14. Bölüm~ İce Americano

44 5 21
                                    

Bu bölümü red lights, Seven, bite me, 3D, drive ve Taste dinleyerek yazdım hadi bismillah.

•••

Jisung'tan

Minho önde ben arkada olucak şekilde mutfaktan salona doğru yürüyorduk. İce americanolar bendeydi. Minho'da ise americanoların yanında yemek için birkaç atıştırmalık vardı. Minho mutfakta birşey unutmuş olucak ki durmuştu. Ama ben...

Onun durduğunu görmeden etrafıma bakarak yürümeye devam ediyordum..

Bu durumda ne olmuş olabilir. Tabii ki çarpıştık.. Keşke tek çarpışmak ile kalsaydı...

Çarpışınca benim elimde ki kahvelerin hepsi hem yere hemde Minho ve benim üstüme dökülmüş bulundu.

Çarpışınca başım çok acımıştı. Artık nasıl kafası varsa yardı başımı ha! Kafama birşey oldu mu diye bakmak için Minho'nun arkasında ki aynaya doğru ilerliyordum.

Ama unuttuğum birşey vardı..
Yere buzlu bir kahve dökülmüştü..

Tam giderken yerdeki bir buza basıp düşüyordum ki yakışıklı kocişim yanımda olduğu için refleks olarak ona tutundum. Ama Minho benim bu hareketimi beklemediği için onunda dengesini bozup ikimizide yere düşürmüştüm🙂

Beraber yere düştük..
Hemde...
Minho benim üstüme düşmüştü...

Minho
Kocam
Benim
Üstüme
Düştü...

Üstüme düştüğünde göz göze geldik. Çok yakındık. Aramızda 5-6 cm falan vardı. Bu yakınlık ile kalbim deli gibi atmaya başlamıştı. Çok takmamaya çalışıyordum. Ama bu yakınlık aramızda ki bi 3-4 saniye bakışma ile sona erdi. Kesin aşık oldu bana haa! Öyle baktı ki.. Hem yakındık hemde göz gözeydik. Utanmasa öpücek gibiydi. JDLDLDJDKD. Sonra olduğu yeri hatırlamış olucak ki üstümden kalktı. Güzeldik aslında da.. Neyse

M:"Şey özür dilerim bilerek olmadı" dedi üstümden kalktıktan sonra. Bunları söyledikten sonra benim kalkmama yardım etmek amaçlı elini bana uzattı.

J:"Sorun değil asıl ben özür dilerim bir an refleksen oldu bilerek değil" dedim elini tutup kalkarken.

M:"Sorun değil" dedi gülümseyerek. Güldüğünü görünce bende ona gülümsedim.

J:"Ee hadi şuraları temizleyelim de daha fazla düşmeyelim"

M:"Olur temizleyelim," dedi kıkırdayarak. "Ama ilk önce gel üstümüze temiz bir kıyafet vereyim"

J:"Olurr" dedim ve beraber onun odasına doğru yürümeye başladık.

Odaya girdiğimizde dolabını açtı ve iki tane siyah t-shirt çıkarttı.

M:"Sen burda giyin ben banyoda giyincem. Giyinince salona gel"

J:"Tamam" dedim. Minho odadan çıkınca hemen üstümü değiştirdim. T-shirt Minho kokuyordu. İşim gücüm olmasa tüm gün oturup bu t-shirtü koklayabilirdim. Öyle mükemmel kokuyor.

Hazır odasındayken az etrafa bakayım demiştim. Odasını gezerken gözüme mantar panodaki fotoğraflara kaydı. Genelde fotoğraflarda ya sadece Minho ya da Minho, Changbin, Hyunjin ve Seungmin vardı. Bir fotoğraf hariç. Fotoğrafta Minho'nun yanında bir kadın ve bir adam vardı. Herhalde anne babası diye düşünmüştüm. Bu yüzden çok takmayarak odadan çıkıp salona gitmiştim.

Salona girdiğimde Minho'nun çoktan geldiğini görmüştüm. Telefonundan biri ile konuşuyordu. Benim geldiğimi görünce hemen son birşey yazıp telefonunu kapatmıştı.

M:"Ohh geldin birşey oldu sandım"

J:"Yaa özür dilerim endişelendirdiysem"

M:"Yok yok sorun değil"

J:"Ee gel temizleyelim şurayı"

M:"Temizledim ben sorun yok gel hadi yenı bır ice americano yapalım"

J:"Olur yapalım ama bu sefer beraber yapalım" dedim gülerek. Yanıma geldi ve sonra bana hafif yaklaştı. Bu anlamsız yaklaşmaya şaşırsamda ne diyeceğini merak etmiştim.

M:"Yoo ben yapıcam" dedi ve mutfağa doğru koşmaya başladı. Dediğini anca sindirip bende arkasından "Yaa" diye bağırarak koşmaya başladım.

En son Minho durduğunda çocuğun sırtına yapışmıştım. Şimdi böyle komik geliyor ama o an canımız çok acımıştı.

J:"Beraber yapıyoruz dimi canım benim? "

M:"Ya tamam beraber yaparız" dedi gülerek. Bende gülmesine karşılık olarak gülmüştüm.

Sonra beraber iş bölümü yapıp americanoları beraber yapmaya karar vermiştik.

M:"En sevdiğin şarkıcı kim?" dedi kahveleri hazırlarken.

J:"Hmm çok var da yani maNga ve Şebnem Ferah olabilir"

(Çok severim😻)

M:"Oha gerçekten mi?! Benimde en sevdiğim şarkıcı maNgaa. Ve Şebnem'i de çok severim"

J:"Gerçekten çok ortak noktalarımız varr. Bekle o zaman bir şarkı açayım"

M:"Pekii"

Önüme ilk çıkan şarkıyı açmıştım. O ilk şarkı "Yine Yeni Yeniden- Yeniden Sev/ maNga" ydı.

(Bunuda çok severim😻)

İkimizde şarkıları bağıra bağıra, dans ede ede söylüyorduk.

Kahveleri yaklaşık 20-25 dakikada yapmıştık. Tabii biz şarkı da söylediğimiz için biraz uzun sürmüştü.

M:"Son olarak pipetleride koyduk mu tamamm. İşte hazıır"

J:"Hadi içeri götürelim ama bu sefer daha dikkatli olalım yoksa tekrar yapmak zorunda kalacağız" dedim gülerek.

M:"Böyle birşey istemeyiz" dedi bana karşılık olarak gülerek.

Kahvelerimizi alıp içeride ki masada içiyorduk. Bir yandan da sohbet edip birbirimizi daha iyi tanıyorduk.

~~

Yaklaşık 2-3 saat aralıksız sohbet etmiştik. Saat 7'ye geliyordu. Geç olmuştu ve annemler birazdan eve geleceklerdi. Ben onlara haber vermemiştim bu yüzden kızabilirlerdi artık ondan eve gitmeliydim...

J:"Ee Minho ben artık gideyim birazdan annemler eve gelecekler beni evde görsünler"

M:"Hmm peki o zaman" dedi ve ikimizde ayağa kalmıştık. Eşyalarımı alıp kapıya gelmiştik.

J:"Herşey için teşekkürler Minho. Tekrar buluşalım çok ortak alanımız var. Böyle insan zor bulunur" dedim hafif gülerek.

M:"Evet ya buluşuruz canım"

J:"Tamam o zaman iyi akşamlarr"

M:"Görüşürüzz" dedi ve kapıyı kapattı yavaş yavaş eve doğru ilerliyordum. Unuttuğum birşey vardı. T-shirtüm...

Üstümde Minho'nun t-shirtü vardı ve benim t-shirtüm onda kalmıştı. Neyse sonra alırım...

•••

869 kelimeee

Evet bu bölümde bu kadardıı umarım beğenmişsinizdirr

Minsung tatlış birşey olucak gibi geldi bana sizce?

Hatalarım varsa özür dilerim kontrol her zaman ki gibi etmicem eheh

Diğer bölümü instagram bölümü yapacağım ondan yarın ya da sonra ki gün bölüm gelirr

Birde aile zoru ile memlekete gideceğim ve internet olmayacak ondan bölümler geç gelebilir bu yüzden çokk özür dilerimm

Neyse görüşmek üzereee bayyy bayyyyyyy

Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin