BİSMİLLAH
İyi Okumalar
-Yazar
Genç adamın kasıklarında ki ağrı kendini daha çok belli etmeye başlarken İsmail elini alt karın boşluğuna atmış yavaş yavaş ovmaya başlamıştı.
Barış bunu fark edince dinlediği şarkıyı ve kulaklığını kapatıp çantasına geri koydu. Telefonundan tarihe baktı;
7 Temmuz
Birer ay arayla oluyorsa bu meret en son 7 Haziranda olmuştu İsmail.
Kerem'den az çok deneyimli olduğu için nasıl bir ağrı ya da acı olduğunu biliyordu Barış.
Kahve gözleri bir an Çağlar'a ilişti, Cengiz'i yoğurt gibi sarmalamış sıcak tutmaya çalışıyordu. Yarım şeklide kucağına almış ellerini kasıklarına sarmış fazla bastırmadan masaj yapıyor diğer yandan da dudakları alnında dinleniyor bazen küçük küçük öpüyor, bazen iltifatlar ediyor, bazen de hoşuna gidebilecek sözler söylüyordu. Cengiz ise ona karşılık hoşuna gittiğine dair küçük mırıltılar bahşediyordu. Ağrısı ya da acısı hafifliyormu bilmiyordu ama yüzündeki küçük tebessüm bunun kanıtıydı sanırım.
Bu halleriyle gözüne tatlı gelmişlerdi. İsmaille böyle olabilir miyiz diye düşünmeden edemedi Alper.
Barış düşündü, neden oda ismail'in acısını hafifletmesin ki. İsmail her koşulda onun yanındayken, desteğini, sevgisini, ilgisini asla esirgemezken o niye ismail'in yanına da olmasın.
Önce göz ucuyla İsmail'i süzdü, kucağıma alsam ne tepki verir diye. En kötü ihtimalle çığlık atar diye düşündü genç adam.
İsmail ise Barış'ın Çağlar ve Cengiz'e baktığını fark etmiş önce onların bu haline tebessüm etmiş sonra da kendi kendine sırıtmıştı. Onun da aklından aynı şey geçmişti, bir gün "Alperle böyle olur muyuz?" düşüncesi bile güzeldi.
Bu düşünce aklını karıştırmaya yeterken kafasını tekrar uçağı küçük penceresi yasladı, çok uykusu vardı.
Barış az önce bıraktığı telefonunu tekrar eline aldı ve bildirimlerini kontrol etti. Anonim'den mesaj yoktu. İnsanları şaşırtmayı severdi, bu yüzden o mesaj atmadıysa ben atarım düşüncesiyle sohbete girdi;
Barış - Anonim Bey
.
..
...
..
.Anonim Bey
Başarılar Sarışınım <3
En son dün akşam maçtan önce konuşmuşlardı, 1 aydır konuşuyorlardı neredeyse.
Siz
Selam!
Sen yazmayınca merak ettim.
Bu sefer de ben yazayım dedim.
Nasılsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz
Fanfiction+0516- Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım. Barış Alper-? Barış Alper- Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz? +0516- Kocam Diyebilirsin. Barış Alper- Numaraları Karıştırdınız Galiba. -İntersex (Hermafrodit) Bireyler İçerir. -Homofobiksen Hiç Baş...