BİSMİLLAH
İyi Okumalar
-İsmail Yüksek
Hastanede ki yüzleşmenin üzerinden 3 gün geçmişti. Şuan biraz daha iyiydim ama asıl konu Kerem'le ilgili transfer haberiydi.
Sosyal medya birbirine girmişti nerdeyse.
Kerem ise bu haberlere karşın hiç bir açıklama da bulunmuyor, ama yalanlamıyordu da.
Hastanede karşılaştığımız gecenin sabahında Umay hasta olmuş Kerem'de bu sebeple erken ayrılmış kamptan, bakıcıya gönderip kendinin yorgun olmadığını belirtmiş, en azından Alper böyle söylemişti.
O gece Kerem'de doktorun önerilerine ve muayenesine güvenip Umayı'ın çıkışını istemişti, bu sebeple hep birlikte çıkmıştık hastaneden.
Yol boyunca Umay'ı sevmiştim, Alper'de fark etmediğimi düşünerek dikiz aynasından beni izlemişti.
Şapşik
Önce onları bırakmış sonra da sahil kenarına pilav yemeye gitmiştik.
Canım Çekmişti Ne Var Yanii?
Aslan Kocamda beni kırmayıp götürmüştü.
Tabi onun Kocam olduğundan haberi yok. :D
Bir gün de olsa boşlamıştım bebeğimi.
Eve gidince yazsam iyi olurdu sanırım.
Ne demişler, yemeyenin malını yerler.
Az önce düşünürken mantıklıydı, ama şimdi saçma geldi.
| sorryy, bu aralar gerçekten iyi değilim |
Milli arayı fırsata çevirip daha çok vakit geçirebilirdim onunla.
Uzun vasıtalı sahil havasından sonra arabaya gelmiştik. Koltuklarımıza yerleşip evime doğru yola çıktık.
Unutmadan nöbetçi eczaneye uğramış doktorun yazdığı ilacı da almıştık.
.
..
...
..
.25 dakikalık yolculuktan sonra evime varabilmiştik. Barış beni bırakmış, ilacı aksatmadan kullanmamı tembihlemiş sonra da kendi evine doğru yola koyulmuştu.
Onu uğurladıktan sonra direk odama geldim.
Şu an iyi olduğum için yarın içerim diyerekten yatağımın yanında ki komidine koydum ilacı. Aklıma gelen telefonumla hızlı bir arayışa girdim.
15 dakika sonra telefonumu bulmuştum.
Grup adının neden "BAHÇESARAY" olduğunu bilmediğim ama kulağa hoş gelen grubumuza girdim.
Hem Millî Takım hem de lig de ki Takım arkadaşlarımızla kurduğumuz bir gruptu.
-BAHÇESARAY-
GRUP AÇIKLAMASI:
Sadece Uke Olanlar Gelebilir!
KATILIMCILAR:
Cengo'm, 10 Numara'm, Erenay'ım, Pirana, Sarı Bebe, Kumral Güzelim, Siz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz
Fanfic+0516- Ay Güneşe Ben Sana Tutuldum Sarışınım. Barış Alper-? Barış Alper- Bir Yanlışlık Oldu Sanırım? Kimsiniz? +0516- Kocam Diyebilirsin. Barış Alper- Numaraları Karıştırdınız Galiba. -İntersex (Hermafrodit) Bireyler İçerir. -Homofobiksen Hiç Baş...