Jeongin'den
Dedoşlar ile beraber aşağı iniyorduk. Tam kapını önüne geldiğimizde Felix Hyunjin'i görür görmez koşarak onun yanına gitti. Herkes gelince 8 kişi yola koyulduk. Yolda hep birlikte sohbet edip tanışıyorlardı.
(BİLLGÜÜÜ= "B:BangChan, M:Minho, C:Changbin, H:Hyunjin, J:Jis, F:Felix, S:Seung, I:I.N" Bundan sonra bu şekilde olacakk)
H: "Hep beraber sahilin orda ki **** kafeye gidelim mii? Hem daha çok konuşmuş ve iyice tanışmış oluruzz. Ne dersinizz?"
M:"Bana uyarr."
J:"Banadaa"
F: "Mükemmel fikir Hyunjinn. Jeo hemen Yang anneme haber verde gideliim."
I:"Felix gitmek isterdim de hatırlarsan daha yapmamız gereken biiir sürü ödevlerimiz var. "
Felix ödevleri yeni hatırlamış olucak ki göz bebekleri bir anda büyümüştü. İngilizce hocası bir güne yani yarına 50 soru ödev vermişti. Şuan böyle az gözükebilir ama hoca bizden her kelimenin anlamlarını da yazmamızı istiyor! Bu yüzden en basit soruyu çözmemiz bile en az 5 dakika sürüyor. Birde yapmayanlara baya bağırıp kızıyor. Hocadan neffret ediyorum.
F:"ANANI İNGİLİZCE ÖDEVİ VARDI!! ARTIK BAŞKA ZAMAN GİDERİZ HYUNJİNN. KOŞ LAN EVE YAPMAZSAK SIÇARIZ! DEDOŞ SİZ YAPTINIZ MI?"
B:"Ben yapmadım."
J:"Bende yapmadım."
F:"NE DURUYONUZ O HALDE HEMEN GİDELİM DE YAPALIM!"
I:"Peki o zaman yarın okulda görüşürüz biz hemen eve gidip ödevleri bitirmeliyiz dedoş ve sincap sizde yapmayı unutmayın haa hoca kızıyor biliyorsunuz bay bayy!" dedim ve hemen Felix'in koluna girdim. Herkes ile vedalaştıktan sonra Felix ile hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladık.
Eve geldiğimizde annem yoktu. Saat daha saat akşam 17. 30 olduğu için çok fazla önemsemedim. Felix ile oturup hemen ödevlerimizi yapmaya başladık. Ödevleri bitirmemiz yaklaşık 3 buçuk saat sürmüştü! Saat daha 21. 00 olduğu için ve uyumak için gerçekten çook erken olduğundan dolayı Felix ile film izlemeye karar vermiştik.
Filmi açıp izlemeye başladık. Baya uzun ve sıkıcı bir film seçmişiz. Filmden çok sıkılmıştım ama Felix.. Hiç sıkılmamıştı yani gram sıkılma yoktu çocukta hatta filmden eğleniyordu! Saat 00. 00 olmuştu ve filmin bitmesine daha çook vardı. Benim çok uykum geldiği için filmi yarıda bıraktım. Felix'e haber verdikten sonra yatağıma ilerledim. Yatağımın yanına gittiğimde yatağımın başında ki masamda bir tane kağıt olduğunu görmüştüm. Onu ben koymamıştım. Felix'in koyduğunu düşünmüştüm. Hemen gidip Felix'e sordum. O da koymadığını söyleyince merak edip içine baktımıştım.
"Merhaba Jeongin ve Felix. Oğullarım benim Fransa'da küçük bir işim çıktı. Bu yüzden kısa bir süreliğine Fransa'da olacağım. Bu notu yazdıktan hemen sonra evden çıkıp saat 15.30'da ki uçağıma binip Fransa'ya gideceğim. Sizi çok seviyorum. Merak etmeyin en kısa zaman da geri döneceğim. Telefonumun şarjı yok ondan arasanız bile bana ulaşamayacaksınız. Ben size en kısa zaman da ulaşmaya çalışacağım. Görüşürüz!"
Bu not annemdendi. Annemden hiçbir zaman ayrı kalmamıştım. Her zaman yanımdaydı. Şimdi ise bana doğru düzgün haber vermeden Fransa'ya gitmişti... Fransa'ya gidiyor ama benim annem Fransa'ya gittikten sonra haberim oluyor! Hem gittiği için üzgündüm hemde bana söylemeden gittiği için ona kızgındım. Sakinleşmek amacıyla yatmaya gittim ve uyumaya çalıştım. Felix'e annemin gittiğini sabah uyanınca söyleyecektim.
Sabah olur
Jeongin'denSaat 07. 31 de ki alarmımın çalması ile uyanmıştım. Neden 07. 30 değilde 07. 31 derseniz hiiç benim canım böyle istiyor. 1 dakika bile fazla uyumak mükemmel birşey. Bu yüzden fazla sorgulamayın.
Daha fazla oyalanmadan mü-kem-mel, olağanüstü, hayatımda gördüğüm en ama ennnnnn güzel, sıııııııccaacıık olan yatağımdan kalıp buzzz gibi olan evde Felix'in olduğunu düşündüğüm odaya yani salona girdim. Çünkü Felix büyük ihtimalle filmi izlerken uyuya kaldı bu yüzden salonda ve hava soğuk olduğu için üstünde ise ne bir yorgan ne bir battaniye vs. Olmadığı için koltuğun kenarında kıvrılmış bir şekilde uyuduğunu düşünüyordum.
Veee... Tahminlerim tabii ki de doğruydu. Felix koltuğun kenarında kıvrılmış yatıyordu. Sessiz bir şekilde yanına gidip onu kibarca uyandırdım.
I:"FEEELİİİİİİİİXXXXX!!! KALK HADİ OKULA GEÇ KALLIIICAAKKSIIIIINN!!"
F:"Hayvan insan böyle mi uyandırılır!" bunu hem korkmuş hem de yeni uyanmış bir ses tonu ile söylemişti. Yazık ama yaa şimdi kıyamadım ki ben buna.
I:"Neyse hadi kalk hazırlan okula gideceğizz. Dedoş mesaj atmış 10 dakikaya Sincap ile ordayım diye. Ama sen.. Daha kalkmadın bile hadi hızlı oll" dedim ve hazırlanmaya gittim. Dolabımın kapağını açıp elime gelen kıyafetlerden bir kaç tanesini giydim. Üstümde beyaz, oversize, uzun kollu bir t-shirt altıma ise siyah, bol paçalı bir pantolon giymiştim. Saçımı da tarayıp Felix'in yanına gittim. Oda hazırlanmıştı.
Dedoşlar gelince hemen aşağı inip okula doğru yürümeye başladık. Ben kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.
İlk başlayan şarkı Şebnem Ferah'ın 10 Mart 2007'de ki İstanbul konserinde ki Sil Baştan performansıydı. Bu kadın gerçekten MÜ-KEM-MEL.
Şarkı dinleyee dinleye okula varmıştık. Ders başlayana kadar şarkı dinlemiştim.
~Lay lay lom okul bitti işte~
Okul bitmişti. Bugün eve yalnız, tek başıma gidiyordum çünkü Felix Hyunjin'lere gidecekmiş:(
Neyse tabii ki de kulaklığımı takıp şarkı dinleye dinleye eve gidecektim. Bizim ev normal yoldan gittiğimizde en az yarım saatlik bir yolcu. Çook yorgundum. Hiiiç yürüyecek halim yoktu. Aklıma bizim eve çıkan kestirme bir yolun olduğu gelmişti. Felix ordan asla gitmiyordu ve benimde gitmemiş asla istemiyordu. Neymiş saldırgan köpekler varmış, pis pis sapık insanlar varmış, ıssız bir yolmuş falan filan. Yolu uzatmak istemiyordum. Zaten yorgundum yürüyerek daha fazla yorulmam istemiyordum. Bu yüzden başıma geleceklerden habersiz o "Issız" yoldan gitmeye karar verdim...
•••
880 kelimee
Bittiii! Evett bu bölümde bu kadardıııı. İnşallah bitirdiğim yere kızmazsınız zaten yarın dahi en geç çarşamba ya yeni bölüm atarım ehehehe. Umarım beğenmişsinizdirr. Hatalarım varsa lüttfen söyleyin çünkü hatalarımı söylerseniizz bir sonra ki bölüme düzeltirim ve bir daha yapmamm. Neyse bolll bolll yorum atıp oylamayı unutmayın! Bir sonra ki bölümde görüşmek üzeree. Bay bayy!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşuma Gittin || Seungin
De Todo"Jeongin instagram'da dolaşırken önüne bir hesap çıkar ve hoşuna gittiği için takip eder. Kim bilirdi ki hesabın sahibi ilerde gönlünün de sahibi olacağını... " Bunun ile ilgili bir fic var mı yok mu bilmiyorum. Varsa da ben görmedim yani fikir çalm...