Doğum Günü

60 17 0
                                    

BİSMİLLAH

İyi Okumalar

Zaman Atlaması

-Yazar

19 Ağustos

İsmail yorgun haliyle oturma odasında ki koltukta yayılmış vaziyette yatıyordu.

Aklımı daha yorgundu? yoksa bedenimi?

Bence her ikisi de.

1 ay sonra Barış'la bir yüzleşme yaşayacaklardı.

Ama önce Mert abisinin Doğum Günün için hazırladıkları sürprizi gözden geçirmeliydi.

Yarın doğum günüydü ve sürprizi hazırlama işi Cengiz, Ferdi ve kendisine kalmıştı.

Diğer takım arkadaşlarını söylemiyorum bile!

Yol göstericisi, en büyük destekçisi en nihayetinde Abisi gibi olan Adam. 30 Yaşındaydı artık. Hayat'ın her sürprizini yaşamış, her köşesinden bir darbe yemiş. Ama asla yıkılmamıştı.

İsmail'in kendine aldığı rol modeldi Mert Hakan.

Ki Mert abisi her zaman söylerdi. "Dediklerimi yap, yaptıklarımı yapma" diye.

İsmail merakına yenilip nedenini sorduğunda ise, "Düşündüklerim o an için Mantıklı geliyor, ama yaptıktan sonra Mantıksız oluyor" derdi hep.

İsmail bu cümlenin altına da ezilmişti. 30 yaşına yeni basan abisi için üzülüyordü.

Mert ne yapıyorsa, bir anlık hırs ve sebepsiz hırçınlıkla yapıyordu.

Derin düşüncelerini bölen dün akşam Barış'la ilgili gördüğü ıslak rüya oldu.

Yattığı yere biraz daha yayıldı, dün gece tam birleşecekleri zaman bir anda bitivermişti rüya.

Uyuz alarma uyanmıştı. Uyanış o uyanıştı, erekte olmuş erkekliği ve çamaşırını tamamen su gibi yapacak kadar ıslanan kadınlığı.

İsmail kalktığı gibi direk duşa atmıştı kendini. 2 saate yakın duşta kalmış anca kendine gelebilişti.

Duştan çıktıktan sonra telefonuna gelen onlarca mesaja cevap vermek için hızlıca üstünü giymiş sonra da mutfağa gidip kahvesini aldıktan sonra özenle seçtiği rahat koltuğuna atmıştı kendini.

Bugün Mert abisinin Doğum Günüydü, sürpriz hazırlama işi Cengiz, Ferdi ve kendisine kalmıştı.

Genç adam dün akşam son hazırlıkları da gözden geçirmiş, arkadaşlarını bilgilendirmişti.

Doğum Günü çocuğunu oyalama işi ona kalmıştı. Takımca kutladıktan sonra Cengiz ve Ferdi işleri çıktığını belirterek son hazırlıkları kontrol etmek için erken ayrılacaklardı, İsmail ise gezme bahanesiyle saat 5 gibi sahil tarafına gitmeyi teklif edecek daha doğrusu mekana zamanın da ulaşmak için yolu uzatarak Mert'i lafa tutacaktı.

---

17.00

"Mert abi hadi gitmiyor muyuz?" diyerek yanında ki adamı dürtmüştü İsmail. Antrenmanları bitmiş herkes dağılmaya başlamıştı.

Mert gözlerini daldığı yerden çekerek kardeşi gibi olan çocuğa bakmıştı.

Bebek gibiydi ismail, masum, mazlum, neşeli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anonim Bey | İsmail Yüksek - Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin