17. Bölüm~ Bana Geçelim

26 3 36
                                    

Jeongin'den

Seungmin ile motora binmiştik. Seungmin motoru çalıştırıp sürmeye başlamadan önce bana dönmüştü. Ne olduğunu anlamamıştım. Ona sorar gözlerle baktığımı görünce göz devirmişti. Niye göz deviriyor bu?!

S:"Sarılsana"

Yeni aydınlanmıştım. Aydınlandığım anda beline kollarımı geçirip sıkıca sarılmıştım Seungmin'e.

Tabii ya sarılmamı düşmemem için istiyor yoksa düşüp yaralanırım hatta ölebilirim yanii. Başka ne için sarılmamı isteyebilir kii🙂

Ben sarıldığımda Seungmin de motoru sürmeye başlamıştı. Çok hızlı gitmiyorduk. Size ne yalan söyleyeyim çok huzurlu bir yolculuktu. Yavaş yavaş gidiyorduk ben yolu izliyordum ve bir yandan Seungmin'e sarılıyordum. Havada hafif esiyordu. Bu hayattan başka ne isteyebilirim ki?

Bu huzurlu yerde gerçekten çok uykum gelmişti. Yavaşça gözlerimi kapatmıştım. Hayır uyumuyordum sadece gözlerimi dinlendiriyordum.

Motor durunca geldiğimizi anlamıştım. Hemen gözlerimi açıp yavaşça Seungmin'den ayrılmıştım
Motordan indiğimde Lix ve Jis bana garip bir şekilde bakıyorlardı. Ne olduğunu ne kadar merak etsemde onlara soramadan Hyunjin'in bizi çağırması ile ona doğru dönmüştüm.

H:"Evett işte geldikk"

Bura bir bardı. Hayatımda daha önce hiç bara girmemiştim. Hatta bkrakım bara girmeyi hiç alkol bile almamıştım. Bugün bana içireceklerinide sanmıyorum. Onlar içerken bana hep "sen daha küçüksün, sen içme" diyorlar. Halbuki aynı yaştayız sadece ay olarak küçüğüm😔

Hepimiz içeri girip boş bir masaya oturmuştuk. Tahmin ettiğim gibi bana içirmediler. Chang, Hyun, Jis ve Min baya sarhoş olmuşlardı. Seung, Lix ve dedoşta içmişti tabii diğerlerine göre daha ayıktı. Son olarak ben ise oturmuş onları izliyordum.

Jis ve Min baya sohbet ediyorlardı ama yani baya yakınlar. Zaten bu ikiliyi bayadır shipliyom. Evlenmeleri gereken noktalar var bence ama Minho hyung Jis'e yakın davranmıyordu. Olsun olsun yaparız biz bunları😉 Seung ise öylece benim gibi etrafı izliyordu.

O sırada Seungmin kulağıma yaklaşmıştı. İlk önce ne olduğunu anlamasamda sonradan kulağıma bir şey söyleyeceğini anlayıp kulağımı ona yaklaştırdım.

S:"Çok sıkıldım napalım?"

I:"Bende çok sıkıldım ve bilmiyorum" diyip kulağından uzaklaşıp yüzüne bakmıştım. Bu arada Seungmin çok yakışıklı ya of.

Boş boş oturmaktan gerçekten çok sıkıldığım için ve yapabileceğim hiiiçbirr şey olmadığı için biraz telefona bakmaya karar vermiştim. Telefonumu açtığımda elim hemen instagram'a kaymıştı. Girmişken bari az önce çektiğim fotoğraflardan bir kaç tanesini yayımlayayım diye düşünmüştüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin