Kafa Karışıklığı

175 23 23
                                    

BİSMİLLAH

İyi Okumalar


Zaman Atlaması

Turnavadan Elendiğimiz Akşam İsmail Yüksek'ten

Kolumun birini Barış'a sarmış teselli etmeye çalışıyordum. Canparem çok üzgündü, bizde üzgündük tabi ama. Barış bizden daha üzgündü "acaba iyi mücadele edemedim mi? arkadaşlarımın çabasını boşa mı çıkardım? " hissini iliklerine kadar hissediyordu.

Kurban Olduğum hem çok mücadeleci hem de verilen değere en iyi şekilde karşılık vermeye çalışıyordu.

Staddan çıkmış otele doğru yola koyulmuştuk, herkes "En Yakın Dostum" diyip "Flört" ettiği kişiyle birlikteydi Keremle Altay dışında tabi.

Bundan yarım sene öncesine kadar ayrılmaz ikiliydiler Millî Takımda ki herkes imrenerek bakardı onlara. Ne olduysa Galatasaray'ın 23. Şampiyonluk kutlamasından sonra oldu. Altay Kerem'den uzaklaştı, Manchester United'a transfer oldu ve yeni bir başlangıç yaptı. Ama geçen gün ki konuşmamızda; Çok yakın olduğu birini özlediğini ve ne yaparsa yapsın bir daha geri dönmeyeceğini, dönse bile eskisi gibi olamayacaklarını söyledi.

Altay adına üzülmüştüm. Keremle yan yanayken kendinden geçer bir süre sonra Dünya'dan bağlantısını keser sadece Kerem'e odaklanırdı. O anlarda çok tatlı gelirlerdi gözüme. Barış ise Kerem'i Altay'dan kıskanır elini veya kolunu sürekli omzuna atar, ya da sırtına sarardı. Altay ne kadar belli etmese de bu durumdan rahatsız olurdu ama Barış Kerem'in arkadaşı olduğu için Saygı Duyar karışmaya veyahut laf söylemeye hakkım yok derdi her zaman.

Ahh Altay Üzümlü Kekim.

Bir süre sonra kafamı kaldırıp şöyle bir etrafıma baktım, Cengiz kulaklıklarını takmış kafasını da cama yaslamış yolu seyrediyordu Çağlar ise kafasını Cengiz'in boynuna gömmüş yattığı yerden Cengiz'i izliyordu.

Halil kafasını geriye doğru yaslamış gözlerini kapatmış dinleniyor Yunus ise halil'in göğsüne yatmış uyumaya çalışıyor, aynı şekilde AbdülKerim abide gözlerini kapatmış kafasını cama yaslamış uyumaya çalışıyordu lâkin Arda ve Ferdi'nin kaybedilen maç tartışmaları yüzünden pek uyuyamıyor gibiydi.

Altay ve Kerem'e gelicek olursak biri Anya'da biri Konya'da. Çok ciddiyim gülmeyin, Kerem Beratla birlikte en öndeydi kendilerince maç analizi yapıyorlardı. Altay en arka sol cam kenarındaydı, gözlerini cama dikmiş ruhsuzca yolu izliyordu. Bedenen burda ruhen başka âlemdeydi.

Berkan telefonuyla oynuyor, Taylan'da kulaklıkların takmış müzik dinliyordu muhtemelen.

İrfan abiyle Hakan abi Montella hocanın geç yaptığı oyuncu değişikliklerini konuşuyor Merih'te onları dinliyordu.

Semih çok fazla süre alamadığı için Cenk abiye dert yanıyor Kenan ilgiyle onları dinliyor, Samet abi Altay'a takılıyor lâkin Altay onu s-ki-e bile takmıyordu.

Kahverengi harelerim tekrar Cengiz'e kaydığında karnını ve kasık bölgesini yavaş yavaş ovduğunu fark ettim reglisi yaklaşıyordu sanırım.

Bu durumu bizzat ben de yaşadığım için nasıl bir ağrı olduğunu biliyordum ki benim gibi veyahut cengiz veya kerem gibi çift cinsiyetli erkeklerin regli döneminin daha ağır geçtiğini de söylememekte fayda var.

Karman çorman olmuş duygular, tavan yapmış östrojen hormonları ve onlara eşlik eden testosteron hormonları, fazlaca değişken ruh geçişleri, göğüsler de ve göğüs uçların da hassasiyet ve son olarak "Beyaz" diyeyim gerisini siz anlayın. Âdeta cehennem gibi, eğer ki dengeyi tutturabilirseniz ne âla.

Lâkin bunlar da ziyade çevremizde ki kişilerin bakışları, ayıplarcasına, kınarcasına konuşmaları da eklenirse iyi dayanıyoruz bence :)

Kerem dindâr biri bu konuya nasıl tepki veriyor ya da nasıl saklıyor diye merak ediyorsunuz biliyorum hemen cevaplayayım; "ben cenâbetim, bu bir ceza vesayre vesayre." diye düşünmeyin sakın, kerem bu durumu Allah'ın ona bir hediyesi olarak nitelendiriyor ve saygı duyuyor.

Size içimi dökmek iyi geldi, dinlediğiniz için teşekkür ederim.

Selam!

Nasılsınız!

Panoda bahsettiğim kitaba başladım bilginiz olsun. 5 bölüm yazıp 2'şer, 3'er gün arayla atmayı düşünüyorum.

@Yuvamizbesiktas

@mauroislove

@zanigelamk

@ALTAYBAY1ND1R

@gsli0yazar

@fbli6yazar

Sizi Seviyorum!

Hoşçakalın!

Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin