-7-

196 12 86
                                    

Reika Saionji
Korku evinden çıktıkları sırada:

Erika yanımdan ayrılmış başka yöne giderken bende arkasından onu izliyordum,bir sorun vardı bunu hissedebiliyordum yüzünde ki ifadeden belli oluyordu düşüncelere dalmışken arkamdan bana seslendikleri sırada irkilmiştim,bu kişi Ryuuji'ydi.

Arkama dönüp baktığımda Ryuuji kardeşleri ile birlikte benim yanıma geliyordu.

"Konuşmamız gereken bir konu var." demişti Ryuuji.

"Erika hakkında." Ouzou Ryuuji'nin lafını keserek cümleyi tamamlamıştı.

"Sizde mi onda bir gariplik sezdiniz?" diye onlara sorumu yönelttim.

"Hayır,biz sadece onun nereye gittiğini sana söylemek istiyoruz." diyerek sorumu cevaplamıştı Ryuuji.

"Pekâlâ,onun nereye gittiğini nasıl bildiğinizi sorgulamayacağım sizin altınızdan her türlü şey çıkabilir sonuçta değil mi? O hâlde gönder gelsin." diyerek laf çarptım onlara,dediğim şeye karşı Ryuuji'nin yüzünde bir mimik bile oynamamıştı,söylediğim şeyi görmezden gelerek konuşmasına devam etti.

"Aoto ile buluşmaya gitti onun kim olduğunu biliyorsundur diye umuyorum."

"Ben Erika'yı sizin düşündüğünüzden daha çok tanıyorum."

"Güzel,o zaman Aoto ile neden buluştuğunu da biliyorsundur?"

"Bu konu hakkında bana bir şey söylemedi,önemli bir mesele olduğu kesin."

"Aoto muhtemelen Erika'ya abisini kim öldürdüğünü söyleyecek yani kısaca bizi ifşa edecek,kısa bir süreliğine bunu engellememiz gerek."

"Kısa bir süreliğine derken? Yani yakın zamanda Erika'nın katili aranızdan her kimse bunu öğrenecek diyorsun."

"Aynen öyle,sence aramazdan katil kim Reika Saionji,bir tahminin var mı?" sorduğu soruya karşılık kaşlarımı çattım,Ryuuji'nin resmi konuşma tarzı insanı geriyordu.

İlk önce üçünün de yüzünde gözlerimi gezdirdim belki ifadelerinde bir değişiklik vardır diye,Ryuuji'de katil olacak potansiyel yoktu evet zeki biriydi ancak insan öldürecek kadar ileri gideceğini düşünmüyorum,Kota benim âşık olduğum adam sanki dakikalardır beni izliyormuş gibi yüzünde bir ifade vardı sevgilim olduğu için midir bilemem ama onu da eliyorum Kota bunu yapmazdı biliyorum..Son olarak Ouzou pür dikkat kaşlarını çatmış beni izliyordu kimi seçeceğimi tahmin etmeye çalışıyor gibiydi,yüzünü birkaç dakika inceledikten sonra onun terlemiş olduğunu fark ettim minicik bir ter damlası onu ifşa ediyordu.

"Ouzou,katil o." diye söyledim kendimden emin bir şekilde.

Ryuuji ellerini birbirine çarpıştırarak alkış sesi yaptı.

"Tebrikler,katili buldun," sanki bir oyundaymışız da gerçekten kazanmışım gibi davranıyordu.

"Ama teorik olarak Ouzou katil sayılmaz," dediği şeyle bozguna uğramıştım.

"Nasıl yani? Bir adam öldürdüyse bu onu katil yapar."

"Evet haklısın ama Erika'nın abisi yaşıyor." bir şok daha..

"Ne?" diyebilmiştim sadece.

"İşte bu yüzden bu duyduklarını dışarı yansıtmamanı istiyorum,asıl şimdi güven testi başlıyor."

"Benden sadece bunu mu yapmamı istiyorsun?" hala şokun etkisindeydim.

"Eğer ki Erika abisini öldüren kişiyi öğrenirse yani Ouzou'yu bunu bir şekilde engellemeni istiyorum,şuan üzerinde çalıştığımız bir tane unutturma ilacı var zor durumda kalırsak onu kullanacağız," Ouzou'ya baktığımda çenesinin seğirdiğini gördüm bu durumdan pek hoşnut olduğu söylenemezdi eh iyi bari içinde biraz da olsa insaf kalmış katilimizin.

Orenda 'ErizouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin