Jeongin'den
Seungmin ile buluşacağım için çok heyecanlıydım. İlk buluşmamız hayvanat bahçesi olması beni biraz üzdü ama olsun. Hayvanları çok severim. Onlar ile ilgilenmeyi falan seviyorum ama hayvanat bahçesinde hayvanlar böyle esir gibi tutuldukları için hayvanat bahçesini sevmiyordum. Yoksa öyle hayvan düşmanlığı falan yok bende yanlış anlamıyıınn!
Neyse Seungmin'i çok bekletmemek için hemen hazırlanmaya başlamıştım. Hava hafiften esmeye başlamıştı. Bu yüzden altıma açık kahverengi bir pantolon üstüme ise beyaz bir gömlek onun üstünede pantolondan biraz daha açık bir kahverengi bir bişi (süveter sanırım süveter dicem) giymiştim. Mükemmel bir kombin. Yani bende mükemmelim😎
Neyse hemen Seungmin'e hazırlandığımı söyleyip aşağıya inmiştim. Kısa süre sonra Seungmin'de gelmişti. Saçları yakından daha güzel duruyordu. Ofof zaten mükemmel de bir kombin yapmış. Altına benim süveterimin renginde bir pantolon, yeşilli lacivertli bir kazak onun içinede beyaz gömlek giymişti. Kombini de en az kendisi kadar mükemmel. Zaten Seungmin her zaman aşırı yakışıklı duruyor bu sefer ayrı bir yakışıklılığı var. Maşallahh Seungmin'ime.
Ona daldığımı görünce Seungmin konuşmaya başladı.
S:"Jeoo'cuuk heyy nereye daldın bakalım? "
I:"Ee şey yok bir şey hadi gidelimm."
S:"Tamam o zaman. Hadi gidelimm."
Seungmin ile caddenin başına kadar yürüdük. En sonunda Seungmin durdu. Ne olduğunu anlamak için ona döndüm.
S:"Ee ne bekliyorsun Jeo'cuk atlasana" dedi yanındaki motoru göstererek.
I:"Motorun mu varr. Oha çok havalıı."
S:"Teşekkürler Jeoo hadi atlada gidelim olur mu? "
I:"Ee olur da ben şey motora daha önce hiç binmedim"
S:"Yoksa korkuyor musun" dedi hafif alaycı bir ses tonuyla. Evet korkuyordum. Ama çok gıcığıma gitmişti bu şekilde söylemesi.
I:"Yoo korkmuyorum!"
S:"Hmm tamam o zaman gel kaskı takayımda gidelim" dedi ve kaskı alarak yanıma doğru geldi ve kaskın o kilit yerini takmak için hafifçe yüzüme eğildi. O yavaşça kaskı takarken bende onu izliyordum. Yüzü yakından daha güzeldi. Ofofo yakıyorsun be Seunggg!
Seungmin kaskı taktıktan sonra benimle göz teması kurmuştu. O an kalbim hızlanmaya başlamıştı. Kalbim çıkacak gibi hissediyorum. Ayrıca yüzümde yanmaya -yani kızarmaya- başlamıştı. Böyle giderse kalbim yerinden çıkacaktı bu yüzden yavaş bir şekilde bir iki adım geriye doğru gitmiştim.
Ah ah gitmez olaydım. Arkamda bir taş varmış. Bende geri gidince taşa takılmıştım. Tam yere düşücekken Seungmin belimden tutarak yere düşmemi engellemişti. Şimdi şuracıkta öleceğim! Hemen Seungmin'den destek alarak kalktım ve üstümü düzelttim o arada Seungmin kendi kaskını takmıştı.
Sonra Seungmin önde ben onun arkasında olacak şekilde oturacaktık. Ama oturacaktık. Çünkü ben daha önce hiç motora ve motor gibi şeylere -bisikletvs- binmemiştim. Yani nasıl bineceğimi bilmiyordum.
S:"Jeo hadi binsene"
I:"Ee Seungmin şey nasıl yapacağım? "
S:"Ah Jeongin ah! Gerçekten nasıl bineceğini bilmiyor musun?" evet anlamında başımı salladığımda Seungmin motordan kalkıp beni motora binmeme yardım etmişti. Ne yalan söyleyeyim bu temas hoşuma gitmişti. Ne diyorum ben! Her neyse Seungmin'de motora binmişti.
Seungmin motoru çalıştırmadan bana doğru dönüp.
S:"Jeongin bana sıkıca tutun tamam mı? Yoksa düşersin falan kötü olur. "
I:"Tamam" dedim.
Yavaşça Seungmin'in beline sarıldım. Sarıldıktan sonra kısık bir şekilde kıkırdadı. Neye kıkırdadı be bu?! Neyse sonra Seungmin motoru çalıştırdı ve yavaşça hayvanat bahçesine doğru yola çıktık.
---
Seungmin'den
Hayvanat bahçesine vardığımızda hemen motoru park edip Jeongin'e vardığımızı söylemiştim.
Motordan inince beraber yürümeye başlamıştık.
I:"Seungminn! Bak orda tilkiler varr!" dedi ve elimden tutarak koşmaya başladı. Of bu çok tatlı bir şey ya yicem şimdi. Elimi tuttu.. Elimi. Jeongin. Tuttu. Şuan mutluluktan ağlayacağım. Jeongin'e ayak uydurarak bende onun elini tutup onun koştuğu tarafa doğru koşmaya başladım.
~Bilgiii:
ARRKADAŞLARRR HAYVANAT BAHÇESİNDE TİLKİ VAR MI YOKMU BİLMİYORUM EN SON MİNNACIKKEN GİTTİM DE EHE VAR DİYE DÜŞÜNÜN SİİİİZ~
Tilkilere geldiğimizde durmuştuk Jeongin hâlâ elimi sımsıkı tutuyordu. Aslında benim için çokta bir problem yok yani tüm gün 7/24 böyle el ele kalsak bile hiç sıkılmazdım. Çok seviyorum onu...
Bu şekilde bir kaç yer daha dolaştıktan sonra çıkma kararı almıştık. En önemlisi hâlâ el eleydik. Birbirimizin elini hâlâ sımsıkı tutuyorduk. Hayvanat bahçesinden çıkmıştık. Jeongin el ele olduğumuzu daha yeni algılıyor olucak ki yürümesi yavaşlamıştı, gözleri ellerimizdeydi ve hafiften kızarmaya başlamıştı.
I:"A-a Seungmin şey özür dile-"
S:"Aa Jeooo şurda ki teyze pamuk şeker satıyor alalım mıı?" dedim elimi onun elini daha da sıkarak. Sıkarak diyordum da can acıtacak kadarda değil canıım!
I:"Ee şey olurr" dediği anda teyzenin yanına doğru koşmaya başlamıştım. Bir yandan gülüp bir yandan da koşuyorduk. Maşallah Jeo'm çok güzel gülüyordu..
S:"Jeongin~ hangi renkten istersinn? "
I:"Seung~ mavi var ben mavi istiyorumm"
S:"Tamam o zaman. Abla bize 2 tane mavili pamuk şekerden"
Abla:"Buyur canım benim 20 TL"
S:"Buyur abla" dedim ve parayı uzatıp pamuk şekerleri aldım.
I:"Seungg"
S:"Efendim Jeoo"
I:"Şura çok güzel gözüküyor şekerleri yiyip ellerimizi kirletmeden fotoğraf çekilelim mii?"
S:"Pekii gel bakalımm" dedim ve bir sürü fotoğrafını çektim. Oda aynı şekilde benim fotoğrafımı çekti. Yavaş yavaş pamuk şekerlerimizi yiyerek ve bir yandan sohbet ederek eve doğru yürümeye başladık. Eve vardığımızda vedalaşıp evlerimize girmiştik..
•••
kaç gündür şu bölümü yazıyom ha yazıklar olsun püü bana
her neyse okullar bittii yaşasın bundan sonra inşallah daha sık bölüm atacağııım
Karneleriniz nasıldı??
Yoruldum haa
Hatalarım varsa söylemeyi unutmayın üşendim kontrol etmeye ehe
Neyse hadi baybayuu
Aa bekle şeyi yazmadjm
830 kelimee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşuma Gittin || Seungin
Diversos"Jeongin instagram'da dolaşırken önüne bir hesap çıkar ve hoşuna gittiği için takip eder. Kim bilirdi ki hesabın sahibi ilerde gönlünün de sahibi olacağını... " Bunun ile ilgili bir fic var mı yok mu bilmiyorum. Varsa da ben görmedim yani fikir çalm...