Sıcak Yatak 🔥

101 24 10
                                    

İYİ OKUMALAR

-Kesit-


Belini kavrayan Sarışına uyarak kollarını sırtına dolayıp sert öpüşlerine karşılık vermeye çalıştı genç adam.

Lâkin karşılık vermeyi bırak hızına dahi yetişemiyordu.

Barış'ın ani hareketiyle kendi Sarışının kucağında bulmuş, fırsat bu fırsat diyerek sarı saçlarına asılıp kafasını geri doğru çekmişti.

Rahatlayan dudaklarıyla birlikte yukarıdan Barış'a bakmış, alkolün vermiş olduğu sersemlik yüzünden boş bakışlarla kendisini izlediğini fark edince, hırsla saçlarına daha çok asılarak sarhoş adamdan derin bir inleme kazanmıştı.

Bu hırçınlığı öpüştükleri için değildi. Barış'ın bunları asla hatırlamayacak olmasıydı.

---

Barış'ın sarhoşluğundan ve sıcak öpüşmelerinden dolayı yalpalaya, yalpalaya gelmişlerdi odaya.

Genç adam kucağında olduğu adamın saçlarına biraz daha asıldı.

Barış tarafından rahat kucaktan yatağına fırlatırcasına atılana kadar.

Barış'ın hırçın olduğu biliyordu, ama bu kadarını değil

Barış geri doğru çıkıp önce yatakta ki Sarıyı süzmüştü.

İsmail'de bu bakışların altında kalır mıyım bakışları atarak. Karşısın da hiç utanma barındırmadan soyunan adama baktı.

Karın kasları, göğüs kasları ve Barış'a gerçekten çok yakıştırdığı, belli belirsiz Adinos kası.

Karşısında ki adam sadece boxerı kalacak vaziyette soyunmuş, yattığı yerden arsız gözlerle onu izleyen sarışına dikmişti gözlerini tekrar.

İsmail hedefi olduğu bakışları fark etmiş ama hiç bir tepki vermemişti.

Göz bebekleri hedefinden şaşarken, Sarışının boxerında ki şişkinliğe odaklanmıştı.

Büyüktü!

Baya büyük hem de...

Kaç santim olduğunu kendince tahmin etmeye çalışırken birden güçlü kollar tarafından çekilmişti. Bacaklarının arasına giren Barış ile bakışları önce güzel yüzüne sonra Barış'ın iki yanın da sallanan bacaklarına kaymıştı.

Parmak uçları yere değiyordu, ve bu durum İsmail'i çok saçma bir şekilde tahrik ediyordu.

Barış'ın ona üstten attığı arsız bakışlarla titreyen göz bebekleri tekrar sarışına döndü.

Odası karanlık olmasına rağmen çok sevdiği kahve harelerin koyulaşmış, yerine simsiyah bir gölgelere bırakmış olduğunu en net şekilde görmüştü İsmail.

Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin