Bölüm 1

121 7 1
                                    

Akuma birdenbire ortaya çıktı. Marinette'i uyaran tek şey bir çığlıktı. Tam zamanında omzunun üzerinden döndüğünde bir belediye otobüsünün kendisine doğru savrulduğunu gördü. Eğer dönüşmüş olsaydı, uçan otobüsten kolayca kaçabilir ya da yo-yo'suyla onu yakalayabilirdi. Ne yazık ki Marinette'in ikinci kişiliği devreye girmemişti, yani bir böcek gibi ezilmek üzereydi.

Marinette gözlerini kapadı ve sanki bunun yardımı olacakmış gibi kollarıyla başını örttü. Darbe geldi ama beklediği şekilde değil. Güçlü kollar belini sardı ve birden kendini ağırlıksız hissetti.

Marinette gözlerini açtığında güvenilir ortağı Kara kedi tarafından taşındığını gördü. Kollarında onunla birlikte bir binanın üzerinden atlıyordu.

Yere inerken "Üzgünüm küçük hanım," dedi. Onu nazikçe ayaklarının üzerine koydu ve bir prens edasıyla elini tuttu.

"Görünüşe göre bugün okula yürüyerek gideceksin."

Kedi göz kırparak Marinette'in elinin arkasına hızlı bir öpücük kondurdu ve zıplayarak kötü adama doğru geri döndü.

Marinette gözlerini devirdi ve dönüşecek bir yer aramak için döndü, ancak bir kameranın merceği yüzünün önüne itildiğinde kısa süre durdu.

"Şaşırmayın, bu sadece bir haber! Ben Nadja Chamack, az önce Paris'in kendi Chat Noir'ı tarafından kurtarılan Marinette Dupain-Cheng ile birlikteyim!"

Marinette soluna baktı ve haber muhabirinin ona doğru geldiğini gördü. Chat Noir'ın Marinette'i bıraktığı sokak, onu seyreden Parislilerle doluydu. Tedbirli olmak için ideal bir yer değildi.

"Söylesene Marinette,Kara kedi ile ne zamandır çiftsiniz?"

Çift mi!?

"Uh-biz değiliz-"

Bir sonraki sokaktan gelen gürültülü bir ses Marinette'in irkilmesine neden oldu. Chat'in acilen yardımına ihtiyacı vardı!

"Az önce kameraya yakaladığımız oldukça romantik bir jestti," diye devam etti Nadja, etkilenmemiş görünüyordu.

El öpücüğü. Tabii ya. Chat neden her zaman bu kadar dramatik olmak zorundaydı?

Marinette'in bir an önce bu kameradan ve tüm bu izleyicilerden uzaklaşması gerekiyordu.

Marinette küçük adımlarla geri çekilirken, "Biz birlikte değiliz," dedi. "Biz sadece arkadaşız!"

" Kara kedi 'ile arkadaş mısınız?" Nadja Marinette'in kaçmasına izin vermiyordu. Muhabir ve kameramanı Marinette'in her hareketini takip ediyordu.

"Bize onun hakkında ne söyleyebilirsiniz? Gizli kimliğini biliyor musunuz?"

Marinette yine hata yapmış gibi görünüyordu.

"Ben... uh-şuraya bakın!" Marinette bağırdı ve başka bir aracın Parisli gruba doğru hızla ilerlediği yeri işaret etti.

Chat Noir sopasıyla arabayı uzaklaştırırken herkes siper aldı.

Marinette, Nadja'nın dikkati dağılmışken bir ara sokağa girerken, "İşte şimdi benim şansım," dedi.

"Tikki, benekler!"

The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin