"Yağız dur!" arkasından gidip bileğini yakalamıştım.
"Sude'ye bakmam lazım."
"Biz de gelicez."
"Hayır olma-"
"Biz de gelicez dedim. Benim de onu görmem gerekiyor. Birlikte gidelim." dedim. Koltuktan telefonumu alıp beraber çıktık.
Yoldan bir taksi çevirip bindik. Yağız ev adresini verdi. Eve vardığımızda kafama dank eden şeyle durdum. Aleyna ve Yağız'a baktım. Cam kenarında olduğum için ilk ben arabadan indim. Peşimden Aleyna ve Yağız'da indi. Şoför biraz yaşlıydı. Hepimiz arabadan indiğimizde camı indirip bize bakarak "Gençler ücret?" diye sordu. Bizim safların aklına yeni gelecek ki mal gibi birbirlerine baktılar. Sonra kafaları bana dönünce şimşek hızında fikirleri aklımdan geçirdim. En uygun olanı seçtim. İkisine bakıp sessizce 'üç deyince' dedim. Bana olumlu anlamda kafalarını salladılar. Şoföre döndüm.
"Borcumuz ne kadar?"
"25 tl." elimi cebime koydum.
"Peki. Bir.. iki.. üç.." dememle hep beraber deli gibi koşmaya başladık. Ara sokaklara girdik. Tenha bir yer bulunca yere oturup soluklandım. Çok fazla koştuk. Birkaç dakika oturup soluklandık. Soluk alış verişim düzene girince ayağı kalktım ve etrafı kolaçan ettim. Kimseyi görmedim. Sonra bizimkilerin yanına gittim.
"Yağız hadi nerde Sude'nin evi?" diye sordum cevap vermeden aygi kalki ve yürümeye başladı. Ben ve Aleyna peşinden gittik. Birkaç bina geçtik. Birkaç insanın geçip gittiği bir sokaktan saptık ve bir binaya girdik. Yağız asansör olmasına rağmen merdivenlerden koşarak çıktı. Biz de peşinden gittik. Dördüncü kata gelince bir kapının önünde durup yumruklamaya başladı.
"Salak." dedim ve onu itip anahtarın geleceği yere sert bir tekme attım. Kapı kırılınca Yağız şok bir şekilde bana baktı.
"Oha." dedi Yağız. Aleyna onun tepkisine göz devirdi. Alışmıştı. Tekmelerimin ve yumrularımın ser olduğunu biliyordu. Sonuçta yılların karetecisiyim. Aleyna ile kara kuşağımız vardı.
Biz henüz 10 yaşındayken Meral abla bizi karete kursuna gönderiyordu.
İçeri girdiğimizde kan kokusu midemi bulandırdı. Kendimi zorladım.
"Kahretsin kusucam şimdi!" diye bağırdı Aleyna. Yağız ile onu takmadık. Kökünün geldiği yöne doğru gittim ve bir kapıda kan lekesi olduğunu gördüm.
Korktum biraz. Ne ile karşılaşacağımızı bilmiyordum sonuçta. Derin bir nefes aldım ama keskin kan kokusu aşırı derecede midemi bulandırdı. Arkamı döndüm. Aleyna kokudan yüzünü buruşturmuş, Yağız ise boncuk boncuk terliyordu.
"Sude bu odada. Hazır değilseniz arkanızı dönün. Ben içeri girip bakarım. Ne olduğunu söylerim. Siz de ona göre davranırsınız." dedim.
"Göreceğim şeyi belki miden kaldırmayalabilir. Emin misin?" dedi Yağız.
"Evet eminim. Siz dönün." dedim. İkisi de döndü. Kapıyı sanki ağır çekimleymişiz gibi açtım.
Kapıyı açtığımda gördüğüm şey ile şok oldum.
"Aman Tanrım!" dedim. Niye dediğimi de bilmiyorum.
"Helen yabancı film efekti yapma. Ne var içeride?" diye sordu Aleyna.
"Bence dönseniz iyi olur." dedim. Önce Aleyna hızla döndü ve içeri baktı. Tek yaptığı "Lann!!" diye bağırmak ve Yağız'ın gözlerini kapatmaktı.
Oda darma dağınıktı. Her şey dağılmış, etrafta feci kan vardı. Sude yatağın üstünde çırılçıplak yatıyordu. Kenarda parçalanmış ve kanlı kıyafetler vardı. Herhalde üstündekilerdir diye düşündüm. Sude'nin iki bacağında da boydan boya bir kesik vardı ve kanamıştı. Aynı şekilde kollarında da kesikler vardı. Karnında çok dikkat çeken sanki özenerek yapılan bir kesik vardı ve akan kanlar tüm vücudunun kan olmasına sebep olmuştu. En çok da dikkatimi çeken şey duvara yazılan yazıydı.
Ya kandı ya da kırmızı boya emin değilim. Duvarda "NEDEN ONA İNANMADIN?" yazıyordu.
Yağız kendini Aleyna'nın ellerinden kurtarıp odaya girdi ve gördüğü şey karşısında gözlerini pörtletti ve geriye doğru sendeledi. Ağzında sadece kısık bir sesle "Sude?!" kelimesi çıktı..
* * * * * * *
Bölüm com geç geldi biliyorum. Kısa olduğunu da biliyorum özür dilerim. En kısa zamanda yeni bölüm yayınlayacağım. Umarım bölümü sevmişsinizdir.
Bu arada bölümde kullandığım duvara yazılan "NEDEN ONA İNANMADIN?" sözü bir yerse kullanılmıştı. İlgimi çektiği için ben de kullandım.
Neyse korku dolu geceler :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMİZDEKİ PSİKOPAT
HorrorHiçbir şeyden habersiz yaşayıp giderken bir ölümle başladı maceramız. Önce iki kişiyken sonradan bir kişiye daha açıkladık sırrımızı. Her geçen gün benim yüzümden başkalarının çırpınışlarıyla acı çekiyordum. Peşimizde gizemli bir psikopat.. Başımız...