Merak + Minik Temaslar

143 22 4
                                    

BİSMİLLAH

İyi Okumalar

-Barış Alper Yılmaz

İsmoşum - Barış Alper

Son Görülme
-21:00-

İsmoşum
Saat geç oldu farkındayım ama bir şeyi merak ediyorum?

Uzatmadan direk konuya giricem.

Altayla Kerem'in arasında ne var ya da ne oldu da konuşmuyorlar?

Normalde olsa götle don gibi gezen iki insan şuan göz göze bile gelmiyorlar.

Kerem bize bir şey söyledi ama devamını getirmedi.

Altay'ın emaneti neydi Barış?

Eğer biliyorsan lütfen söyle yoksa ben kafayı yemek üzereyim, arkadaşlarım göz göre göre gözümün önünde mahvoluyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum.

Görünce dön lütfen.

-23:25-

Son Görülme
-23:25-


Görüldü
-02:45-

Siz
Ahh, nerden başlayacağımı inan bende bilmiyorum, Kerem'in durumunu bir süredir bende fark ediyorum ancak dile getirmiyorum.

Bizden sakladığı bir şeyler var, belki bir sır, belki içinden çıkamadığı bir olay ya da daha farklı bir şey.

Ancak şu kadarını söylemeliyim ki Kerem hiç iyi değil son 1 yıldır çok garip davranıyor. Aniden ortadan kaybolması, nereye gittiğini asla söylememesi ve dahası.

Altay'ın emanetine gelicek olursak inan ki bende bilmiyorum. Şimdi senden öğrendim. Umarım aralarını bozan bu değildir.

Ha bu arada, saatin geç olması umurumda değil sana her zaman müsaitim ;)

Gönderildi
-03:00-

Son Görülme
-03:00-

Görüldü
-08:15-


-Yazar

İsmail meraktan çatlamak üzeriydi. Neydi bu emanet? Biri mi? yoksa Bir şey mi? Kerem'e sorup daha fazla canını sıkmak istemediği için tırnaklarını kemiriyor dizini titretiyordu sarışın genç.

Otelden ayrılmış Havaalanından yol alan otobüsün orta hizza sağ cam kenarı koltuklarındaydılar Alper'le birlikte.

Barış yavaş yavaş sabrının son demlerine gelmişti ki bir hışımla ismail'in titretti bacağını eliyle sabitleyip belli belirsiz parmaklarını hareket ettirerek oynamaya başlamıştı. İsmail'in düşünceleri dağılmış ve bir anlık kendini kasmış sonra ise serbest bırakmıştı.

Sarışın ise ismail'in verdiği tepkileri dikkatle ve özenle takip etmiş. Hoşuna gidince inceden bıyık altında sırıtmıştı.

İsmail bacağındaki eli ve sahibini düşünmemeye çalışarak cama odaklamıştı gözlerini. Ama Barış'ın elinin orda olduğunu bilmesi bile onu tahrik etmeye yetiyordu.

Hayır, hayır Barış'ın eli bacağımda değil ve okşamıyor!

Lanet Olsundu.

Hele bir sevgili olalım sana neler neler yapıcam Barış Alper Bey.

Seni içeme almam için Yalvaracaksın bana.

Ama ben ise sana kıçımı dönüp uyuyucam.

İsmail gözlerini cama sabitlemiş Barışla ilgili ıslak hayallerini düşünürken ani bir sarsılmayla kendine geldi.

Transtan çıkıp onu ıslak hayallerinden mahrum bırakan kişiye baktı, onu dürten kişi hayellerinin bizzat başrolüydü.

Barış ismail'e tuhaf bir şekilde bakıyordu ve İsmail bu bakışların anlamını bilmiyordu. O öylece Barış'a bakarken sarışın ona soru yöneltmişti.

"iyi misin sen?"

"iyiyim"

"emin misin?"

"evet"

"iyi o zaman hadi inelim, geldik."

Barış'ın son cümlesiyle İsmail etrafına bir bakış attı ve otobüste bir tek kendilerinin kaldığını gördü. Sonra ayağa kalkıp hızlıca otobüsten ayrıldılar ve valizlerini alıp arkadaşlarının yanına adımladılar.

İsmail Barış'ın elini ne ara bacağından çektiğini bile anlamamıştı. Barış'ın ona karşı olan temasları bile onu transa sokmaya yetiyordu.

Kısa süre sonra uçağa geçmişlerdi. Kerem izin alarak daha erken bir saatte ayrılmıştı kafileden.

Haliyle İsmail'in merakıda 2'ye katlanmıştı. O sırada gözleri Altay'a kaydı gerçekten çok kötü durumdaydı. Genç kaleciyi ilk defa böyle görüyordu İsmail.

Bir sıra yanına kaydı ismail'in gözleri, Cengiz dün akşam regli olmuştu ve bildiği kadarıyla dönemi çok ağrılı ve ağır geçiyordu. Bağışıklığı bağlı birşeydi bu ne kadar dirençliysen ağrıyı o kadar az çekersin.

İsmail fazla ağrı çekmiyordu ama bazen oluyordu ki yataktan bile kalkamıyordu ağrıdan dolayı.

VEEE

Sürprizz uçağa bindikleri an dan itibaren kasıklarında ince bir sızı baş göstermişti bile.

Umarım bu seferki elden ayaktan düşürmez diye umut etti Sarışın.

Selam!

Nasılsınız?

Ben bu aralar hastanede sürünüyom panoda bahsettim zaten, bu akşam ben gitçem tekrar. O yüzden çanta hazırlıyordum.

Tam hazırladım kenara koydum "bölüm atmayı unuttun" diye alarmım çalmaya başladı.

Gitmeden yayınlayayım diye yapıştım modeme.


Sizi Seviyorum!

Hoşçakalın!

Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin