Bölüm 4: Aşağlama ve Kontrol

1.2K 9 0
                                    


Lara, Daniel'in penis kafesini taktığını gördükten sonra, yüzünde memnuniyet dolu bir gülümseme belirdi. Onun tamamen kontrolü altında olduğunu görmek, Lara'nın içindeki otorite duygusunu daha da güçlendirmişti. Daniel'in bağlılığını ve sadakatini test etmenin zamanı gelmişti.

"Şimdi, Daniel," dedi Lara, gözlerini onun gözlerine dikerek, "seninle ilgili başka bir gerçeği konuşma zamanı. Bu kafes, senin için mükemmel çünkü senin küçük penisine tam uyuyor."

Daniel, Lara'nın sözleriyle biraz utandı ama aynı zamanda heyecanlandı. Lara'nın onunla alay etmesi ve aşağılaması, ona olan bağlılığını daha da güçlendiriyordu. "Evet, hanımefendi," diye fısıldadı, başını hafifçe eğerek.

Lara, Daniel'in yanına yaklaştı ve elini onun çenesine koyarak yüzünü yukarı kaldırdı. "Sana söylediğim gibi, senin küçük penisin benim için hiçbir şey ifade etmiyor. Asıl önemli olan, bana olan sadakatin ve itaatkarlığın. Anladın mı?"

Daniel, Lara'nın yüzündeki kararlılığı ve otoriteyi görerek derin bir nefes aldı. "Evet, hanımefendi," diye tekrarladı. "Sizin için her şeyi yaparım."

Lara, Daniel'in yanına çömelerek elini kafesin üzerinde gezdirdi. "Bak işte," dedi alaycı bir tonla, "küçücük ve zavallı. Ama bu seni daha da özel kılıyor, çünkü her zaman benim kontrolümde olacaksın."

Daniel, Lara'nın sözleriyle yüzünün kızardığını hissetti ama aynı zamanda içindeki arzunun da arttığını fark etti. Lara'nın onunla bu şekilde konuşması, ona olan bağlılığını ve sevgisini daha da güçlendiriyordu. "Sizin için her zaman buradayım, hanımefendi," dedi.

Lara, Daniel'in kafesine bir kez daha dokunarak gülümsedi. "İyi. Çünkü bu gece boyunca seni daha da zorlayacağım. Küçük penisini ve sadakatini sınayacağım. Hazır ol, Daniel."

Daniel, Lara'nın sözlerini duyduğunda derin bir nefes aldı. Bu gece, Lara'nın kontrolünde olmanın ve onun emirlerine itaat etmenin verdiği heyecanla doluydu. Lara'nın her istediğini yerine getirmeye hazırdı ve onun için her şeyi yapmaya kararlıydı.

Karalık ve Işık: Sahibe ve KölesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin