Zła królowa siedzi na swoim tronie, patrząc w magiczne zwierciadło. Uśmiecha się złośliwie, gdy widzi, jak Elara ucieka do lasu.
Ach, moja droga Elaro - mówi królowa. Myślisz, że możesz się ukryć przede mną? Nigdy nie uciekniesz przed moim gniewem.
Królowa wstaje z tronu i wychodzi z sali tronowej. Idzie do swojej komnaty i przywołuje swojego wiernego sługę, Łowcę.
Łowco - mówi królowa,musisz znaleźć Elarę i ją zabić. Przynieś mi jej serce jako dowód.
Łowca kłania się i wychodzi na poszukiwanie Elary. Królowa wraca na swój tron i czeka na wiadomości od Łowcy.
Łowca przemierza las, szukając Elary . Jest bezlitosnym zabójcą, który nie cofnie się przed niczym, aby wykonać rozkazy królowej.
W końcu Łowca znajduje Elarę ukrytą w małej chatce. Wchodzi do środka i podnosi nóż, aby ją zabić.
Ale zanim zdąży zadać cios, Elara patrzy na niego swoimi dużymi, błagalnymi oczami. Łowca waha się. Nigdy wcześniej nie widział takiej dobroci i niewinności.
Proszę -mówi Elara. Nie zabijaj mnie. Nie zrobiłam nic złego."
Łowca patrzy na Elarę przez chwilę, a potem powoli opuszcza nóż.
Dobrze- mówi. Nie zabiję cię. Ale musisz uciekać i nigdy więcej nie wracać.
Elara dziękuje Łowcy i ucieka do lasu. Łowca wraca do królowej z pustymi rękami.
Nie udało mi się jej znaleźć -mówi.
Królowa jest wściekła.
Kłamiesz! -krzyczy. Wiem, że ją znalazłeś. Przyniosłeś jej serce?
Nie -mówi Łowca.Nie mogłem jej zabić. Jest zbyt dobra i niewinna.
Królowa jest jeszcze bardziej wściekła.
Zdrajco ! -krzyczy. Zostaniesz ukarany za to !
Królowa rozkazuje strażnikom, aby aresztowali Łowcę i wrzucili go do lochu. Łowca zostaje tam uwięziony .
CZYTASZ
Zła królowa
RandomZła Królowa Maligna chce zabić młodą księżniczkę Elarę, która według przepowiedni obali jej władzę. Elara, chroniona przez czarodzieja Merlina, ukrywa się w zaczarowanym lesie. Maligna ściga Elarę, dochodzi do brutalnej bitwy.