Ahogy a rohanó és siető hónapok követték egymást, napról napra tudatosult bennem, hogy elérkezik a második közös karácsonyunk, családként. Ezért főállású anyaként és feleségként mindenkinek kijelentettem, hogy a karácsonyt nyugodt, lassú és boldog percekben fogjuk tölteni, négyesben. A karácsony általában a rokonok várásárol, főzésről és idegeskedésből szokott szólni. Nos, a tavalyi ünnep nálunk is így telt... de nem idén.
Nem lesznek vendégek, messziről jött rokonok. Csak mi négyen!Szenteste reggelén hangos kacagásra keltem. Kornél mellettem feküdt, mellette az ágyon pedig a két lányt szórakoztatta.
- Shh, halkan. Felébresztítek anyát..- suttogta a lányoknak mosolyogva. Ekkor mintha Lotti megértette volna amit mond, és át fordulva elkezdett felém mászni.
- Jó reggelt! - át nyúltam a kicsiken és megsimítottam kusza haját.
- Szia gyönyörűm! - Lottival a mellkasomon felé hajoltam, és egy puszit leheltem ajkára. Majd egy apró puszit adtam a kezében levő másik cukorfalat arcára is.
Felültem az ágyon, és neki dőltem a párnámnak, mikor is valószínűleg éhes kislányom benézett pólóm alá.
- Szerintem valaki éhes...- jegyezte meg Kornél.
- Nem mondod? - bal vállammal kibújtam és magamhoz véve etetni kezdtem.
- Igazságtalan, hogy ők mindig kapnak cicit...
- Hogy mondod? - néztem rá mosolyogva.
- Én másfél hete nem ettem.... Most mond meg kicsim. Ugye szerinted se igazságos velem anya?- beszélt a kezébe kapaszkodó Emíliához...
◻️◻️◻️◻️
Fel kapcsoltam a gyönyörű karácsonyfán az égőt, és kivettem a sütőből a sült húst....
- Ba-Baba...- motyogta Emília, és nővérére mutatott. Mosolyogva figyeltem őket, ekkor pedig esni kezdett a hó.
- Szép karácsonyunk lesz!- leguggoltam hozzájuk, és megnéztem az előttük heverő játékot. Ekkor Kornél jelent meg kezében néhány becsomagolt ajándékkal, és letette a fa elé. A lányok kíváncsian oda mentek.
- Ajándékozzunk!
- Most?
- Naná! A lányok eléggé kíváncsiak!
- Adj egy percet akkor, a tied el van rejtve.- nevetve elszaladtam a mosdóba, és a vécé mögül elővettem a becsomagolt dobozt. Amint vissza értem segítettünk kibontani a kicsiknek azt a négy kisebb ajándékot amit tőlünk kaptak...
- Tetszik nekik a baba!
- Aranyosak!- mondta, és leült mellém. - Boldog karácsonyt!- átnyújtotta egy apró dobozt, és egy becsomagolt ajándékot.
- Hát ez?- csodálkozva pillantottam az ezüst karkötőre.
- Tudtam, hogy vágytál egy ilyenre, ezért megvettem neked!
- Ez gyönyörű...Hihetetlen vagy!- hatalmas csókban részesítettem, és biztos voltam benne, hogy ezt még az este folyamán más úton is megköszönöm neki...
- Nézd meg a másikat! - mondta pajkosan. Ekkor pedig előhúztam egy tűz vörös szexi szerkót.
- Saját magadnak is vettél ajándékot?- kérdeztem fejemet csóválva.
- Olyasmi...- mondta nevetve, mire inkább nem mondtam semmit. Kezembe vettem a dobozt, és dobogó szívveréssel átadtam neki.
- Mi van benne?
- Most még semmi! - mosolyogtam.
- Tessék?
- Nyisd ki és megérted! - javasoltam, ekkor pedig végig néztem amint meglátja azt az apró pár kék cipellőt, és a mellette lévő pozitív terhességi tesztet. Ámulva végig nézett rajtam, majd eldobta és nevetve rám vetődött. Leterített, és puszilgatott ott ahol ért.
- Édes Istenem... hogy én mennyire szeretlek!
- Akartál egy harmadikat is, nem de? - kérdeztem kacéran.
- Ohh Nina!- szeme elhomályosult, én meg hagytam, hogy rám feküdjön!
- Boldog Karácsonyt!- súgtam a fülébe.
- Szeretlek!
VÉGE
2022. December 24
ESTÁS LEYENDO
|Szerelmünk Pontocskái 1-2 Rész| ✔️
Romance- Nina! - Igen? - Válaszolj!- s közben simogatott tovább. - Mi volt a kérdés?- karcos mély nevetés érkezett tőle. Keze megált a mozgásban, mire kibújva nyakából szemébe néztem. - Akarod hogy kényeztesse...