Sen en güzel yanlışımsın

242 26 86
                                    

Hyunjinden
Minho ile yemeğimiz bittikten sonra istemeyerek de olsa yanından ayrıldım. Çünkü halletmem gereken bir şey vardı.

Hemen Felixi aradım. Kendinden beklenmeyecek şekilde hemen açtı.

-Alo Hyunjin..

-Felix konuşmamız lazım. Hemen aşağı in

-Tamam Hyunjin konuşalım ama ses tonun beni korkutuyor

-Korkmana gerek yok aşağı in sadece

-Tamam iniyorum

Minho eve girdikten hemen sonra Felixi aşağıda beklemeye başladım. Çok geçmeden indi. Ürkek gözlerle bana yaklaştı.

-Hyunjin sinirli görünüyorsun..Ne oldu?

-Ne mi oldu? Sana sormak lazım! Eğlendin mi bari?

-Ne.. Ne demek istiyorsun Hyunjin?

-2 haftadır telefonda konuştuğum kişi sen değil abinmiş.

-Sen onu mu kast ediyordun?

-Sen neyi kast ediyorum sandın? Kim bilir daha ne boklar yedin? Belki de aldatmışsındır beni. Bunu yapan bunu da yapar!

-Hyunjin sen üzülme diye yaptım. Ben cevap veremiyorum diye..

-Ya bırak ya! Minho söylemese bilemeyeceğim bile! Ben ona özel fotoğraflarımı attım be! Abin gördü özel fotoğraflarımı!

-Hyunjin ne? Ben fotoğraf falan görmedim. Bilmiyorum..

-Demek ki sen görmeden silmiş. İyi ki abin senden düzgün birisi Felix. Senin görmediğine çok mutlu oldum inan!

-Hyunjin ne diyosun? Senin sevgilin bendim! Başka birisinin görmesi nasıl daha mutlu eder?

-Sevgilimsen benimle konuşan sen olmalıydın!

Seslerimiz yükselmiş olacak ki birkaç komşu balkona çıktı. Minho ve yanında daha önce Felixin yanında gördüğüm yanaklı bir çocuk hızla yanımıza geldiler.

Minho:
-Hyunjin burada ne işin var? Niye bağırıyorsunuz? Rezil oluyoruz!

-Kardeşinin yaptığı pisliklerin hesabını sormaya geldim!

Jisung:
-Hiçbir şeyi tek başına yapmadı! Bi hesap soracaksan bana da sor!

Felix:
-Jisung sus amınakoyim ya!

-Ne? HAHAHAHAHHAHAHA!

Çıldırmış gibi bir kahkaha bıraktım ortaya. Aldatılmıştım ve bunu bu şekilde öğreniyordum..

Minho:
-Hyunjin sakin ol!

- Minho görüyor musun? Ben 2 haftadır konuştuğum kişi senmişsin diye hesap sormaya geldim. Ama aldatıldığımı öğreniyorum.

Felix:
-Abi sen neden böyle bir şeyi söyledin ya! Amacın neydi söylerken!

-Felix bilmesi gerektiğini düşündüm!

-Neden benim tarafımda değilsin? Senin kardeşin değil miyim? Aşık mı oldun yoksa Hyunjine?

Nefesimi tutmuş bir şekilde Minhonun cevabını bekledim. Gözlerime kaçamak bir bakış attıktan sonra Felixe döndü

-Hayır değilim. Olabilir mi sence öyle bir şey!

Hayal kırıklığı doluydum. Beni sevdiğine o kadar emindim ki Minho.. Ama aşkının arkasında duramayacak kadar acizsin..

-Siz iki kardeş.. İkiniz de aynısınız! Ama senin farklı olduğuna inanmıştım. Aldatmak sadece fiziksel olmaz Minho!

-Hyunjin.. Niye gelip akşam akşam böyle bir huzursuzluk yarattın ki? Bilip susamaz mıydın?

Senden Kaçamıyorum /HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin