Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Yalvarmaktan artık sesim kısılmıştı. Ama beni dinlemiyordu. Umrunda bile değildim.
"Senin seçeceğin yok." dedi ve Sude'ye doğru yaklaştı. Sandalyenin arkasından tutup sürüklemeye başladı. Sude her ne kadar bağırmaya çalışa da tepinse de Onun umrunda değildi. Odadan çıktıklarından sonra yine bir sis doldu odaya. Ve yine karanlık....
Gözümü açtığımda Aleyna tepemde durmuş beni sarsıyordu.
"Kalk artık!" diye bağırdı. Kaşlarımı hafifçe çattım. Olanları algılamaya çalıştım. Kafam yerine geldiğinde hızla yerimden fırladım. Oda normal haline dönmüştü. Yağız ise bir kanepeye geçmiş, gözlerini bir yere sabitlemişti. Yüzünde herhangi bir mimik yoktu ama gözlerinden yaşlar damlıyordu.
"Sude yok!" diye bağırdı Aleyna.
"Biliyorum." dedim sakince. Ama sesim kısık ve titrek çıkmıştı.
"Ne demek biliyorum. Nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun?!!"
''Biliyorum çünkü Atakan onu götürdü!" diye bağırdım kendimi tutamayarak. Aleyna biraz geri çekildi. Hafifçe kaşlarını çatıp anlamayan gözlerle bana baktı.
"Atakan?!"
"Pelin." dedim sakince.
"Pelin mi?... yoksa bu o Atakan mı? Lisedeki?!!" diye bağırdı. Korktuğu belliydi.
Kafamı olumlu anlamda salladım. Ne diyeceğini bilmiyor gibiydi Aleyna. Olduğu yerde dizlerinin üstüne düştü. Kimse bilmiyor tabi. Aleyna biz lisedeyken Atakan'a aşıktı. Onun hissettikleri sıradan bir şey değildi.
Biz Atakan ile aynı sınıftaydık. Bir gün Aleyna dayanamayıp Atakan'a onu sevdiğini söyledi. Ama Atakan başkasına aşık olduğunu ve başkası ile çıktığını söyledi. Aleyna dayanamayıp o kızı aramaya başladı. Kim olduğunu deli gibi merak ediyordu. Sonra bizim yan sınıftan bir kız olduğunu öğrendik. Adı Pelin'di. Aleyna çok kıskanıyordu, dayanamıyordu.
Okulda Atakan'ın düşmanı diyebileceğim bir çocuk vardı. Fatih... Aleyna bir gün Fatih'e söyledi her şeyi. Pelin'e birşey yapmasını istedi. Atakan'ın Pelin'den nefret etmesini istedi. Fatih ilk başta kabul etmemişti. Aleyna'nın gözyaşlarına dayanamadım. En sonunda bir şekilde Fatih'i ikna etmeyi başardım.
İşte bunu yapmayacaktım.
4 yıl önce
Bir gün Fatih beni arayıp bir adres verdi ve oraya gelmemi istedi. Gittiğimde bir depo olduğunu gördüm. İçeri girdim. Fatih, birkaç arkadaşı ve Atakan vardı içerde. Atakan bir sandalyeye bağlı öfkeyle etrafına bakıyordu. Fatih beni görünce gülerek yanıma geldi.
"Yapacağım şeye sen karar ver istedim." dedi.
Biraz düşündüm. Açıkçası Aleyna'nın tek istediği Pelin'in acı çekmesiydi. Nasıl olsa Atakan ile birlikte olamayacaklarını o da biliyordu. Sonra aklıma geçen gün Aleyna ve Pelin tartışırken Aleyna'nın Pelin'e sert şeyler söylemesi üzerine Atakan'ın gidip Aleyna'ya tokat atıp dudağının kanamasına sebep olduğu geldi. O an ona olan öfkem arttı. Atakan'ın gözlerinin içine bakarak
"Pelin'e öyle bir şey yap ki hem o hem de Atakan acı çeksin." dedim öfkeyle.
Buna pişman olacaktım ama o an bilmiyordum söylediğim şeyin ne kadar acımasız olduğunu.
Fatih bir arkadaşına işret verdi. Çocuk gözden kayboldu. Birkaç dakika sonra elleri ve ağzı bağlı olan Pelin ile geri döndü. Fatih Pelin'e yaklaşarak onu tutup tam Atakan'ın önünde durdular. Pelin bitkin, kıpırdayamaz halde duruyordu. Fatih onun ellerini çözdü. Daha sonra ağzını. Hiç sesi çıkmıyordu. Ağlamaktan gözleri morarmıştı.
Fatih gülerek Pelin'in kıyafetlerini soymaya başladı. Pelin'in ayakta duracak hali yoktu. Bu yüzden çocuğun biri onu tutuyordu. Fatih'in eli Pelin'in iç çamaşırına gidince ne yapcağını anladım ve o an her şey kafama dank etti. Çığlık atıp Fatih'in üstüne atladım.
"Sakın! Sakın bunu yapma! Ben bunu kastetmiştim!!" dedim bağırarak. Ama Fatih beni dinlemedi. Beni Fatih'ten çektiler. Sonra Fatih Atakan'ın gözlerinin önünde Pelin'e tecavüz etti. Atakan çırpınıyor, bağırmaya çalışıyor ama sesi çıkmıyor. Yapmaması için Fatih'e yalvaran gözlerle bakıyor ama Fatih onu umursamıyor.
Pelin'in her çığlığı kalbime hançer gibi saplanıyordu. Ben böyle bir şeyin masum bir kıza yapılmasına nasıl izin vermiştim. Ben bunu bir kıza nasıl yapmıştım?
******
O anlar aklıma geldikçe çıldırıyorum. Unutmuştum. Lanet olası vicdanımı nasıl rahatlamıştım. Masum bir kızın hayatını bir anlık öfkemle mahvetmiştim. Şimdi devamı geliyor. Sude'ye ne yapacak? Yine benim yüzümden nasıl acı çekecek.Lanet olsun! Keşke ben ölsem!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMİZDEKİ PSİKOPAT
HorrorHiçbir şeyden habersiz yaşayıp giderken bir ölümle başladı maceramız. Önce iki kişiyken sonradan bir kişiye daha açıkladık sırrımızı. Her geçen gün benim yüzümden başkalarının çırpınışlarıyla acı çekiyordum. Peşimizde gizemli bir psikopat.. Başımız...