Rozdział 6

12 2 0
                                    

Za parę dni...

Mężczyzna usiadł obok niej i przedstawił się jako Hadvar. Elara powiedziała mu, że ma na imię Elara.Rozmawiali przez kilka godzin, dzieląc się swoimi historiami i marzeniami. Elara dowiedziała się, że Hadvar jest byłym żołnierzem, który walczył w Wielkiej Wojnie. Teraz podróżował po kraju, szukając pracy i przygód.
..
Elara była zafascynowana historiami Hadvara. Był odważny, inteligentny i miał dobre serce. Zaczęła czuć do niego coś więcej niż tylko koleżeństwo. Kiedy nadszedł czas, aby Elara wracała do domu, była smutna, że musi się rozstać z Hadvarem. Ale wiedziała, że ich drogi znowu się skrzyżują.

Elara i Hadvar spotykali się regularnie w Pod Złotym Smokiem. Rozmawiali godzinami, opowiadając sobie historie i dzieląc się marzeniami. Elara dowiedziała się, że Hadvar stracił całą swoją rodzinę w Wielkiej Wojnie i że był jedynym ocalałym ze swojej jednostki. Był zgorzkniały i rozczarowany światem, ale Elara widziała w nim dobroć i współczucie.

Z czasem Elara i Hadvar zakochali się w sobie. Była to miłość pełna pasji i czułości. Jednak ich szczęście nie trwało długo. Pewnego dnia Hadvar został aresztowany przez Strażników Świtu pod zarzutem zabicia Elara była zdruzgotana. Wiedziała, że Hadvar jest niewinny, ale nie mogła nic zrobić, aby mu pomóc.

Hadvar został uwięziony w Forcie Dawnguard. Elara odwiedzała go tak często, jak tylko mogła, ale strażnicy byli nieugięci. Mówili, że Hadvar jest niebezpiecznym przestępcą i że nigdy nie zostanie uwolniony.

Elara nie poddała się. Wiedziała, że musi znaleźć sposób, aby uwolnić Hadvara. Zaczęła badać zarzuty przeciwko niemu i wkrótce odkryła, że Strażnicy Światu sfabrykowali dowody. Była wściekła i zdeterminowana, aby udowodnić niewinność Hadvara.

Elara zebrała dowody i przedstawiła je Jarlowi Balgruufowi. Jarl był sprawiedliwym i uczciwym człowiekiem. Przejrzał dowody i uwierzył Elary. Wydał rozkaz uwolnienia Hadvara.

Hadvar był wolny! Elara była przeszczęśliwa. Wrócili do Pod Złotego Smoka i świętowali swoją miłość. Wiedzieli, że ich droga nie będzie łatwa, ale byli razem i to wystarczyło.

Zła królowa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz