Jeongin'den
Dedoşların yanından ayrılıp Seungmin'in söylediği yere yani ön kapının oraya gitmeye başladım.
İçimde anlamadığım bir heyecan vardı. Yani her gün okulda görüyordum ki hem bir kere daha beraber eve gitmiştik o zaman bile bu kadar heyecanlı değildim. Neden şimdi bu kadar heyecanlanmıştım?
Ammmmmmmmaaaaaaannn neyse çokta umrumda değil.
Hızlı adımlar ile Seungmin'in de dediği yere gittim. Gittiğimde Seungmin çoktan gelmişti. Kapının yanında ki duvara yaslanmış telefonundan biri ile mesajlaşıp gülüyordu. Acaba kim ile konuşuyor? Ne konuşuyorda hiç dışarılarda falan gülmeyen veya kahkaha atmayan birini güldürmeyi başarıyor?
O kişiyi gerçekten çok merak etmiştim. Puuf. Yavaş yavaş Seungmin'in yanına gittim. Yanına geldiğini daha anlamamıştı bu yüzden konuşup kendimi belli etmiştim.
I:"Selam Seungmin ben geldim!"
S:"Ahh Jeo'cuk üzgünüm görmemiştim seni. Hoş geldin bebeğimm!!"
NİYE BEBEĞİM DİYON OKULUN İÇİN OROS- ay pardon MAL ÇOCUK! BİRİLERİ DUYACAK! HEM DUYMASA BİLE UTANIYORUM AMK AĞĞAAĞĞAĞAĞAAĞ!
Tabii ki de bu şekilde bir şey söylemedim!
I:"H-hoş buldum. Hadi gidelim! "
S:"Peki gidelim bebeğim!"
I:"Seungmin!" dedim sessizce ama kızgın bir ses tonu ile.
S:"Efendim bebeğim?"
I:"Niye bebeğim diye bağırıyorsun? Okuldayız farkındaysan!"
S:"Niye bağırmayayım ki? Bebek gibisin hemde benimsi-ÖHM ÖHM pardon! Bende bebeğim diyorum işte!!"
Ne diyeceğini anlamıştım. Nerden onun oluyorum?! Pis sapık ıyyy!!
I:"Off tamam Seungmin hadi artık gidelim geç kalacağız. "
S:"Nereye geç kalacağız beğ"
I:"Felix evde beni bekler. Tabe Hyunjin'lere gitmediyse🙄"
S:"Haa!! Olm bebek misin niye bekli- aa pardon bebeksin doğru ya neyse hadi gidelum"
Sabbbbbırrrrrrrreee
I:"Seungmin" dedim bir yandan yürüyerek.
S:"Efendim bebeğim?"
Artık bebeğim demesine alıştım amk! Neyseee.
I:"Şey diyeceğim belki sormam doğru değil ama ben gelmeden önce kiminle konuşuyordun? Sen normalde okulda Minho'lar ileyken gülen birisin konuştuğun kişi ile gülünce garip geldi de ondan yanlış anlama! "
S:"Yok niye yanlış anlayayım bebeğim. Haklısın ben sadece Minho'lar ile beraber iken gülüyorum. Zaten konuştuğum kişi değil kişilerde Minho'lardı!"
I:"Hee peki o zamannn. Birde biliyor musun gerçekten çok güzel gülüyorsun. Lütfen daha çok gül hiç somurtmaa!"
Seungmin bunları dediğim anda durmuştu. Yanlış bir şey mi demiştim? Ona baktığımda hafif dolmuş parıl parıll parlayan gözler ile bana bakıyordu.
I:"Ahh üzgünüm yanlış birşey mi söyle-"
S:"Hayır hayır yanlış bir şey söylemedin lütfen böyle düşünme! Bana genelde 'gülüşün çok çirkin lütfen sen gülme' falan denir de ondan mutlu oldum teşekkür ederim bebeğim" dedi sözümü keserek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşuma Gittin || Seungin
Ngẫu nhiên"Jeongin instagram'da dolaşırken önüne bir hesap çıkar ve hoşuna gittiği için takip eder. Kim bilirdi ki hesabın sahibi ilerde gönlünün de sahibi olacağını... " Bunun ile ilgili bir fic var mı yok mu bilmiyorum. Varsa da ben görmedim yani fikir çalm...