BİSMİLLAH
İyi Okumalar
+0516- Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım.
Barış Alper
?
Barış Alper
Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz?
+0516- Kocam Diyebilirsin :)
Barış Alper
Numaraları Karıştırdınız Galiba.
.
..
...
..
.-Barış Alper Yılmaz
Milli Takım Antremanı için toplanmıştık, odalar dağıtılmış, herkes odalara çıkmak için yola koyulmuştu bende bana verilen odaya çıkmak için hızlı ve seri adımlarla bizimkilerin yanından ayrıldım, odaya yerleştikten sonra lobiye toplanmamızı rica etmişlerdi. Odadan çıkmaya hazırlanıyordum ki telefonun ekranına bir mesaj düşmüştü, tanımadığım bir numaraydı.
Merak ettiğim için direk mesaja tıklayıp açılmasını bekledim, mesaj açılınca ufak çaplı bir şok geçirdim.
0516-"Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım."
Birinin benimle dalga geçtiğini düşünüp çok takmamaya çalışsam da merakıma yenik düşüp cevap verdim;
"?"
"Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz?"
Birkaç saniye sonra cevap geldi;0516-"Kocam Diyebilirsin :)"
"Numaraları Karıştırdınız Galiba."
Sevdiği kıza yazıcakken sayıların karışmasıyla bana yazmıştı belli ki.
Bu düşüncelerimin ardında bir bildirim daha düşmüştü panele.
0516-"Hayır Doğru Kişiye Yazdığıma Çok Eminim"
"Kerem Sen Misin? Bak Bu Bir Şakaysa Hiç Komik Değil."
0516-"Ne Keremi Aşkım İsmail Ben, ama tabi bunu sana söyleyemiyorum.|"
"Hayır Aşkım Ben Kerem Değilim. "
"Yunus Eğer Sensen Sikerim Belanı"
0516-"Dııt Yanlış Cevap Yunusta Değilim"
"Kimsin La O Zaman? "
0516-"Yiaa Şivede Yaparmış Kıvırcığım"
"Berkan Sen Misin Lan? Bak Doğruyu
Söyle Kızmayacağım"0516-"Dııt Yanlış Cevap, Hayır Aşkım Berkan'da Değilim"
"Kimsin Lan O Zaman¿"
0516-"Tamam Tamam Söylüyorum Ben Seni Çok Seviyorum Ama Söylemeye Cesaret Edemiyorum Benden Uzaklaşırsın Diye Korkuyorum :( "
"Tanıyor Muyum Yani Seni?"
0516-"Buna mı Takıldın Alper?"
"Alper mi? O Kadar Yakınız Yani"
0516-"Hassssssiktir Az Daha Belli Etseydin İsmail|"
"Herkes Sana Alper Demiyor mu Zaten¿🤔 "
"Hayır"0516-"Bence Demeliler Çünkü Çok Güzel İsmin Var"
"Anlamı da Çok Güzel"
"Ne Demekmiş Anlamı?"
0516-"Yiğit, Cesur Demek"
"Vay Be, Ben Bile Bilmezken Sen Nereden Biliyorsun Bakalım?"
0516-"Seninle İlgili Her Şeyi Biliyorum Alper, Cinsel Kimliğinde Dahil"
"Görüldü"
" Sarışınım Çevrimdışı"
Okuduğum son cümle ile bir anda kal gelmişti Cinsel Kimliğimi kimseye söylememiştim. Ailem de dahil.
Annemle Babamın karşısına geçip oğlunuz ibne oldu, "Erkeklere Kaldırıyor" diyemeyeceğim için bu konuyu kendime saklama kararı almıştım.
Lakin bu kararı biraz esneterek kendime yakın gördüğüm yargılamayacaklarına adım kadar emin olduğum arkadaşlarıma anlatmıştım beklediğim gibi tepki vermek yerine destek olmuş az da olsa yüreğime su serpmişlerdi.
Tabi ki fazla ileri gitmemek şartıyla dalga geçmişlerdi ama ben onları bu halleriyle de seviyorum.
|Yumuş Yumuş Oldum ♥️|
Şu anonim aklıma takılmıştı, ya benimle dalga geçmek için yazdıysa? Daha kötüsü için de yazmış olabilir.
İlk bizimkilerden şüphelensem de, sonradan takımdan ya da çevremden olmadığını düşündüm ve fazla takılmadım, ams Alper diyince şüphelerim geri geldi.
Son an da sevdiğini söyleyince işler değişmişti.
Seven insan dalga geçmez değil mi?
Eğer beni gerçekten seviyorsa, onu bulmak adını ve gerçekten sevip sevmediğini anlamak için bir test yapabilirdim. Hem beni nereden tanıdığını hem de kadar yakın olduğumuzu öğrenirdim.
Bizimkilerden yardım isteyebilirim sanırım.
Aklım düşüncelerle doluyken kapının önünde dikildiğimi hatırladım, tam hareketlenicekken yan taraftan kapı sesi gelmişti. İsmail odadan çıkıp bana selam vermiş ve merdivenlere yönelmişti, rakip takımlarda olmamız arkadaş olmadığımız anlamına gelmiyordu ismaili severdim iyi dosttur, kendimi kabul etme sürecinde sürekli yanım da olmuştu.
Selam!
Bu benim ilk kitabım değil ama diğer kitaplar yazılma aşamasında olduğu için çerezlik olsun diye yazıyorum.
Hem bu sayede yazma becerilerimi de geliştirmeye çalışıyorum.
Sizi Seviyorum!
Hoşçakalın!
@Yuvamizbesiktas Aşkım bak bakalım beğenecekmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz
Fanfiction+0516- Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım. Barış Alper-? Barış Alper- Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz? +0516- Kocam Diyebilirsin. Barış Alper- Numaraları Karıştırdınız Galiba. -İntersex (Hermafrodit) Bireyler İçerir. -Homofobiksen Hiç Baş...