Jeongin'den
Sabah olmuştu. Kahvaltımı edip okul için hazırlanmaya başlamıştım. Hazırlandıktan sonra ciwciw ile beraber aşağı inmiştik. Tabii ki dedoş ve sincap'ta aşağıda kapının önünde bizi bekliyordu.
J:"Ohh sonunda geldiniz bu sefer az daha geç gelseydiniz harbi ağaç olucaktım haa! "
B:"He ya! Artık napıyorsanız yukarıda."
F:"Aman sizde ne abarttınız geldik işte uzatmayın! Hadi gidelim artım yoksa geç kalacağızz."
I:"Evet hadi gidelim."
Dedoş ve sincap'ta kabul ettikten sonra okula doğru yürümeye başlamıştık. Her zaman ki gibi kulaklığımı takıp şarkı dinliyordum. Okula yaklaşmıştık. O ara karşıdan Hyunjin ve Seungmin'in geldiğini görmüştüm. Seungmin'in evi bizim oradaydı nasıl karşıdan gelebiliyordu ki? Neyse herhalde Hyunjin ile beraber gitmek için Hyunjin'in evine gitti.
Hyunjin hemen Felix'in yanına gelmişti. Hyunjin de Ciwciw'imi sevse aslında çok güzel olabilirlerdi. Belkide seviyordur. Yoksa neden bu kadar yakın davransın değil mi? Seviyorsa da umarım Ciwciw'imi üzmez. Hele bir üzsün varyaa! Neyse.
Seungmin ile göz göze gelmiştik. Hafifce gülümseyip göz temasını kesmiştim. Çünkü utanmıştım! Onu gördüğümde aklıma dün ki bebeğim demesi geliyordu. Hâlâ neden öyle dediğini anlamamıştım. Neden söylemiş olabilirdi?
Bu düşüncelerim ile beraber hep birlikte okula girmiştik. Okula girince direkt sınıfımıza girmiştik. Zaten sınıflarımız karşı karşıyaydı. Sınıfa girdiğim gibi sırama oturup kafamı sıraya koymuştum. İlk ders edebiyat'tı. Bana göre edebiyat dersi gerçekten zor ve bir o kadar sıkıcıydı ama hocamız Kim Chae'yi çok seviyordum. Hocamız gerçekten çok tatlı ve kibar biriydi. Sınıftaki herkes hocayı çok seviyordu. Bu yüzden azda olsa derslere katılmaya çalışıyordum. He birdee hoca bu sene sınıf hocamız olmuştu. Bu yüzden diğer sınıflara göre ekstra bir şansımız vardıı!
(KC:Kim Chae)
KC:"Evet günaydın çocuklarr! Nasılsınız bakalım? "
Tüm sınıf karışık bir şekilde "iyiyiz hocam siz nasılsınız" demişti.
KC:"Bende iyiyim sağolun. Sizlere bir haberim var. " dedi ne diyeceğini hepimiz çok merak etmiştik bu yüzden kimseden çıt çıkmıyordu çok sessizdi sınıf. Hoca bu sessizlik üzerine anlatmaya devam etti.
KC:"A, B ve C şubeleri arasında bazı değişikler yapılacaktır. Yani sınıfta ki öğrencilerin sınıfları değişicek. Son sınıf öğrencisi olduğunuz için derslere daha çok odaklanmanız için küçük bir değişim olucak yani. "
Herkes bir anda "ne", "çüş" , "oha" , "hayırr" gibi kelimeler kullanmaya başlamışlardı.
Bu ne saçma şey böyle! Ne gerek var amk. Ders dinlemek istemeyen hiçbir şekilde dinlemez ya da dinlemek isteyen her türlü dinler bunun sınıf ile ilgili bir durumu yok ki!
Tabii bunu kıt müdür ve öğretmenler anlamadığı için değişiklik yapıcak. Umarım sınıfımda düzgün insanlar olur.
Teneffüste
Jeongin'den
Dedoş lar ile beraber kantine inmiştik. Sırada sıranın bize gelmesini bekliyorduk. Aslında sıra çokta şeyimde değildi gider istediğimi alırdım ama nöbetçi hoca kantinde olduğu için maalesef ki sırayı kaynatamıyordum.☺
J:"Jeo pişt baksana bi birşey sorucam."
I:"He baktım söyle hadi."
J:"Olm K kim amk! S olucaktı yani Seungmin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşuma Gittin || Seungin
Diversos"Jeongin instagram'da dolaşırken önüne bir hesap çıkar ve hoşuna gittiği için takip eder. Kim bilirdi ki hesabın sahibi ilerde gönlünün de sahibi olacağını... " Bunun ile ilgili bir fic var mı yok mu bilmiyorum. Varsa da ben görmedim yani fikir çalm...