7.BÖLÜM

105 9 29
                                    

Sabah olduğunda dünki gibi lanet okuyarak kalktım. Çalan alarmı mı kapattım ve yatak kalktım bugün biraz daha erken kalkmaya özen gösterdim. Ellimi yüzümü yıkadım ve hemen odamda duran telefonumu alıp Cenana mesaj attım.

Arif
Erken gelebilirmisin?

Cenan
Gelirim. Neden?

Arif
Oha uyanıkmısın lan?
İşte gel sen ama aşağıda durma yukarıya çık.

Cenan
Hiç uyumadım ki/
Tamam.

Bana yaptığı şeyden sonra teşekkür etmek amacıyla ona kahvaltı hazırlayacaktım. Normalde böyle şeyleri yapabilen birisi değildim ben ama Cenana yapasım gelmişti. Annem ve babamla çok iyi bir geçmişim yoktu beni hep amcam gil büyütmüştü o yüzden yengemden öğrendiğim bir kaç şeyleri yapacaktım.

Yarım saat sonra çalan kapıya koştum ve aşağı kameradan baktığımda Cenanın geldiğini gördüm. Heman açıp onu beklemeye başladım asansörle çıktığı için hemen gelmişti.

Ama elleri dolu gelmişti?

"Hoş geldin"

"Hoş bulduk" diyip elindeki poşetleri uzattı.

"Ne lan bunlar ben sana bir şey al dedim mi!"

"Sakin la. Eli boş gelmek istemediğim için 3-5 şey aldım yeriz diye."

"Ne bildim kahvaltıya çağırdığımı?"

"E gülüm sabahın bu saatinde bi insan niye çağrılır."

"Ne?"

"Kapıda mı yicez?"

"Ha geç içeriye."

Elime tutuşturulmuş poşetler ile mutfağa geçtim Cenan çoktan geçmişti. Annesi de bu binada oturduğu için odaların yerlerini çok iyi biliyordu.

"Ooo reis neler yaptın sen."

"Valla yaptık işte bir şeyler."

"Nerden öğrendim bunları?"

"Yengemden."

"Yengenden mi?"

"Evet. Ailem ile pek iyi bir geçmişim yok beni de amcam gil büyüttü bende yengemden öğrendim."

"Bilmiyordum, özür dilerim."

"Sıkıntı yok ya fazla şey olmuyor boş ver. Hem sen dememişmiydin 'ben senin hakkında her şeyi öğrenirim ama sen öğrenemezsin' diye. Daha bu kadarcık şeyi bile bilmiyorsun işimiz var."

"Demiştim demi."

"Hıhı"

"Buluruz illaki boş ver."

Masaya son kızartmaları da koyduktan sonra kahvaltımıza başladık. Niye geldin niye gittin gibi konuşmalar ile beraber kahvaltımızı etmiştik.

"Arif sevgilin var mı?"

Beklemediğim bir soru ile çiğnediğim lokma boğazıma kaçmıştı.

"Sakin ol lan soru sordum sadece."

Elinde tuttuğu suyu bana uzattı ve kocaman bir yudum alarak kendime geldim.

"Mal pat diye sorulur mu!"

"Benimle evlenirmisin demedim ki sevgilin var mı diye sordum."

Kendime geldiğimde hala bir cevap beklediğini fark ettim ve elimde tuttuğum bardağı masaya bırakıp cevap verdim.

"Hayır yok."

"Hiç oldu mu?"

"Yani oldu illaki."

KararsızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin