-11-

93 10 104
                                    

Hiçbir zaman böyle ağır bir şey yaşayacağımı düşünmezdim, vücudumdaki yaralar,kesik izleri, morarmış bir ten,bunun yanında hiçbir şeydi çünkü şuan bedenimden çok ruhum acıyordu,kalbim acıyordu.

İki seçenek sunulmuştu bana ya birini seçecektim ya da diğerini ama hangisini seçersem seçeyim bunun sonucu tamamen bir yıkım olacaktı,ruhsal bir hasar.

Eğer birini seçmek zorunda kalırsam ve seçersem biz asla bir daha bütün olamazdık,biliyorum.

Ev yıkılırdı bir daha inşa edilmeden.

"Başka bir yolu olmalı.." diye fısıldadım sadece kendimin duyduğuna emin olarak.

"Tik tak Takatou zaman azalıyor." düşün Erika düşün başka bir çıkış başka bir kaçış yolu..

Gözlerimi yerden ayırıp Abime ve Ouzou'ya çevirdim Caiden düz bir ifadeyle bana bakıyordu sanki ölmeye hazırmış gibi Ouzou ise "beni öldür" dermiş gibi yalvaran gözlerle bakıyordu.

Ama ben seçemezdim ki nasıl seçebilirdim?

Bir tarafta sadece birkaç gün önce bulduğum asla hâlâ doyamadığım benim canım Abim vardı diğer tarafta hatalarına rağmen donuk kalbimi eritip ateşe çeviren Ouzou vardı.

Kimi seçeceğim? Kimi seçmeliyim?

"Süren doldu,minik kız."

Üçten geriye saymaya başladığında zaman durmuştu kalbi atmıyordu,yaşamı yitirmişti sanki zaman.

"Bir."

"İki."

"Üç." bir vurma sesiyle Kai'nin sesi kesilmişti.

Sıkıca yumduğum gözlerimi açıp karşıma baktım Kai bayılmış bir hâlde yerde yatıyordu.

Ve en önemlisi onu bayıltan kişi tam gerisinde sinirli bir şekilde o yere yığılmış iğrenç bedene bakıyordu.

Bakışlarını bana çevirdiğinde onun mavi hereleriyle karşılaştım.

O çok tanıdıktı,evet kesinlikle onu tanıyordum.

"Flavia?" diye fısıldadım.

Kafasındaki bereyi çıkartıp siyah saçlarını savurdu.

"Güzelim,ben maskeliyken bana Via derler." o gerçekten de oydu.

Reika'ları tutan adamlara dönüp konuştu:

"Onları bırakın eğer ölmek istemiyorsanız,ah tabii ki de başka seçenek var kendi kıçınızı kurtarmak için gidin buradan,eninde sonunda polisler sizi yakalayacak sonuçta." anında bütün adamlar evden çıkıp kaçtılar.

Flavia'nın yerine kim geçmişti de böyle davranıyordu? benim tanıdığım Flavia çok masum bir kızdı.

"Bana öyle bakmayın geriliyorum size gerçekten anlatmam gereken çok şey var ama ondan önce şunu kaçmasın diye bir yere bağlamalıyız." dedi Kai'yi işaret ederek.

Koşarak Caiden ve Ouzou'ya sarıldım tanrım iple bağlama işini başka birileri de halledebilirdi.

"Minik boğuyorsun şuan beni yanımdaki duran kişiyi ölesiye boğarsan çok daha sevinirim,işime gelir." Caiden'ı bir köşeye itip Ouzou'nun önünde durdum.

"Beni gerçekten ölesiye boğacak mısın?" dedi Ouzou korkuyla ama tam aksine onu yere devirip dudağını tutkulu bir şekilde öpmeye başladım.

Dudağından bir mırıltı sesi geldiğinde sırıttım.

Ellerini belime koyup beni daha çok kendisine yasladı.

Dudağımı dudağından ayırıp alnımı alnına yasladım.

Orenda 'ErizouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin