*

3 1 0
                                    

Łowca wiedział, że nie może pokonać królowej w walce. Ale wiedział też, że nie może pozwolić jej skrzywdzić Elaryi. Więc zrobił coś desperackiego.

Łowca wystrzelił strzałę w powietrze. Strzała poleciała wysoko w górę, a potem spadła prosto na lustro królowej. Lustro rozbiło się na tysiąc kawałków.

Królowa była przerażona. Bez lustra nie mogła już widzieć swojego odbicia. A bez swojego odbicia nie mogła już być piękna.

Królowa zaczęła płakać. "Moje lustro!" - krzyczała. "Moje lustro!"

Łowca i Elara uciekli z wioski. Nigdy więcej nie widzieli złej królowej.

Łowca i Elara wędrowali przez las przez wiele dni. W końcu dotarli do małej wioski. Wioska była biedna, ale mieszkańcy byli życzliwi i gościnni.

Łowca i Elara zostali w wiosce przez kilka miesięcy. Łowca polował na jedzenie, a Elara pomagała mieszkańcom wioski w ich codziennych obowiązkach.

Pewnego dnia łowca i Elara usłyszeli, że zła królowa planuje zaatakować wioskę. Królowa była wściekła, że łowca pomógł Elarye uciec, i chciała się zemścić.

Łowca i Elara wiedzieli, że muszą coś zrobić. Nie mogli pozwolić, aby królowa skrzywdziła mieszkańców wioski.

Więc łowca i Elara opracowali plan. Łowca zebrał grupę mężczyzn z wioski i poprowadził ich do lasu, aby zastawić pułapkę na królową.

Elara została w wiosce, aby ostrzec mieszkańców, jeśli królowa nadejdzie.

Wkrótce potem królowa i jej armia przybyły do wioski. Ale łowca i jego ludzie byli gotowi. Zastawili pułapkę na królową i jej armię i pokonali ich.

Królowa została schwytana i uwięziona w lochu. Mieszkańcy wioski byli bezpieczni.

Łowca i Elara zostali bohaterami wioski. Uratowali wioskę przed złą królową i jej armią.

Zła królowa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz