Minhodan
Şimdiye kadar hep kendimle baş başa kalmaktan hoşlanmışımdır. Yalnızlığı her zaman sevmişimdir. Arada bir bizim çocuklarla takılmamı saymazsak hep de yalnızdım zaten.
Çevremdeki hiçbir ses kendi iç sesimden daha güzel gelmezdi. Ta ki onu tanıyana kadar.. Bıcır bıcır konuşmasını, gülüşünü duyana kadar. Sanki dünyadaki en güzel tını ses tonu, en güzel manzara gülümsemesiydi..
Keşke onunla 1 yıl önce tanışabilseydim. O zaman Felixten evel hayatına girebilirdim. Bir kez hayatına girerdim ve bir daha bırakmazdım. Sıkı sıkı sarılırdım her gün..
Şimdi bu dans odasında sadece onsuzluğa sarılıyorum.. Çıkıp gittiğinden beri kapıya bakıyorum. Belki geri döner diye..
Ama dönmüyor, kaç saat geçti bilmiyorum. Saate bakıyorum. 21:30
Hyunjin gideli 7 saat olmuş. Boğazıma tek lokma bile koymadan sadece kapıya baktım. Su bile içmedim. Bayılmak üzereyim galiba. Algılarım zayıfladı. Gözlerim kapanmadan önce gördüğüm tek şey sadece bir kapı..
Yazardan
Minhonun uzun süre gelmediğini gören Felix onu defalarca aradı. Ama ulaşamadı. Jisungun evine gitti.
Jisung kapıyı açıp Felixi endişeli görünce telaşa kapıldı:
-Noldu Felix? Neyin var?
-Jisung, abim saatlerdir ortalarda yok. Arıyorum açmıyor. Saat gecenin 12'si oldu. Bu saate kadar gelmeyecek bile olsa mutlaka haber verirdi.
-Bekle bir düşünelim nereye gidebilir?
-Arada dans etmek için gittiği bir kurs var. Ama adresi bilmiyorum.
-Bilen birisini biliyor musun?
-Aslında biliyorum. Ama soramam
-Kime soramazsın Felix,
-Hyunjin biliyor Jisung
-Tamam sen bana ver numarasını. Ben arar sorarım
Jisung numarayı tuşlayınca Hyunjin birkaç çalışta cevap verdi.
-Alo?
-Hyunjin benim Jisung
-Jisung! İyi ki aradın. Konuşmaya ihtiyacım vardı.
-Hyunjin yine konuşuruz ama şuan sırası değil. Sizin Minho hyungla gittiğiniz dans kursunun adresini verebilir misin?
-Ne oldu Minho'ya?
-Bilmiyoruz gittiğinden beri geri gelmedi. Arıyoruz açmıyor da
-Jisung Minhonun çalıştığı marketin çaprazında havuzlu bir bina var o binanın 4. Katı
-Tamam Hyunjin teşekkür ederim
Felix ve Jisung olabilecekleri en hızlı şekilde dans kursuna giderlerken bir kişi daha çoktan yola çıkmıştı..
Hyunjin binaya Felix ve Jisungdan önce vardı. Koşar adımlarla çıktı yukarı. Kapıyı açtığında sararmış bir şekilde baygın yatan Minhonun bedeni ile karşılaştı.
-MİNHO!
Koşarak yanına gidip başını ellerinin arasına aldı. Dizlerine koydu.
-Minho neyin var? Aç gözlerini ne olursun!
Minho kendinde değildi. Hyunjin elleri titreyerek ambulansı aradı.
-Evet o bina! Ne olur hızlı gelin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Kaçamıyorum /Hyunho
FanfictionO kardeşimin sevgilisi.. Ama ben neden ona çekiliyorum durmadan?