Bu bolum olmayan okurlarimi cildirtiyorum arkadassaklae.
——————-Zilin çalması ile herkes sınıflara dağılmıştı. son ders olduğu için herkes çok mutluydu.
Chan,Chang,Jisung ve Felix'te sınıflarına girip sıralarına yerleşmiştiler. Jeongin sınıfa girdiğinde Felix ona gülümsemişti Jeongin ise karşılık vermişti. Jeongin Felix arkasında oturduğu için sırasına geçip ve arkasına dönüp Felix ile sohbet etmeye başladı.
Jeongin: "Bak sakın bu olanları aldırma tamam mı? sen çol güçlüsün."
Felix: "Oh, sanırım yaşadıklarımı biliyorsun. Gerçi imkansız değil ki bilmemen herkes bunu konuşuyor."
Jeongin Felix'in elini tuttu. "Kıyamam sana ya."
Minho'da sınıfa dahil olur olmaz kardeşini kontrol etti daha sonra ise Changbin ve Chan'ın yanına ilerledi.
Minho: "Nabersiniz?"
Chan: "İyidir senden? Oğlum o değilde görüşmeyeli cok olmuş ozlemişim."
Üç genç öğretmen gelene kadar sohbet edip özlem giderdiler.
Öğrencilerin beklediği öğretmen gelmemişti.
Rehbet öğretmeniydi. Gelmesinin nedeni: Son dersi veren hoca'nın acil bir işi çıkmasıydı. Bu yüzden bütün öğrenciler serbestti isteyen evine gidebilirdi veya kutuphanede ya da kantinde vakit geçirebilirdi.Minho ve Jeongin evlerine gitmeyi tercih etmişti. Diğerleri ise çıkışta ne yapacaklarını tartışıyordu.
Changbin: "Jisung biz ikimiz biraz gezelim mi hm? sıkıldım ve gezmek için bana eşlik edebilecek meşgul olmayan biri yok."
Jisung ödevden kaçmak için bu teklifi kabul etti.
Felix: "Chan hyung sende bizim eve gelsene ya tek başıma sıkılırım hem korkarımda."
Chan da onayladığına göre herkes dağıldı.
{~}
Changbin ile Jisung bir restorantta oturmuş siparişlerini bekliyorlardı. Ancak Changbin huzursuzdu sanki bir derdi var fakat dile getirmekten korkuyordu. Jisung dayanamayıp sordu: "Hyung iyi misin yani geldiğimizden beri huzursuzsun sanki."
Changbin derin bir nefes alıp Jisung'u yanıtladı: "Huh pekala dökülüyorum. Jisung bak ben bunu nasıl söylesem bilmiyorum ama dümdüz söylemek istiyorum. Ben.. Senden hoşlanıyorum amk seni gördüğüm an sanki içim bir huzur doluyor sorunlarımı unutuyorum. Eger kabul edersen sevgili olalım."
Jisung beklemediği çıkma teklifi ile şoka girmişti. bedeni kilitlenmişti resmen. Ama bir aptallık yapıp redetmeyecekti elbette?
Jisung: "Hyung ben.."
Changbin tedirgince: "Sen..?"
Jisung: "Bende senden hoşlanıyorum. Ve teklifini kabul ediyorum!"
Üstünden bir yük kalkmış gibi nefeslendi Jisung. Changbin Jisung'u kucağına alıp öpücüklere boğmamak için zor duruyordu.
O gün doya doya yeni iliskilerini kutladı İkili. İkiside birbirlerini çok seviyorlardı ve asla ayrılmayacaklarına dair söz vermiştiler...
{~}
Felix: "Hyung o karışıklıkta revire gitmeyi unuttuk yaralarına pansuman yapayım mı?"
Chan bu fırsatı kaçırmayıp kabul etti. Çünkü çoğu darbeyi yüzünden yemişti ve Felix pansuman yaparken onu rahatça izleyebilirdi.
Felix malzemeleri getirip pansumanı yapmaya başladı. Chan dikkatle ama çaktırmadan Felix'i izliyordu. Felix izlendiğinin farkındaydı ancak rahatsıx olmadı aksine hoşuna gidiyordu. Açılmış kaşına pansuman yapıp küçük bir bant ile üstünü kapattıktan sonra sıra riskli bir yere geldi. dudak.
Felix olabildiğince mesafeli bir şekil yapmaya çalışıyordu pansumanı.
Chan: "Yakınlaşabilirsin rahatsız olmam Felix tabii sende rahatsız olmazsan."
Felix: "Ah, Pekala."
Felix bir kısmı açılmış olan dudağa yaklaşıp pansumanı yapmaya devam etti. Bitirdikten sonra onu küçük bir bant ile kapattı.
Chan dayanamadı. "Çok güzelsin."
Felix kızarmıştı ama geri durmayıp İltifatı cevapladı: "Teşekkür ederim.."
Felix belinin kavrandığını hissetti. Ancak geri durmadı ve oda karşısında ki bedene yaklaştı.
.
.
.ALLAH ALLAH BİŞİLER OLCAK SANKİS