BİSMİLLAH
İyi Okumalar
-İsmail Yüksek
Barış utanıp WhatsApp'tan çıkınca bende dikkat çekmemek için hemen uygulamadan çıkmıştım. Çıktıktan sonra kendi hattıma geçip telefonumu kitledim ve masaya koydum göze batmamam gerekiyordu.
Bizimkilerle konuşurken gözlerim arada bir Galatasaraylı tayfaya (Alper'e) kayıyordu.
Utangaç kekim benim yaa, nasılda tatlı görünüyor şuan varya, hafif kızarık burun, elmacık kemiklerinde ve yanaklarında ki çillerini daha tatlı gösteren al al yanaklar, çok seviyorum bu adamı be.
Kendime engel olamadım ve tekrar yazmak için telefonu elime aldım.
İsmail - Sarışınım
İsmail
Şuan ne kadar tatlı göründüğünden haberin var mı acaba?
Napçaz senin bu tatlılığını?
Görüldü
Sarışınım yazıyor...
Sarışınım çevrimdışı
Sarışınım yazıyor...
İsmail
Bu kadar uzun sürecek ne yazıyor olabilirsin aceba? her iltifat ettiğimde utanacaksan işimiz var Joker.
Sahada Aslan gibisin ama normal de Kediymişsin sen ya.
Benim kedim😎
Miyavla bakayım😻
Miyaauuvv.
😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Tahrik oldum sanırım¿
|siz hele bir sevgili olun bak ben seni Barışa nasıl miyavlatıyorum İsmoş|
-İsmail Yüksek
Yürek yemiştim galiba, toprağı andıran ve göz kapaklarıma oranla iri duran kahverengi gözlerimi Barışa çevirdim, parmakları hala telefon ekranının üzerinde kayıyordu, dudaklarında ki tatlı tebessüm ise ona eşlik ediyordu.
Mesajını merakla beklerken Gülcemalini incelemeye başladım, ilk defa bu kadar dikkatli inceliyordum. Geçmişe nazaran, şuan sadece hafif büyük ama yüz şekline göre gayet iyi duran burnunu ve onu tatlı gösteren çilleri dikkatimi çekiyordu ama şimdi tüm yüzü ilgimi çekiyor.
Mesela öpülesi dudakları ne kadar güzel.
Ya da bütün gün antrenmanlar da hiç sıkılmadan sulu sulu öptüğüm yanakları.
Kemikli Çenesi ve Adem Elmasıda çok güzel, tam emme- pardon öpmelik.
Benim gözlerime nazaran onun gözleri daha koyu mesela.
Göz kapaklarının üstünde birbirne az da olsa orantılı olan kaşları ve çene hattından dudak çevresine kadar gelen kirli sakalları çok tatlı ve bir o kadar çekici bir görünüm katıyordu ona.
Hele hele o civcivi andıran saçları.
Civcivim diye mi kaydetseydim aceba?
Asıl gözden kaçırdığım ise ona gerçekten yakışan güzel bir detaydı.
Sakallarından dolayı fazla belli olmasa bile tatlıydı.
Tam çenesinde.
Gamzesi vardı...
Selam!
Nasılsınız!
Bursa çok sıcak olduğu için Erime ihtimaline Meydan okuyup bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz.
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.
Sizi Seviyorum!
Hoşçakalın!
@Yuvamizbesiktas Aşkım Yeni Bölüm
@barcaliyizzz Balım Yeni Bölüm
@mauroislove Aşko Bir Bakarmısın
@ALTAYBAY1ND1R Gülüm bir bak hele
@zanigelamk knk seni etiketlemeyi unutmuşum dskxjxj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz
Fanfiction+0516- Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım. Barış Alper-? Barış Alper- Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz? +0516- Kocam Diyebilirsin. Barış Alper- Numaraları Karıştırdınız Galiba. -İntersex (Hermafrodit) Bireyler İçerir. -Homofobiksen Hiç Baş...