7.Bölüm~ Beni çağırıyor!

55 10 7
                                    

Seungmin'den

Sıkıntıdan İnstagram'da dolaşmaya başlamıştım. O sırada bir bildirim gelmişti. Biri bana yazmıştı. O kişi...

~~~

O kişi... Jeongin'di. Jeongin neden bana yazmıştı ki? Onu geciktirmeden hemde neden olduğunu öğrenmek için hemen mesajına cevap verdim.

BabyEkmak-Sangmin

BabyEkmak:

Derste değil misin neden aktifsin?

Sangmin:
Bu beni mı gözetliyor amk/

Ders boş ondan aktifim
Hem bundan sanane
Ve
Asıl sen neden
aktifsin?

BabyEkmak:
↪️Asıl sen neden
aktifsin?
Bizimde ders boş

↪️Hem bundan sanane
Hiç öyle aktif görünce merak ettim o kadar

Sangmin:
Beni mi merak etmiş/

Hmm tamam Jeongin
Neyse napıyorsun?

BabyEkmak:
İyi boş boş oturuyom instada dolaşıyom sen?

Sangmin:
İyi aynı bende
Lavaboya yani geçen ki konuştugumuz yere gelsene

BabyEkmak:

Ne diyon lan/

Ananı/

Tövbe estağfurullah siker mı lan? /

Ee tamam
(❤)
Sangmin bu mesaja "❤" bıraktı.

Jeongin'den

Seungmin beni lavaboya çağırmıştı. Bunu hemen dedoş lara söyleyip Seungmin'i fazla bekletmemek amacıyla çabucak sınıftan çıkmıştım.

Neden bir anda beni lavaboya çağırdığını merak etmiştim. Bu yüzden gidiyorum zaten yoksa kessinliklee gitmem(!)

Lavaboya geldiğimde Seungmin zaten gelmişti. Lavaboda ki ilk kabinin kapısına yaslanmış, kollarını önünde bağlamış bir şekilde duruyordu.

S:"Hoş geldin Jeo'cukk!"

Jeo'cuk mu? Ne diyor lan bu? Bu kendini ne sanıyor amk?

I:"Hoş buldum hoş buldum da noldu? Neden beni buraya çağırdın? "

S:"İkimizinde dersi boştu çokta sıkılıyorduk bende mesajlaşmak yerine yüz yüze konuşmak istedim ve seni çağırdım. İşte bu kadar Jeo'cuuk"

Yine Jeo'cuk demişti. Sabır sabırr!! İyi halt ettin Seungmin. Yüz yüze konuşurken utandığımı görüyorsun ve bile bile beni yüz yüze konuşmaya çağırıyorsun! Mesajlaşırken daha rahatım ben amk!

I:"Ee peki tamam. Acaba şimdi ne yapacağız okulun lavabosunda?"
'Lavabosunda' kelimesini diğerlerine göre daha bastırarak söylemiştim.

S:"Ya napabilirim Jeo? Ne dememi bekliyordun? Başka nerde buluşabilirdik? Hatırlatırsam okulda ve dersin ortasındayız? BBaşka bir yerde olsaydık hocalar derste olmadığımızı görseydi bize kızabilirdi!"

Söylediklerinde hakkıydı ama bilmiyorum sanırım söyleyiş şeklinden kalbim kırıldı. Yanlış birşey mi söyledim acaba?

I:"Aman neyse burda napacağız eğer böyle boş boş konuşup duracaksak söyle. Ona göre şimdiden ben sınıfıma doğru yola çıkayım. "

Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin