10. Bölüm~ Nene Geliyormuş!

63 11 14
                                    

Seungmin'den

Jeongin'i evine bıraktıktan sonra evime doğru yürümeye başlamıştım.

Jeongin gerçekten çok tatlı ve bir o kadar da çok güzel biri. Onun yanaklarını böyle mıncıklamak, sıkmak, ısırmak istiyorum.

Sarıldığımızda kokusununda kendisi kadar güzel olduğunu fark ettmiştim. O kadar güzel bir kokusu vardı ki sıkılmadan sabah akşam hiç fark etmez full ona kokusunu içime çeke çeke sarılırdım.

Acaba Jeongin benim hakkımda ne düşünüyordu? Umarım kötü şeyler düşünmüyordur...

Jeongin'den

Seungmin'den ayrılıp eve girmiştim. Hava gerçekten çok sıcaktı. Hemen üstümü çıkartıp hem rahat edebileceğim hemde sıcaklamayacağım şekilde -çünkü hava  30°😨- siyah bir şort üstüme ise bol yine siyah bir t-shirt giymiştim.

Üstümü giyindikten sonra hemen karnımı doyurmak amacıyla mutfağa ilerleyip kendime sandviç hazırlamıştım. Mutfaktayken Felix'in de mutfakta olduğunu görmüştüm.

Bir yandan sandviçimi yiyordum bir yandan ise Felix'e Seungmin ile aramda geçen olayı anlatıyordum. Felix'te bir yandan beni dinleyip bir yandan da çekirdek çitliyordu. Mükemmel ortam tam dedikoduluk.

I:"Neyse işte öyle girdim eve."

F:"Olmmmm olmuşsunuz sizz ayaya best çiftt Seungin."

I:"Seungin mi? "

F:"Evet? Seungmin'in Seung'u Jeongin'in İn'i al sana Seunginn" dedi ve kendini bu bulduğu mükemmel kelime için tebrik etmek amacıyla kendini alkışladı. Bende ona göz devirerek masadan kalktım. Zaten sandviçim bitmiiştii ondan zaten kalacaktım. 

F:"Ya nereye gidiyon otur şurayaaa daha dedikodu yapacağız  a a a a"

I:"Lix'im sınavlar geldi ya hani amk sınavlara çalışacağım dedikodu zamanı değil tamam mı? Hadi istersen senide çalıştırayım beraber çalışmış oluruz. Haaaydi gell! "

F:"Off tamam" dedi. Beraber odama gitmiştik. Birlikte 1 saat falan arada 10 dk molalar vere vere ders çalışmıştık. Arada dersi kaynatsada güzelce dinlemişti beni. Aferim koçuma!

Ders çalışırken kapı çalmıştı. Davet ettiğimiz biri yoktu ki. Acaba kim gelmişti?

Kapıyı açtığımda içeri bir sincap yani Jisung girdi.

J:"Olm kapıda ağaç oldum amk nerde kaldın? "

I:"Geldim işte aa! Hayırdır noldu neden geldin? "

J:"İstemiyor musun beni evde?Hıh küstüm ben sana geri gidiyorum"dedi ve kapıya doğru yöneldi. Hemen onu tutarak;

I:"Olm şaka yaptım gel Lix ile sınavlara çalışıyorduk sende gel beraber çalışalım. "

J:"İyi tamam çalışalım bakalım" dedi montunu asarak. Montunu askılığa astıktan sonra odama Felix'in yanına gittik. Lix telefonundan biri ile konuşup gülüyordu. Kim olduğunu az çok tahmin etsemde yinede sordum.

I:"Lix kimle konuşuyorsun? Hadi ders çalışacağız bırak hep beraber çalışalım. "

F:"Hyunjin'im ile konuşuyordum yaa sonra devam edelim haadiii biraz dahaaa!! Lütfeeenn"

I:"Off iyi az dinlenmiş oluruz. Ee Jis noldu hangi rüzgar attı seni buralara?"

J:"Aaaaa arkadaşlarımı özledim geldim işte ne uzattın amk"

I:"Peki pekiii! Dedoş nerde lan o niye gelmedi? "

J:"Biri ile buluşacağım dedi ama kim olduğunu söylemedi. "

Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin