Aleyna mı? Sude mi?

149 16 0
                                    

"Yağız ben şey... çocukluk ediyoruz bence. Aynı evin içindeyiz. Böyle devam etmeyelim. Ben şey özür dilerim." Aynaya bakıp Yağız'dan nasıl özür dileyebilirim diye prova yapıyordum.

"Off bu da olmad-"

"Bence oldu." arkamdan gelen ses ile yerimden sıçradım. Yavaş yavaş arkamı döndüm ve Yağız ile karşılaştım.

"Eğer bu saçmalığı bitirmek istiyorsan gelip direkt söyleyebilirdin. Ben de tam bu konu hakkında konuşmaya gelmiştim ama sen daha hevesli duruyor gibisin." dedi sırıtarak.

"Offf tamam neyse ne. Aramızdaki düşmanlık bitsin artık. Ben çok sıkıldım." dedim.

"Sen nasıl istersen." dedi ve arkasını dönüp gitti. Ben de peşinden aşağı indim.

Mutfağa gidip buzdolabının kapısını açtım. Hayatımın şokunu yaşadım.

Neredeyse hiçbir şey yoktu dolapta. Kapağı kapatıp bizimkiler in yanina gittim.

"Millet markete gitmek lazım. Dolap bomboş." dedim.

"Ben hiç uğraşamam. Kendi aranızda halledin." dedi Aleyna.

"Ben markete gitmeyi sevmem." dedi Sude kısaca. Gerçekten merak ediyorum. Yanlız yaşıyor ve markete gitmeyi sevmiyor. Kim yapıyor alışverişi?

"Tamam be! Ben giderim." dedim ve odama çıkıp telefonumu ve çantamı aldım. Kapıya doğru gittiğimde Yağız ayakkabılarını giymiş öylece duruyordu.

"Hayırdır?" dedim gülerek.

"Yanlız gitme diye ben de geliyim dedim." dedi.

Ben de ayakkabılarımı giydim ve evden çıktık. Yolda giderken nedense aklıma Sude geldi. O kızı hiç sevmedim. Çok garip davranıyor ve çok itici. Biraz da kibirli gibi.

"Ne düşünüyorsun öyle?" diye sordu.

"Sude'yi." siye cevap verdim.

"Neden?"

"Ne biliyim çok garip davranıyor. Hiv sevmedim o kızı. Kusura bakma ama bence birşeyler saklıyor."

"Ben de sana Aleyna ile ilgili düşüncelerimi söylediğimde bi beni dövmediğin kalmıştı. Hatırladın mı?" diye sordu. Yüzüm kızarmıştı. Haklıydı ben ona bağırmıştım ama o hiçbir tepki vermemişti.

"Neyse ya be-"

"Aslında haklısın biliyor musun?" deyince şok oldum diyebilirim. Haklıyım?

"Ben de Sude den şüphelenmeye başladım. Yani şöyle söyleyeyim, Sude garip davranıyor. Sude eski Sude değil. Birşeyler saklıyor."

"Sen ciddi misin?" diye sordum şaşkınlıkla.

"Sevdiğin kızdan şüpheleniyorsun. Ne old-"

"Bak öncelikle şunu bilmeni isterim, ben artık Sude'ye karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Onun da bana karşı herhangi bir duygu taşıdığını sanmıyorum." dedi.

Şaşırdım. Tek kelime edemedim çünkü birden her yer kara bulutlar kaplamışa döndü. Üzgündü, acı çekiyor gibiydi.

İçinde çok garip bir duygu oluştu. Daha önce hic yaşamadığım, hiç hissetmediğim bir duyguydu bu. Marketin içine girdiğimizde bir sepet aldım ve sürüklemeye başladım.

Yağız'ın suratı asıktı hâlâ. Nedense onu mutlu etmek istiyordum.

Yağız sepeti elimden alıp kendi sürüklemeye başladı. Çünkü bir yerle vuruyordum sürekli. Sonra aklıma bir şey geldi.

PEŞİMİZDEKİ PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin