Jeongin'den
Diğer ki boş dersimizde full Seungmin ile beraber konuşmuştuk. Mükemmel bir 40 dakikaydı. Dünya'da onunla konuşmak, sohbet etmek, şakalaşmak ve Seungmin ile beraber olduğum her dakika kadar harika bir şey yok.
Onu seviyor muydum? Hayır hayır, Seungmin'i sevmiyordum. Hem neden seviyim ki? Onun gibi birini nasıl sevebilirdim ki? Seungmin bana bakar mıydı? Seungmin çok, hatta çok demek yetmez aşşırı böyle inanamazsınız inanılmaz yakışıklı ve bir o kadar da tatlı olan, mükemmel, olağanüstü, harika ve daha sayamadığım bir çok mükemmel özelliği olan biri. Peki ben? Tam tersiydim. Her dediğim ve diyemediğim kelimenin tam olarak tersiydim. Onun gibi biri ile ben yakışmazdım. Hem benim gibi birine Seungmin gibi biri bakmaz. Değil mi?
Ben kafamı sıraya koymuş bir şekilde bunları düşündüğüm sırada uyuya kalmışım. Piç dedoşlarda beni uyandırmamış kendileri inmişler aşağı bahçeye! Birde bana "Çok tatlı uyuyordun kıyamadık" diyorlar. Vallahi çıldıracağım. Neden bu kadar sinirli olduğumu da anlatayım.
Ders başlamış ben hala yatıyormuşum hoca bir iki kere uyarmış ben tamam kalkıyorum falan demişim ama yok hiç hatırlamıyorum! En sonunda hoca kendini tutamayıp yanıma geldi ve...
Ve ilk önce hafif bir şekilde omzuma vurarak uyandırmaya çalışmış ama yok ben herhalde derin uykuya geçmişim ondan öğretmenim kafama vurmuş ama ben hâlâ yatıyorum! Hoca en sonunda dayanamayıp üstüme su döktü anca öyle uyandım. Her yerim sırılsıklam oldu ve yanımda yedek kıyafetim falan yok!
Eğer beni dedoşlar teneffüste "Kıyıp" ta uyandırsalardı böyle olmayacaktı!
Offf!! Neyse artık olan oldu kendimi kurumaya bırakıcağım artık.
~Ders biteeeerrr~
Ders bitmişti. Dedoşlar beni dışarı çıkmak için zorlamışlardı ama ben hem ıslak ıslak çıkıp rezil olmamak için hemde dedoşlarıma trip atmak istediğim için bu tekliflerini red etmiştim.
Bayaa beni zorlamışlardı. Ben sanırım biraz(!) inat biriyim. İstemediğim hiç bir şeyi asla yaptırmam. Bu yüzden bayaaa da inat ettim. En sonunda beni bırakıp dışarı bahçeye çıkmışlardı.
Sınıfta tektim bu yüzden kulaklığımı takmış şarkı söylüyordum. Arkadaşlarım ve müzik öğretmenim -zaten başka biri sesimi duymadı da neyse- sesimin güzel olduğunu söylüyorlar ama ben sesimin güzel olmadığına inanıyorum. Benim gibi birinin neyi güzel olabilir ki? Tabii ki de hiçbir şeyii!
Neyysee. Hiç kimse umrumda değildi bu yüzden bağırarak şarkı söylüyordum.
Kendimi hazırlayıp bir anda yüksek notaya çıkmıştım. Kulaklığım olduğu için kendimi duymamıştım. Acaba nasıl olmuştu?
Tam şarkı biticekti ki biri kulaklığımın tekini çıkartmıştı. Umarım kulaklığımın tekini çıkartan kişi bir öğretmen değildirr.
Çok korkuyordum. Acaba benim çıtlak, iğrenç sesimi kim duymuştu?
Korka korka arkamı dönmüştüm.
Döndüğüm gibi önüme geri dönmem bir olmuştu çünkü...
Çünkü kulaklığımın tekini çıkartan kişi... İşte o kişi Seungmin'di.
Sanırım ağlıyacaktım. Seungmin gibi mükemmel biri benim iğrenç sesimi mi duymuştu? Gerçekten korkunç birşey!
I:"S-Seugmin."
S:"JEONGİN SEN ŞAKA MISIN!?!?! SESİN ÇOK İYİYDİİİ!! İNANAMIYORUMM! TEKRAR YAPSANAA!!"
I:"Ne? Güzel miydi sesim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşuma Gittin || Seungin
Sonstiges"Jeongin instagram'da dolaşırken önüne bir hesap çıkar ve hoşuna gittiği için takip eder. Kim bilirdi ki hesabın sahibi ilerde gönlünün de sahibi olacağını... " Bunun ile ilgili bir fic var mı yok mu bilmiyorum. Varsa da ben görmedim yani fikir çalm...