Derin bir nefes aldım. Ayağı kalkıp mutfağa doğru gittim. O gecenin üstünden yaklaşık bir hafta geçmişti. Belki de daha fazla. O geceden sonra birçok şey değişti. Sude artik krizler geçiriyor, Aleyna içine kapandı kimseyle pek konuşmuyor, ben ve Yağız peşimizdeki adamın kim olduğunu nasıl bulabiliriz diye düşünüyoruz.
Kısaca evin içine kara bir bulut çökmüş gibi.....
Bir bardak soğuk su doldurup içtim. Tam çıkarken Yağız içeri girdi.
"Helen söylemem gereken bir şey var."
"Ne oldu?"
"Aleyna çok garip davranmaya başladı."
"Biliyorum evdeki herkes öyle farkındaysan."
"O anlamda değil. Mesela az önce yukarıdaki odalardan birinde telefonla biriyle konuşurken duydum."
"Nasıl yani?"
"Telefonda biriyle konuşuyordu işte. Ağlıyor gibiydi. Hıçkırıklarının arasından sadece birkaç şey duydum. Yani açık konuşmam gerekirse bence Aleyna birşeyler karıştırıyor."
"Ne demek istiyorsun? Dalga mı geçiyorsun ya?!! Aleyna'dan mı şüphelenicem. 17 yıllık arkadaşımdan. Biz birbirimizden hicbir şey saklamayız. Asla..!!!! Benim oma güvenim sonsuz. Eğer bir şey olsaydı bana anlatırdı! Sen daha iki hafta oldu buraya geleli kalkıp ta senin sözüne mi inanıcam. Bir daha asla böyle bir şey duymak istemiyorum. Asla!!!!" diye bağırdım ve kapının önünde duran ne olduğunu anlamaya çalışan Sude'yi ve Aleyna'yı iterek hızla odama gittim.
Yatağıma oturdum. Ardımdan Aleyna içeri girdi.
(Evet arkadaşlar bundan sonrasını biraz gözlemci bakış açısıyla yazıcam.)
"Az önce ne oldu öyle?!" diye sordu Aleyna. Helen cevap vermedi.
"Helen ne olduğunu söyler misin?" diye tekrarladı Aleyna yatağa Helen'in yanına oturup."Yağız senin bizden birşeyler sakladığını, bizden g gizli birşeyler karıştığını söyledi." dedi Helen. Aleyna'nın içi birden korku ve heyecanla doldu. İçinden 'umarım öğrenmemiştir, umarım öğrenmemiştir.!' doi te geçirdi.
"Peki sen ne dedin?" diye sordu Aleyna.
"Ben mi? Senden şüphe edecek değilim ya bu yüzden aşağıda ona bağırdım. Sen benim 17 yıllık arkadaşımsın. Ben asla senden şüphe etmem." dedi Helen samimiyetle. Sonra sarıldılar.
*******
O günden sonra Yağız ve Sude birkaç kez gitmek istemişlerdi. Ama Aleyna onlara engel oldu. Helen de gitmelerine izin vermemişti. Çünkü bu kovalamacanın içinde artik onlar da vardı. Eğer ayrı olurlarsa daha kötü olabileceğini düşündü.
Yağız ve Helen asla hic konuşmuyorlardı. Evin içinde karşılaştıklarında ya Helen ya da Yağız yönünü değiştiriyordu.
Ama Helen'in yanlış yaptığı bir şey vardı. Yağız'a inanmalıydı.
İşte bugünden sonra başlıyordu her şey. Herkes oyundaki yerini aldı.
Peşlerindeki adam ner kimse onu bulmak için sonuna kadar mücadele edecekleri belliydi.
Helen şimdiki yaşamında birçok ikilem arasında kalıcak.
*********
Hikaye artık tamamen başladı. Artik yeni ve heyecanlı bölümlerle sizinle olucam.. :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMİZDEKİ PSİKOPAT
TerrorHiçbir şeyden habersiz yaşayıp giderken bir ölümle başladı maceramız. Önce iki kişiyken sonradan bir kişiye daha açıkladık sırrımızı. Her geçen gün benim yüzümden başkalarının çırpınışlarıyla acı çekiyordum. Peşimizde gizemli bir psikopat.. Başımız...