2.Bölüm~ Ne Oluyor Bana?

96 18 50
                                    

Jeongin'den

Yine sıkılmış Seungmin'in hesabında dolaşıyordum. Fotoğraflarında genellikle yüzünü tam atmazdı. Atarsa da gülümsemesini eli ile kapatırdı. Onu kahkaha atarken ve gülerken çok görmedim. Okulda bazen arkadaşları ile beraberken görüyordum o kadar. Acaba niye gülümsemesini kapatıyor ki? Oysa ki mükemmel bir gülümsemesi var.

Ben bunları düşünürken bir bildirim gelmişti. Baktığımda ise Seungmin'in yeni bir post paylaştığını görmüştüm. Hemen postuna baktım.

Sangmin@LiiMino Ooomeeegeee•150 beğeni •65 Yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sangmin
@LiiMino Ooomeeegeee
•150 beğeni •65 Yorum

Yorumlar:

Huyunlama:
@kaslııdomuz gördün mü lan Binnie satıldık:(

Kaslııdomuz:
Gördüm Huyun gördüm:(

LiiMino:
Evet ağlayın Seung beni daha çok seviyor🖕🏿

Huyunlama:
Hey Sangmin!! Minho yalan söylüyor değil mıı??

Sangmin:
Hepinizi seviyom ama satıldınız kudurun🖕🏿(!)

Huyunlama:
Hıh yürü Binniem bizde onları satalım

Kaslııdomuz:
Geldim Huyunum

--------

Çok garip bir arkadaşlık ilişkileri vardı ama bizimkilerde böyle olduğu için alışkındım. Biraz daha Seungmin'in hesabında dolaşıp ödevlerimi yapmak için telefonu bıraktım.

Seungmin'den

Hesabıma attığım post yüzünden Hyun ve Binnie trip atıyorlardı. Neyse sorun yok yarın okulda gönüllerini alırım. Çok sıkılmıştım. Yapacak hiçbirşey yoktu. Ödev desen bitirdim, ders çalıştım, test çözdüm, kitap okudum, evde tek yaşadığım için tüm ev işi bende evin işlerini de yaptım. Tüüüm yapılacak işleri bitirmiştim.

Evde neden tek yaşadığımı soracaksanız annem yurt dışına taşındı bende gitmek istemediğimi söylediğimde kalmamı ilk istemeyip sonradan ısrarlarım sonucu kabul etmek zorunda kalmıştı.

Babam bizi ben 10 yaşındayken sırf başka bir kadın için terk etmişti. Birkaç yıl önce babam bizim evimize gelmişti. Annem o gün babamla olan konuşmasını bana hiç anlatmadı. Normalde babam ile konuştuğunda bana anlatırdı. Anlatmasa bile o babam ile olan konuşmayı bağırarak söyler ve bir yerlere vurarak sinirini atardı bende bu sayede ne olduğunu öğrenirdim.

Babamın bizim eve gelişinden sonraki gün annem yurt dışına taşınıcağını söyleyip bir hafta içerisinde gitmişti. Annemin gittiğinin üstünden yaklaşık 2 yıl geçti. Annem ile babamı o günden sonra hiç görmedim.

Sadece arada bir annem bir ihtiyacım var mı diye bana mesaj atıyor bende cevaplıyorum. Başka bir konuşmamız olmuyor. Her ay bana zaten bir miktar para atıyor ondan çokta umrumda değiller.

Neyse can sıkıntısından instagram'a girmiştim.

Postumu yeni attığım için 150 beğeni olmuştu. Zaten en fazla beğenisi olan postum 1000 beğeniydi. Çokta beğeni sayısını umursuyor değilim. Zaten öylesine post paylaşıyordum. Çok özendiğim söylenemez.

Postumu beğenen kişilere bakıyordum ki o an gözüme biri çarptı. O kişi... Jeongin. 12/B şubesinde ki Jeongin. Duyduğuma göre benim tam tersim olan okulda az da olsa tanınan ve dersleri orta düzeyde olan biriydi. Onu okulda gördüğüm ve duyduklarım kadarıyla tanıyordum. Acaba neden benim postumu beğenmişti ki? Neyse çokta umrumda değil.

Saate baktığımda 21.52 olduğunu gördüm. Yarın okul olduğu için hemde yapacak birşey olmadığı için uyumaya karar vermiştim ve yatağıma gidip mışııl mışıl uyudum.

Sabah olur
Jeongin'den

Dedoşlar ile beraber okula gidiyorduk.Felix bir yandan dün Hyunjin ile olan konuşmasını detaylı detaylı anlatıyordu bizde Felix'i dinliyorduk. Sonunda okula varmıştık. Okula girip hemen sınıfımıza gittik.

Sınıfa girerken C şubesinde Seungmin, Hyunjin, Changbin ve Minho bir sıraya oturup bir konu hakkında konuşuyorlardı. Ne konuştuklarını gerçekten çok merak etmiştim ama duymamıştım. Sınıfın önünden geçerken Seungmin bana bakmıştı ve sonra hafif bir şekilde tebessüm etti. Bana bakıp gülümsedii!! Neden bilmiyorum ama benim kalbim bir anda hızlanmaya başlamıştı hemen bende ona hafif gülümseyip göz temasını kestim çünkü az daha bakışsaydık dedoşlar beni yavaş yürüdüğüm için sikebilirdi:/

Sınıfa girip yerime oturmuştum. Kafamı hemen sıraya gömüp Seungmin ile olan bakışmamı düşündüm. O sıra Felix hâlâ birşeyler anlatıyordu. Sonra zil çalmıştı şükretmiştim çünkü Felix gerçekten kafamı şişirmiştii.

6.Derste
Jeongin'den

Aşşırı çişim gelmişti. Acil hocadan izin alıp tuvalete gittim. Kabinin tam kapısını açıp çıkacakken biri içeri girmişti. Çok umursamadan kabinden çıktım. Az önce gelen kişi... Seungmin'di. Hemen ellerimi yıkayıp sınıfa gidecektim çünkü onu gördüğüm anda kalbim hızlı atmaya başlanmıştı. Noluyor bana böyle? Neden hızlanıyor kalbim?

Tam ellerimi yıkayıp peçete alırken Seungmin konuşmaya başladı.

S:"Dün attığım postumu beğenmişsin?"

J:"Ne?"

S:"Bilmiyormuş gibi yapma Jeongin. Dün attığım Minhoyla olan postumu beğenmişsin?"

J:"Beğenmiş mişim!?"

S:"Hm hmm beğenmişsin." dedi hafif sırıtarak.

J:"A-a şey özür dilerim bir daha yapmam"

S:"Hayır Jeongin. Sorun yok bakabilirsin. " dedi bana doğru yürüyerek.

Elimi kuruladığım peçeteyi çöpe attıktan sonra Seungmin ellerini bileğime koyup beni ona bakabileceğim bir şekilde çevirdi ve göz göze geldik. Çok yakın değildik ama kalbim o an daha çok hızlı atmaya başlamıştı.

S:"Duydun mu beni Jeongin? Hesabıma bakabilirsin"

Kalbim her kelimesinden sonra dahada hızlı atmaya başlıyordu. Neden anlayamıyorum. Neler oluyor bana? Neden sadece Seungmin'de bu kadar hızlı atıyor kalbim?

J:"Duydum Seungmin. Artık sınıfa gitmeliyim." dedim. Bileğimi ondan kurtarıp sınıfa koştum ve hocadan izin alıp sırama geçtim.

Yerime geçtiğimde hala kalbim çok hızlı atıyordu. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. O sırada Felix bana döndü.

F:"Jeongin birşey mı oldu? Neden bu kadar geciktin? Hem noldu sana iyi misin?" dedi sessiz ama endişeli bir ses tonuyla.

J:"Teneffüste hepinize anlatacağım Felix. Tamam mı? "

F:"Tamamm."

•••

816 Kelimee


Bu bölümde bu kadardıııı. Bu bölüm gerçekten hiç içime sinmedi ama siz umarım beğenmişsinizdirr. Hatalarım varsa lütfen söyleyin hatalarımı böylece görür ve bir daha yapmamm. Boll bolll oylayıp yorum yapmayı unutmayınn. Şimmdiden teşekkürlerrrr. Görüşmek üzeree!!!!


Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin