3.Bölüm~ Değilim.

79 17 28
                                    


-Sabah-
Seungmin'den

Sınıfta Minho'lar ile beraber oturuyorduk. Aklıma Jeongin'in postlarımı beğendiği gelmişti. Acaba Minho'lara anlatmalı mıydım? Yoksa anlatmasa mıydım? Puff en fazla ne olabilirdi ki? Anlatayım gitsin.

S: "Pişt bir beni dinleyin birşey anlatacağım."

C: "Anlat dinliyoruz."

S: "Bak şimdi şu B şubesinde ki Felix'in arkadaşı olan Jeongin var-"

H: "AAA FELİX DEMİŞKEN FELİX EN ÇOK NE SEVİYORMUŞ BİLİYOR MUSUNUZ? AAA SİZ BİLMİYORSUNUZDUR ŞİMDİ NERDEN BİLECEKSİNİZ AYOL HEMEN SÖYLEYEYİ-."

M: "HYUNJİN BİR SUS AMK ÇOCUK BİRŞEY ANLATIYOR ONU DİNLEYECEĞİZ SENİ DEĞİL SUS YETERR!" diye bağırdı.

H: "OF TAMAM BE SUSTUM KÜSTÜM BEN SİZE GİDİYORUM HIH!!" dedi ve ayağa kalktı. Tam giderken Changbin onu kolundan tutarak yerine geri oturmasını sağladı. Hyunjin oturunca büyük ihtimalle bize küstüğünü belli etmek amacıyla kollarını iki yanında bağlayıp kafasını cama çevirdi. Hyunjin'i takmadan anlatmaya devam ettim.

S: "Neyse şimdi bu Jeongin benim dün Minho ile attığım postumu beğenmiş. Tek oda değil yüzümün olduğu tüm postlarımı beğenmiş."

C:"Neden ki amk."

S: "Ne bileyim bende bilmiyorum sizden fikir alıcaktım da belli ki sizdede yok." dedim ve nedenini düşünmeye başladım. O sırada birşeyler söylediler ama ne söylediklerini duymamıştım.

Kapıdan öğrenciler geçiyordu. Öylesine kapıdan geçenlere bakıyordum. O ara biri ile göz göze gelmiştim. O kişi... Jeongin'di. Kibarlık olsun diye hafiften tebessüm etmiştim. O sırada Jeongin'in yüzü kızarmaya başlamıştı. Oda bana bir gülümseme sunduktan sonra hızlı adımlarla sınıfına doğru gitmeye başlamıştı.

M: "SEUNG NEREYE BAKIYON AMINA DUYMUYOR MUSUN BİZİ SAĞIR MI OLDUUUUN?"

S: "Ay dalmışım duymadım heh noldu?"

C: "Nereye daldın bakalım?"

S: "Hiiç öyle Jeongin'in neden beğendiğini düşünüyordum."

H: "Neden düşünüyorsun amk beğendiyse beğendi ne taktın sende ha."

Bilmiyorum. Neden bu kadar taktığımı hiçbir şekilde anlayamıyorum. Onlara az önce Jeongin ile yaşadığım olayı anlatmak için konuşmaya başladım.

S: "Az önce kapıya bakarken Jeongin göz göze geldik kibarlık olsun diye hafif tebessüm ettim hemen yüzü kızardı."

M: "Acaba senden hoşlanıyor mu?"

C: "Kesin hoşlanıyor yoksa neden yüzü kızarsın amk."

S: "Off bilmiyorum."

M: "Öğrenmenin bir yolunu bulmalıyız."

C: "Evet."

H: "Öğrenmenin bir yolu var aslında..." dedi. Üçümüzde ona meraklı gözler ile baktığımızı görünce Hyunjin devam etti.

H: "Mesela onu deneyebilirsin."

S: "Nasıl deniyeceğim?"

H: "Yani ne bileyim yakın davran ağzını ara birşey varsa çıkar zaten ortaya." dedi. Bu fikir hiç hoşuma gitmemişti. Onu deneyip kalbini kırmak hiç istemezdim.

M: "Olabilir aslında."

C: "Bencede mantıklı."

S: "Ama ona umut vermiş olacağım sonrada gidince kalbi kırılmaz mı?"

H: " Kalbinin kırıldığı kimin umrunda ki?"

Bilmiyorum onun üzülmesini kalbinin kırılmasını istemiyordum. Çok fazla ısrar etmişlerdi. En sonunda dayanamayıp kabul etmiştim. Hem en fazla ne olabilirdi ki? Biz bunları konuşurken sınıfta tek değildik. Sınıfta Yeji ve Ryujin'de vardı. Birlikte sohbet ediyorlardı. Umarım bizi duymamışlardır.

Teneffüste
Jeongin'den

Teneffüs olunca hemen dedoşları alıp yemekhaneye indim. Atıştırmalık birşeyler aldıktan sonra hemen en kenardan boş bir masaya oturduk ve onlara lavaboda Seungmin ile yaşadığım olayı anlatmaya başladım. Bir yandan çekirdek çitliyorlar bir yandan film izler gibi anlattıklarımı dinleyip kafalarında canlandırıyorlardı. En son anlatmayı bitirdiğimde;

F: "Abovv bebek ekmam aşık olmuşta bizim haberimiz olmamışşş."

C: "Ağlıycam şimdi bebek ekmamiz büyümüşte aşık olmuş." dedi ve yalandan ağlamaya başladı.

H: "Jeo ilk beni Minho ile yap sonra kendini düşün. İLK BEN! Hem bu arada BEBEK EKMAM SEN NE ARA BÜYÜDÜNDE TAŞ FIRIN EKMA OLDUN DEDOŞ YAŞLANDIN BAK ÇOCUN AŞİK OLMUŞ ÜHÜHÜHÜ!"

J: "DEĞİLİM! BEN AŞİK DEĞİLİM SAÇMALAMAYIN!" diye bağırınca herkes bize bakmaya başladı. Hemen herkesten özür dileyip dedoşlarıda alıp sınıfa çıktım. Zaten biz sınıfa çıkarken zil çalmıştı. 10 dakika teneffüs mü olur amk hemen bitiyor az uzun yapsınlar şunu!

Ders matematik'ti. Matematik'ten neffffret ediyorum ama öyle böyle değil neefffffffffffffrett ediyorum. Matematik'ten anlayan bir Allah'ın kulu var mı be! Varsa bottur amk. Neyse dersten neefffffffffffffrett ettiğim için derste uyumaya karar vermiştim. Zaten son 2 ders kalmıştı bende sıraya kafamı gömüp uyumaya başladım.

~Laaay laaay loom~

Gözümü açtığımda son dersin bitmesine son 5 dakika vardı. Maşallah güzel uyumuşum haa! Hemen eşyalarımı toplamaya başladım. Zaten o arada zil çalmıştı sınıfta tek ben ve dedoşlar kalmıştık. Hepimiz Han'ın toplanmasını bekliyorduk. Han'da derste uyumuş zil çalınca uyanmıştı. Bu yüzden hazırlanmaya vakti olmamıştı.

F: "Hadii Jiss tüm gün seni burda bekleyemeyizz! Bu arada çıkışta Hyunjin bizimle gelicek. Belki onun arkadaşlarıda gelebilir hem ne güzel kaynaşırızz!" demişti. Dedoş ve ben şaşırmış gözler ile Felix'e bakıyorduk. Felix 'ne var' dermişcesine bakmaya başladı.

H: "AY YAŞASİN MİNHO'M İLE TANIŞMA ŞANSIM VARR YUBBBİİİ HADİ HAZIRLANDIM HEMEN MİNHO'MUN YANINA GİDELİMM!"dedi ve hepimiz yürümeye başladık.

•••

774 Kelimee

Bu bölümde bu kadardıııı. Bu bölümü aslında bugün atmayacaktım ama bitirince neden atmıyayım ki dedim ve attım. Umarım beğenmişsinizdirr. Hatalarım varsa söylemeyi ve boll bol yorum yapıp oylamayı unutmayınn! Başta ki Seung kısmını umarım anlamışsınızdır. Hem Jeo hem Seung'un gözünden yazmak istedim. Ne konuştuklarınıda bilmenizi istedim. Çünkü ordan aklıma minnak bir kaos geldi. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere bayy bayy!!

Hoşuma Gittin || SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin