Rozdział 1

26 11 0
                                    

W głębi zaczarowanego lasu, gdzie światło słoneczne ledwie docierało przez gęste liście, młoda dziewczyna o imieniu Elara bawiła się z jednorożcem. Jej śmiech rozbrzmiewał w powietrzu, a jej długie włosy powiewały na wietrze.

Chodź, Srebrzysty! - krzyknęła Elara, śmiejąc się. - Dogonie cię!

Jednorożec zarżał i pogalopował przed siebie, jego srebrzysta grzywa lśniła w słońcu. Elara pobiegła za nim, jej bose stopy ledwie dotykały ziemi.

Nie wiedziała, że jest księżniczką, że jest celem złej Królowej Maligny. Nie wiedziała, że jej przeznaczeniem jest obalenie tyranii Maligny i uratowanie królestwa.

Tymczasem w swoim mrocznym zamku Maligna knuła spisek.

Gdzie ona jest? - warknęła do swoich sługusów. -Dlaczego jeszcze jej nie znaleźliście?

Przeszukaliśmy cały las, Wasza Wysokość!-powiedział jeden ze sługusów. -Ale nie ma po niej śladu

Maligna uderzyła pięścią w stół. "To niemożliwe! -krzyknęła. Musi być gdzieś tutaj! Znajdźcie ją! Znajdźcie ją, zanim będzie za późno!

Słudzy wyszli z komnaty, a Maligna została sama. Jej oczy płonęły gniewem i determinacją. Wiedziała, że musi znaleźć Elarę i ją zabić, zanim będzie za późno. Ale najpierw musiała znaleźć sposób na przechytrzenie Merlina.

Zła królowa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz