთახის შემოსასვლელ კარს ეყუდებოდა სუჯინი და მშვიდად საუბრობდა.

- ამ სირს ეგონა რომ მე მომერეოდა. ლისამ უფრო მაგრად მოუჭირა ხელი და ლიც გაითიშა.

- მშვენიერია ახლა უნდა დაველოდოთ მის გაღვიძებას. დაიწუწუნა ისევ სუჯინმა და პულსი შეუმოწმა.

- დარეკე და გაარკვიე ამის მეგობარი მოყავთ თუ არა.

- ვურეკავ მაგრამ არავინ მპასუხობს, შეიძლება ახლა იჭერენ.

- ისე ქნან რომ ზედმეტი პრობლემები არ შექმნან.

- შევეცდები ისევ დავურეკო. მანამდე კი შენ ძმას და დენს დაურეკე, იქნებ იცოდნენ ამის მორჯულების გზები. ხელი ლისკენ გაიშვირა და უცნაურად ჩაიცინა.

- შენ რა ის გესაყვარლება? ლისამ თვალები მოჭუტა და სუჯინს მიუახლოვდა. მისი ერთი ნაბიჯით წინ წასვლა სუჯინის ერთი ნაბიჯით უკან დახევას იწვევდა, საბოლოოდ კი კედელთან მიიმწყვდია და ხელით ნიკაპი დაუჭირა.

- რაებს ბოდავ. ხომ იცი რომ მე სხვა მომწონს.

- ვინ სხვა?

- შენ. აკოცა ლისას და ხელით ლოყაზე ფერება დაუწყო. ლისამაც მაშინვე საჯდომზე მოკიდა ხელი და გაჩერდა.

- მგონი ჯობია ოთახში შევიდეთ.

- რატო? ექიმთან გრცხვენია?

- მაშინ აქვე გაგჟიმავ.
______

ხეებს უკან იყო მინ იუნგ სანი ამოფარებული და სწორ დროს ელოდა შეტევაზე გადასასვლელად. შემოწმება ყოველ ხუთ წუთში ფანრის შუქით ხდებოდა. ოცდაათამდე შეიარაღებული კაცი მიტოვებულ სახლს კრუგს ურტყამდა.

- მისმინე სან, 30 ამდე შეიარაღებულ კაცს მარტო ვერ გაუმკლავდები.

წითელი ლოტუსიWhere stories live. Discover now