Arkadaşlar duyuruda da söylediğim gibi bölümler eksik geliyor. Bende ikinci bölümü tekrardan yayınlardım. Umarım severek okursunuz..!! :-)
((Düzenlenmiştir)))
Elimde bir sürü market poşetleriyle eve girdim. Gelmeden önce alışveriş yapmıştım. Açlıktan ölüyordum. Hemen mutfağa girip yemek hazırlamaya başladım. Makarna suyunu ocağın üstüne verdim. Su kaynarken ben de salata yapmaya başladım. Yemeğimi hazırlayıp yedikten sonra biraz televizyon izledim. Sonra odama geçerek ders çalışmaya başladım. İki saat çalıştıktan sonra sıkılıp dersi bıraktım. Uykum geldi. Saate baktım 17:23 geçiyordu. Telefonu yastığımın kenarına bıraktım. Yatağıma geçip hemen uyudum. Birden telefonun çalma sesiyle uyandım. Arayana baktım.
Kankimm
+ Efendim kanki?
- Hayret bebitom demedin. Sesi birz solgun birazda endişeli gelmişti.
+ Sana bebitom dememi istemediğinden olabilir mi acaba? Ayrıca sesin neden bu kadar kötü geliyor. Bir şey mi oldu?
- Kanki konuşmamız lazım sana ihtiyacım var. Ben... Ben hiç iyi değilim.
+ Peki tamam evde misin? Hemen geliyim.
- Ben evdeyim de sen bu saatte nasıl geleceksin. Saate hiç bakmadim. Umrumda da değildi zaten bir şey olmuştu ve Aleyna korkuyordu. Hem zaten biz kardeş gibiydik. Böyle durumlarda birbirimize destek olmayacaksak ne anlamı kalır ki?
+Sen saati boşver hemen geliyorum. Sen sakın korkma!
Onun cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Saate bakınca şok oldum. 02:07'mi ?? Birden aklıma düşünceler dolmaya başladı. Aleyna neden beni bu saatte aradı? Ya çok kötü bir şey olmuşsa? Eğer bu saatte aradıysa zaten kötü bir şey olmuştur. Ayrıca ben bu saatte nasıl gidicem? Hem bir dakka bir dakka ben bu kadar uyumuş muşum ki?
*******************
Kapıyı durmadan çalmaya başladım. Aleyna kapıyı açınca hemen içeri girip ona sarıldım. Ağlamaya başladı. Onun ağladığını hissedince ben de ağladım. "Sen niye ağlıyorsun?" diye sordu bana. "Bilmem senin ağladığını hissedince benim de ağlayasım geldi." dedim."Ee ne oldu çabuk anlat." dedim.
Derin bir nefes aldı. Nerden başlayacağını düşünüyordu herhalde. "Seni aramadan on dakika önce biri beni aradı. Gizli numaradan aradığı için kim olduğunu bilmiyorum. Neyse telefonu açtığımda biri konuşmaya başladı. Sesi çok korkunçtu." konuşurken ağladığı için sesi çocuk gibi çıkmıştı. "Ne dedi peki?!" diye bağırdım onu omuzlarından tutup sarsarak. Çünkü hem çok kötü ağlıyordu hem de korkmaya başlamıştım. Hıçkırıkların arasından konuşmaya devam etti "Sen de arkadaşın da çok acı çekeceksiniz." dedi şok bir şekilde ona baktım.
Ona sinirle "Bu muydu? Bunun için mi çağırdın beni? Neyin kafası bu Aleyna?" dedim ona bağırarak. Hayır der gibi kafasını iki yana salladı. " Peki ne?" sesimi yumuşatarak ve kısık bir şekilde söylemiştim bunu. " Ben de inanmadım zaten ilk başta. Güldüm ona ' Kimsin ya sen? Bak telefon şakalarından nefret ediyorum bu yüzden sesini kesişen iyi olur.' dedim ona. Sonra bi kahkaha kopardı resmen ve konuşmaya başladı 'Ne şakası ben gayet ciddiyim hatta sana bunu bir ölümle kanıtlayabilirim.' dedi. Ben de güldüm yine acaba ne saçmalayacak diye düşündüm ve ona kanlanmasını söyledim." dedi ve duraksadı.
"Sonra ne oldu peki?" dedim ve çok soru sorduğumu fark edip hemen sustum ve onu dinlemeye devam ettim. " Sonra o da bana 'Bunu sen istedin.' dedi ve bana 'Hayatta en çok sevdiğin kişi kim?' diye sordu. Biraz durdum. Çünkü beni tanıyan herkes en çok kimi sevdiğimi biliyor bu yüzden bizim arkadaşlardan birinin bana telefon şakası yapma ihtimali gitti aklımdan ve biraz kekeleyerek ' Teyzem. Meral teyzem.' dedim. ' Peki tamam şimdi...' dedi ve telefon kapandı." dedi. Artık ağlamıyordu. Gözyaşları kurumuştu herhalde.
"Niye kapandı peki?" dedim merakla. Bir gün bu merakım yüzünden ölücem hadi hayırlısı diye iç geçirdim.
"İlk başta ben de anlamadım. Kafaya takmayıp telefonu yatağa fırlattım. Sonra birden mesaj geldi. Alıp mesaja baktım. Gizli numara." dedi ve elini cebine atıp telefonunu çıkardı. Mesajlara girip bana mesajı gösterdi. Mesajı okuduğumda birkaç saniyelik şok geçirdim ve kahkaha attım.
"Da-da-dakikam bitti mi? Bu ne biçim şey yaa. Adamın bütün havası sönmüş resmen.!" dedim ve gülmeye devam ettim. Aleyna omuzuna bir yumruk attı ve konuşmaya devam etti. "Sus bir dinle devamını. Dur mesajları baştan oku." dedi ve telefonu alıp okumaya başladım.
Gönderen: Gizli numara
Dakikam bitti.Gönderilen: Gizli numara
Ne yapayım? (kahkaha atan emoji)Gönderen: Gizli numara
Neyse sen şimdi o biricik Meral teyzeni ara ve bi konuş bakayım nasılmış?Mesajı okuduktan sonra telefonu ona verip 'Devam et.' der gibi baktım. "Sonra teyzemi aradım ve iyi olduğunu söyledi. Aradan beş dakika geçmemişti ki eniştem aradı ve teyzemi yatakta parçalanmış bir şekilde bulduğunu söyledi." dedi bağırarak ve çok kötü ağlıyordu. Tüylerim diken diken oldu bunu duyunca ve aklıma geçen gün gördüğümüz kedi geldi.
"Anlamıyorum." dedim derin bir nefes alarak. "Bana tam olarak ne olduğunu söyler misin?"
"Ne mi oldu? Tamam söyliyeyim. O lanet adam tekrar aradı ve konuştuk. O adam seni iki yıldır izliyor, iki yıldır peşinde. Seni istiyor. İntikam gibi bir boktan bahsetti. Ve senin yüzünden teyzem öldü!!! Şimdi anlıyor musun Helen!" yine bağırmıştı. Ben ne diyeceğimi şaşırdım ya da ne yapacağımı.
Ağır hareketlerle banyoya ilerlerdim. Kapıyı arkamdan kilitleyip arkasına yaslandım. Kayarak yere oturdum. Aleyna ile konuşmamızı düşündüm. Ne kadar zorlasam da göz yaşlarım istemsiz akmaya başladı. Aleyna'nın hıçkırıkları içimi parçalıyordu.
Meral abla. Meral ablam.... benim yüzümden masum bir insan ölmüştü. Tanımadığım birinin sebebini anlayamadığım bir intikamdan dolayı öldürmüştü...
BENİM YÜZÜMDEN...... ÖLMÜŞTÜ.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMİZDEKİ PSİKOPAT
HorrorHiçbir şeyden habersiz yaşayıp giderken bir ölümle başladı maceramız. Önce iki kişiyken sonradan bir kişiye daha açıkladık sırrımızı. Her geçen gün benim yüzümden başkalarının çırpınışlarıyla acı çekiyordum. Peşimizde gizemli bir psikopat.. Başımız...