Söylemeli miyim? (Alker 2)

149 21 9
                                    

BİSMİLLAH

İyi Okumalar

-Altay Bayındır

Lobiden uzun adımlarla ayrılmış asansöre çoktan varmıştım. Odamın katına basmış şimdi ise kata gelmesini bekliyordum. Bu sırada gözlerim asansör aynasına ilişti, çökmüştüm nerdeyse ve kendimi Tükenmiş hissediyordum. Belki de (K)erem vitamini eksikliği yaşadığım için böyleyimdir ha. :)

Şöyle bir düşününce ne kadar APTAL olduğumu anladım. Bana gelen çocuğu kendi ellerimle uzaklaştırmıştım kendimden gerçek berbat bir insandım. Kerem'in yerinde olsam kullanılmış hissederdim. Herhalde o da öyle hissediyordur.

Onda öyle bir izlenim bırakmayı asla istemezdim ama o an ne yapacağımı bilemedim ve o aptal teklifi kabul edip çekip gittim buralardan.

Dibine kadar Pişmanım

Ama olmuştu bir kere, şimdi geçmişe takılı kalmak yerine geleceğe bakmalıyım (Keremimle olan geleceğe) tabiki.

-Kerem Aktürkoğlu

Lobide ki ağlama seansımızdan sonra İsmail ve Cengiz kendi odalarına çekilmiş beni de kendimle baş başa bırakmışlardı.

Son 1 yıl içerisin de yaşadıklarımı düşündüm. Az buz şeyler değildi. Mesela sadece bedenim için sevilmiş sonra da terk edilmiştim. Ne bir haber ne bir mesaj ne de başka bir şey.

O kadar sevilmeyecek bir insanmıyım?

Neden sevmedin beni Altay?

Hâlbuki ben seni çok seviyordum, sen sevmesen bile benim sevgim ikimize de yeterdi.

Sevgim mi ağır geldi yoksa?

-Derin bir İç Çekiş-

O kadar mı kötüyüm?

Ufacıkta olsa sevemezmiydin beni?

Kıyısından köşesinden.

Olmadı be Altay'ım...

Yapamadık.

Çalan telefonumla beni yiyip bitiren düşüncelerimi def ettim. Ekranda gördüğüm isimle içimi bir heyecan kapladı. Almanya'ya geldiğimizden beri konuşmamıştık. Daha fazla bekletmeden gelen görüntülü aramayı cevapladım ve;

"Aşkım"

-İsmail Yüksek

Kerem'in bahsettiği emaneti düşünmekten bitap düşmüştüm. Altayla aralarında ne geçmiş olabilir ki?

Altay ona canı pahasına ne emanet etmiş olabilir?

Kafam durmuştu gerçekten. Kerem'in yanından geldiğimizden beri düşünüyorum ve asla istediğim sonucu elde edemiyorum. Belki Barış biliyordur diye düşünürken uyuduğu aklıma geldi ama en kötü ihtimalle sabah görürdü mesajları.

Diğer Anonim hattı devre dışı bırakarak kendi hattımdan WhatsApp 'a girdim ve Barış'ın sohbetini bulup tıkladım.

İsmail - Alper

Son Görülme
-21:00-

Siz
Saat geç oldu farkındayım ama bir şeyi merak ediyorum?

Uzatmadan direk konuya giricem.

Altayla Kerem'in arasında ne var ya da ne oldu da konuşmuyorlar?

Normalde olsa götle don gibi gezen iki insan şuan göz göze bile gelmiyorlar.

Kerem bize bir şey söyledi ama devamını getirmedi.

Altay'ın emaneti neydi Barış?

Eğer biliyorsan lütfen söyle yoksa ben kafayı yemek üzereyim, arkadaşlarım göz göre göre gözümün önünde mahvoluyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum.

Görünce dön lütfen.

-23:25-

Son Görülme
-23:25-

Görüldü
-02:45-

Barış Alper
Ahh, nerden başlayacağımı inan bende bilmiyorum, Kerem'in durumunu bir süredir bende fark ediyorum ancak dile getirmiyorum.

Bizden sakladığı bir şeyler var, belki bir sır, belki içinden çıkamadığı bir olay ya da daha farklı bir şey.


Ancak şu kadarını söylemeliyim ki Kerem hiç iyi değil son 1 yıldır çok garip davranıyor. Aniden ortadan kaybolması, nereye gittiğini asla söylememesi ve dahası.

Altay'ın emanetine gelicek olursak inan ki bende bilmiyorum. Şimdi senden öğrendim. Umarım aralarını bozan bu değildir.

Ha bu arada, saatin geç olması umurumda değil sana her zaman müsaitim ;)

Gönderildi.
-03:00-

Barış son mesajı da atmış ve WhatsApp'tan çıkmıştı. Ellerini kafasının altında birleştirmiş öylece tavana bakıyordu, İsmail'e söylemelimiydi?

Selam!

Nasılsınız?

@Yuvamizbesiktas

@mauroislove

@ALTAYBAY1ND1R

@gsli0yazar

@fbli6yazar

@zanigelamk

@sacmasapanficler14


Normalde bu fici kısa kısa yazıp 15 veya 20 bölüm sonra final verecektim, ama Utangaç Barış ve Arsız İsmail yazmaya o kadar alıştım ve o kadar hoşuma gitti ki. 30 veya 40 bölüm görücez gibi.

Sizi Seviyorum!

Hoşçakalın!

Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin