Wojownicy, których zbroje błyszczały w blasku zachodzącego słońca, stanęli przed majestatycznymi bramami zamku królowej. Ich tarcze ozdobione były herbami rodów, których przedstawiciele zjednoczyli się w tej sprawie. W powietrzu unosił się zapach stali, a w oczach wojowników iskrzyła się determinacja.
Jeden z nich, z głosem pełnym mocy, rzekł.-Czy czujesz to, jak wiatr niesie nasze głosy do królowej? .
Kolejny, z ogniem w oczach, odpowiedział.-Dziś staniemy murem w obronie Elary i sprawiedliwości !.
Ich kroki były pewne, a serca wypełnione odwagą, gdy przekraczali próg zamku gotowi na konfrontację z królową
Gdy wojownicy przekroczyli próg zamku, otworzył się przed nimi mroczny korytarz, oświetlony jedynie płomieniami pochodni.
Wojownicy z plemienia Wilczego Kła:
-Zaatakujmy!
-Pokonajmy złą królową!Elara:
-Musimy znaleźć sposób, aby pokonać strażników.
-Mam pomysł!Łowca:
-Co takiego?
Elara:
-Przynieś mi trochę strzał.
Łowca:
-Dobrze.
Elara:
-Będę strzelać do pochodni na ścianach zamku.
-Pochodnie zaczną płonąć, a wkrótce cały zamek stanie w ogniu.
-Strażnicy będą zdezorientowani i przestraszeni.Łowca:
-To dobry pomysł!
Elara:
-Wojownicy wykorzystają to zamieszanie, aby zaatakować strażników z nową mocą.
Łowca:
-Zróbmy to!
Wojownicy z plemienia Wilczego Kła:
-Zaatakujmy!
-Pokonajmy strażników!
-Otwórzmy bramy zamku!Elara i łowca:
-Weszliśmy do zamku!
-Jesteśmy gotowi stawić czoła złej królowej!Elara i łowca weszli do zamku z wojownikami z plemienia Wilczego Kła.
Byli gotowi stawić czoła złej królowej.
Zamek był duży i pusty.
Ściany były pokryte gobelinami przedstawiającymi sceny z życia królowej.
Posadzka była zrobiona z marmuru, a sufit był wysoki i sklepiony.
Elara i łowca szli za wojownikami przez zamek.
Wkrótce dotarli do wielkiej sali tronowej.
Na tronie siedziała zła królowa.
Wyglądała młodo ale nieprzyjaźnie a jej oczy były pełne nienawiści.
Kim jesteście? - zapytała królowa.
Jesteśmy wojownikami z plemienia Wilczego Kła - odpowiedział przywódca wojowników.
Przyszliśmy, aby cię pokonać - powiedziała Elara.Królowa zaśmiała się.
Słyszeli szmer królewskiej straży, czując napięcie unoszące się w powietrzu.
-Jak odważnie stajesz przeciwko mnie, moim wojownikom.
W odpowiedzi jeden z wojowników, z mocą w głosie, rzekł.-Twoje źle uczynki nie pozostaną bezkarne, królowo ! - podkreślając determinację walki o sprawiedliwość.
CZYTASZ
Zła królowa
RandomZła Królowa Maligna chce zabić młodą księżniczkę Elarę, która według przepowiedni obali jej władzę. Elara, chroniona przez czarodzieja Merlina, ukrywa się w zaczarowanym lesie. Maligna ściga Elarę, dochodzi do brutalnej bitwy.