Bölüme geçmeden önce sizinle bir görüşme yapmak istiyorum. Arkadaşlar lütfen oylamayı ve yorumlamayı unutmayın bakıyorum okumalara beğenilerden çok maşallah ama oylamadıktan sonra bir faydası olmuyor.
He bide ponçik eller bi takip butonuna değse daha iyi olur gibi ama bilemedim?🧡
İyi okumalar...
____________________________________
Kapının önüne geldiğimde içimden 'kesin soru yağmuruna tutulacağım' diye geçirmiştim.Keşke geçirmeseydim.
İçeriye adımımı atar atmaz ikiside tepemde belirdiler daha ne oldu diye soramadan beni kolumdan çekiştirip salona geçirip koltuğa oturturdular.
"O adam niye öyle bakıyor sana?"
"Nasıl bakıyor?"
"Neden hep seni dinledi?"
"Yo sizi de dinledi."
"Seninle olan en ufak temasımızda gözlerini neden temas ettiğimiz yerlere dikti?"
"Öyle mi yaptı? Ay yeter ulan! Yavaş gelin amına koyduklarım aklım karıştı lan ne bu?"
Yemin ederim aklımı 3 saniye içinde karıştırmayı başarmışlardı. Arkadaşlarım olmasalar boğardım onları.
"Bak aslanım o adamın bakışları yani sana olan bakışları normal değil. Adam sen konuştuğundan ve seninle göz göze geldiğinde gözleri parlıyor, heleki yanlışlıkla ettiğiniz temaslarda bile. Ne kadar erkek erkeğe bir ilişki garip gelse de sen bi düşün bence."
Neyi düşüne bilirdim ki, siz düşünsenize çıkıp arkadaşlarınız size böyle bir şeyi düşünmenizi istiyor. Ne saçma lan!
"Aynen zaten anneannemin de taşşakları olsaydı dedem olurdu." Dedim alayla ama bana bakan gözlerin ciddi olduğunu fark edince sinirlerim iyice bozulmuştu.
"Neyi düşüneyim oğlum mal mısınız siz? Dediğiniz şeylerin anlamsızlığına bakın bi, adam bana yardım ediyor ve sizler neler diyorsunuz! Dikkat edin de bu kelimelerinizi o duymasın yoksa benim kadar sakin karşılamayabilir!"
"Sen bilirsin kardeşim dik burnunun dikine ha ama iki gün sonra aranızda bir şey olup evlenmeyi düşünürseniz şahitleriniz biz oluruz."
"EMRE SİKTİR GİT!"
Elime geçen yastığı Emreye doğru fırlattığımda geriye doğru sendelendi. Taner, Emrenin dediği şey ile gülmesi bir olmuştu zaten 2 dakika daha kendine gelemeyeceği çok belliydi o yüzden ikisinide siktir edip mutfağa su içmeye gittim.
Odama girdiğimde hemen üzerimi değiştirmek için tişörtümü çıkarttım ve yatağın ucuna fırlattım aslında altıma sadece bir şort giyip böylece uyumak istiyordum. Ama içeride olan iki insan dışı varlık ile bunu yaparsam namusum elden gidebilirdi.
Telefonuma gelen bildirim ile yatağıma ilerleyip telefonu mu elime aldım ve mesaj atan kişiye baktım.
Cenan
Perdeni kapat.Arif
Efendim?Cenan
Perdeni kapat diyorum üstünü değiştiriyorsun
ya hani.
Aile var ulan burdaaArif
Sen beni mi dikizliyorsun ulan!?Cenan
Ne dikizlicem olum ben seni odamdayken kafamı bi çevirdim sen.
Aile apartmanı ya hani burası ve tam benim oturduğum dairenin üstünde 20 yaşında bir kadın oturuyor. Dikkat et sanada yürümesin diye insanlık etmek istedim.Arif
Eyvallah sağol kapatırım şimdiCenan
Ne demek hadi iyi günler.Arif
İyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararsızlık
RandomSelamlarrr yine ben farklı bir hikaye ilee. Bu hikayeyi yazarken önceden düşündüğüm bir şey yoktu her şey doğaçlama gerçekleşecek yani. İlk bölüme göre diğer bölümleri yazmaya başlayacağım. Umarım seversiniz oylamayı ve yorumlamayı unutmayın kocaman...