Bölüm 4

70 4 0
                                    

Marinette, Kara kedi 'in savaşa hücum edişini izledi; maskesinin ve kulaklarının siyahı, şu anda sahip olduğu prens kıyafetinin krem rengiyle muhteşem bir şekilde çarpışıyordu.

Yanılıyordu; Marinette bu çatıdan çıkmanın bir yolunu bulamazsa, Uğur Böceği bu savaşa hiç gelemeyecekti. Marinette önündeki dikenli çalıyı ölçüp biçti. Çatıdan inip dönüşebilmesi için onu temizleyecek bir şeye ihtiyacı vardı.

Ortağının acı içinde homurdandığını duyunca dikkati tekrar savaşa döndü. Ejderha pençeleriyle onu havadan tokatlamıştı ve şimdi Peri Anne keyifle onu izlerken, onun yüzüstü yatan formuna doğru ilerliyordu.

Marinette yardım etmek için kullanabileceği bir şey var mı diye çevresini hızla gözden geçirdi. Chat'in başından düşen parlak tacı fark etti. Koşarak tacın olduğu yere gitti ve güneşi doğrudan ejderhanın gözlerinden birine yansıtacak şekilde dikkatlice eğmeden önce onu yerden aldı.

Canavarın dikkati bir an için Kara Kedi'nin üzerine atılmaktan uzaklaştı. Dikkatini Marinette'e çevirdi ve ona doğru hücum etmeye başladı.

Marinette eteğini yukarı sıyırdı ve barikatlı kapıya doğru koşmaya başladı.

Chat'in bir çığlık attığını duydu ama kulaklarındaki kan sesinin altında ne dediğini anlayamadı. Arkasında ejderhanın homurdadığını duydu ve tam boyuna kadar yükseldiğini görmek için baktı. Saldırıya hazırlanırken göğsü koyu turuncu bir ateşle parlamaya başlamıştı.

Marinette son anda kendini yana doğru savurdu ve ısıdan korunmak için kollarını başının üzerine sardı. Ejderhanın ağzından alevler döküldü ve çalı çırpıyı yakıp kül etti.

Marinette bir kez daha ayağa fırladı ve hafifçe titreyen alevlerin arasından geçti. Eldivenlerinin altındaki ısıyı hissederek kapıyı itti ve merdivenlerden aşağı uçtu, Peri Anne prensesi kaçarken dehşet içinde çığlık attı ve ejderha hayal kırıklığıyla homurdandı.

Marinette merdiven boşluğunun köşesinden eğildi ve nefesini tuttu.

Tikki belirdi ve yüzünün önünde durdu.

"İyi misin Marinette?" diye sordu kwami.

"İyiyim," diye nefes nefese kaldı Marinette, sırtında ter biriktiğini ve muhtemelen giydiği güzel elbiseyi mahvettiğini hissediyordu. Bu aptal elbise ağırdı ve içinde koşmak zordu. Marinette süper kıyafetini giymek için sabırsızlanıyordu.

Yukarıdan yüksek bir gümbürtü duyuldu ve Marinette irkildi. Chat'in ona hızlıca ihtiyacı vardı.

"Tikki, benekler !"

--

Uğur Böceği beyaz kelebeğin gökyüzüne doğru kanat çırpışını izledi.

Dikkatini tekrar Manon ve Alya'ya çevirdi, ikisi de doğrulup şaşkınlıkla etraflarına bakıyorlardı.

"Artık güvendesiniz," dedi Uğur Böceği masal kitabını bebek bakıcılığından sorumlu kişiye uzatarak.

"Marinette nerede?" diye sordu küçük kız.

"O güvende," dedi Uğur Böceği çabucak. "Tedavi muhtemelen onu odasına geri yerleştirdi."

Uğur Böceği Manon'u kucağına aldı ve yoyosunu hazırladı.

"Küçük periyi eve götüreceğim," diyerek ortağına doğru yöneldi. "Alya'nın sağ salim döndüğünden emin olabilir misin?"

"Elbette leydim," diye karşılık verdi Chat, hevesli muhabirin yanına giderek. "Marinette'i kontrol edecek misin?"

"Bakarım," dedi Uğur Böceği çatıdan fırına atlamadan önce. Manon'u oturma odasının penceresinden bıraktıktan sonra hızla terasa çıktı. Çatı katındaki yatağının parmaklıklarından aşağı kayarken dönüştü.

"Marinette!" diye bağırdı genç kız odaya dalarken.

"Manon!" Marinette ağladı. "Güvende olmana çok sevindim."

The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin